Reading comprehension, Mathematics self-efficacy perception, and Mathematics attitude as correlates of students’ non-routine Mathematics problem-solving skills in Turkey M Ozturk, Y Akkan, A Kaplan International Journal of Mathematical Education in Science and Technology …, 2020 | 124 | 2020 |
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel üstbiliş farkındalıkları ile problem çözme beceri algıları arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi A Kaplan, M Duran, G Baş İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 1-16, 2016 | 61* | 2016 |
Ortaokul öğrencilerinin matematiğe yönelik öz-yeterlik algılarının belirlenmesi: kaygı ve tutum faktörleri M Doruk, M Öztürk, A Kaplan Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (2), 283-302, 2016 | 50* | 2016 |
6.sınıf oran orantı konusundaki kavram yanılgıları A Kaplan, T İşleyen, M Öztürk Kastamonu Eğitim Dergisi 19 (3), 953-968, 2011 | 49 | 2011 |
Argümantasyon Tabanlı Olasılık Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Başarılarına ve Kaygılarına Etkililiğinin İncelenmesi M Duran, M Doruk, A Kaplan Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (1), 55-87, 2017 | 45* | 2017 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının üç boyutlu cisimlere ilişkin pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi D Altaylı, AC Konyalıoğlu, S Hızarcı, A Kaplan Middle Eastern ve African Journal of Educational Research 10, 4-23, 2014 | 43 | 2014 |
Matematik öğretmenliği adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi A Kaplan, AS İpek Eğitim ve Bilim 27 (125), 69-73, 2002 | 42 | 2002 |
Prospective Mathematics Teachers' Difficulties in Doing Proofs and Causes of Their Struggle with Proofs M Doruk, A Kaplan Bayburt University Journal of Education Faculty (indexed in ERIC) 10 (2 …, 2015 | 41 | 2015 |
Sınıf ve ilköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematik kaygılarının incelenmesi M Doruk, A Kaplan Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (4), 1505-1522, 2013 | 41* | 2013 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiksel ispata yönelik görüşleri M Doruk, A Kaplan Journal of Research in Education and Teaching (JRET) 2 (1), 241-252, 2013 | 38 | 2013 |
Kareköklü sayılarda karşılaşılan kavram yanılgılarının kavram karikatürü kullanılarak giderilmesi A Kaplan, D Altaylı, M Öztürk Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (1), 85-102, 2014 | 36 | 2014 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimine yönelik öz-yeterlik inançlarının incelenmesi M Doruk, A Kaplan The Journal of Academic Social Science Studies 5 (7), 291-302, 2012 | 35* | 2012 |
Gerçekçi matematik eğitimi destekli öğretimin matematik başarısına etkisi: Bir meta-analiz çalışması A Kaplan, M Duran, M Doruk, M Öztürk Journal of Human Sciences 12 (2), 187-206, 2015 | 33* | 2015 |
Ortaokul öğrencilerinin matematik dersine çalışma sürecinde üstbilişsel farkındalık düzeylerinin karşılaştırılması A Kaplan, M Duran Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 417-445, 2015 | 33* | 2015 |
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Matematiksel Üstbiliş Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması A Kaplan, M Duran Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-17, 2016 | 32* | 2016 |
Sınıf öğretmenlerinin bilgisayar destekli öğretime yönelik tutumlarının bazı değişkenlere göre karşılaştırılması A Kaplan, M Öztürk, D Altaylı, E Ertör Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (2), 89-103, 2013 | 28 | 2013 |
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının kullanımına yönelik bir araştırma: olasılık konularının öğretimi örneği M Duran, F Özdemir, A Kaplan Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (2), 250-284, 2015 | 27* | 2015 |
Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması A Kaplan, M Duran, G Baş Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (3), 814-831, 2015 | 27 | 2015 |
Ortaöğretim öğrencilerinin matematik dersine karşı tutumları A Kaplan, N Kaplan Journal of Qafqaz University 17 (1), 20-24, 2006 | 27 | 2006 |
Cognitive analysis of constructing algebraic proof processes: A mixed method research M Öztürk, A Kaplan Egitim ve Bilim 44 (197), 2019 | 26* | 2019 |