Takip et
Abdullah KAPLAN
Abdullah KAPLAN
Prof. Dr., Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi, Erzurum
atauni.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Reading comprehension, Mathematics self-efficacy perception, and Mathematics attitude as correlates of students’ non-routine Mathematics problem-solving skills in Turkey
M Ozturk, Y Akkan, A Kaplan
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology …, 2020
1242020
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel üstbiliş farkındalıkları ile problem çözme beceri algıları arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi
A Kaplan, M Duran, G Baş
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 1-16, 2016
61*2016
Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik öz-yeterlik algılarının belirlenmesi: kaygı ve tutum faktörleri
M Doruk, M Öztürk, A Kaplan
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (2), 283-302, 2016
50*2016
6.sınıf oran orantı konusundaki kavram yanılgıları
A Kaplan, T İşleyen, M Öztürk
Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (3), 953-968, 2011
492011
Argümantasyon Tabanlı Olasılık Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Başarılarına ve Kaygılarına Etkililiğinin İncelenmesi
M Duran, M Doruk, A Kaplan
Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (1), 55-87, 2017
45*2017
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının üç boyutlu cisimlere ilişkin pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
D Altaylı, AC Konyalıoğlu, S Hızarcı, A Kaplan
Middle Eastern ve African Journal of Educational Research 10, 4-23, 2014
432014
Matematik öğretmenliği adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi
A Kaplan, AS İpek
Eğitim ve Bilim 27 (125), 69-73, 2002
422002
Prospective Mathematics Teachers' Difficulties in Doing Proofs and Causes of Their Struggle with Proofs
M Doruk, A Kaplan
Bayburt University Journal of Education Faculty (indexed in ERIC) 10 (2 …, 2015
412015
Sınıf ve ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematik kaygılarının incelenmesi
M Doruk, A Kaplan
Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (4), 1505-1522, 2013
41*2013
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiksel ispata yönelik görüşleri
M Doruk, A Kaplan
Journal of Research in Education and Teaching (JRET) 2 (1), 241-252, 2013
382013
Kareköklü sayılarda karşılaşılan kavram yanılgılarının kavram karikatürü kullanılarak giderilmesi
A Kaplan, D Altaylı, M Öztürk
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (1), 85-102, 2014
362014
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik öz-yeterlik inançlarının incelenmesi
M Doruk, A Kaplan
The Journal of Academic Social Science Studies 5 (7), 291-302, 2012
35*2012
Gerçekçi matematik eğitimi destekli öğretimin matematik başarısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması
A Kaplan, M Duran, M Doruk, M Öztürk
Journal of Human Sciences 12 (2), 187-206, 2015
33*2015
Ortaokul öğrencilerinin matematik dersine çalışma sürecinde üstbilişsel farkındalık düzeylerinin karşılaştırılması
A Kaplan, M Duran
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 417-445, 2015
33*2015
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Matematiksel Üstbiliş Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
A Kaplan, M Duran
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-17, 2016
32*2016
Sınıf öğretmenlerinin bilgisayar destekli öğretime yönelik tutumlarının bazı değişkenlere göre karşılaştırılması
A Kaplan, M Öztürk, D Altaylı, E Ertör
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (2), 89-103, 2013
282013
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının kullanımına yönelik bir araştırma: olasılık konularının öğretimi örneği
M Duran, F Özdemir, A Kaplan
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (2), 250-284, 2015
27*2015
Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
A Kaplan, M Duran, G Baş
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 814-831, 2015
272015
Ortaöğretim öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumları
A Kaplan, N Kaplan
Journal of Qafqaz University 17 (1), 20-24, 2006
272006
Cognitive analysis of constructing algebraic proof processes: A mixed method research
M Öztürk, A Kaplan
Egitim ve Bilim 44 (197), 2019
26*2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20