Motivations for choosing teaching as a career: A perspective of pre-service teachers from a Turkish context K Yüce, EY Şahin, Ö Koçer, F Kana Asia Pacific Education Review 14, 295-306, 2013 | 226 | 2013 |
Türkçe eğitimi bölümlerinde yapılan lisansüstü tezlerin araştırma eğilimleri E Yağmur Şahin, F Kana, B Varışoğlu International Journal of Human Sciences 10 (2), 356-378, 2013 | 127* | 2013 |
Türkçe öğretmeni adaylarının dinleme becerisi ve dinleme eğitimi özyeterlik algıları M KURUDAYIOĞLU, K Fatih Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 245-258, 2013 | 97 | 2013 |
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Okuma Stratejileri Farkındalık Düzeyleri K Fatih Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 100-120, 2014 | 64* | 2014 |
Türkçe eğitiminde dijital yetkinlik kavramının farklı değişkenler açısından incelenmesi H GEÇGEL, K Fatih, E Duygu Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (3), 886-904, 2020 | 53 | 2020 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi A Şahin, A İşcan Ankara: Pegem Akademi Yayınları, 2014 | 48* | 2014 |
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI HAKKINDA GÖRÜŞLERİ K Fatih, V AYDIN International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 4 …, 2017 | 38* | 2017 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğreten öğretmenlerin kültürlerarası duyarlılığı D Saygılı, F Kana Ana Dili Eğitimi Dergisi 6 (4), 1041-1063, 2018 | 37 | 2018 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde program sorunu Y Eryaman, F Kana Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi (ss. 147-164). Ankara: PegemA Yayınları, 2012 | 26 | 2012 |
Türkçe eğitiminde öğretmenlik uygulaması dersi: Bir durum çalışması F Kana Tarih Okulu Dergisi 7 (17), 745-764, 2014 | 25 | 2014 |
Ortaöğretim Türk Dili ve Edebiyatı Dersinde Eğitim Bilişim Ağı'nın kullanımına yönelik öğrenci görüşlerine yönelik bir durum çalışması F Kana, D Saygılı Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 20, 11-23, 2016 | 24 | 2016 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretmeni Yetiştirmenin Gerekliliği ve Lisans Programı Önerisi K Fatih, E BOYLU, U BAŞAR Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (5), 1125-1138, 2016 | 24* | 2016 |
Türkçe öğretmeni adaylarının eğitim programı okuryazarlık düzeyleri F Kana, E Aşçı, H Zorlu Kana, YM Elkıran Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 80 (6), 233-245, 2018 | 22 | 2018 |
Yabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin ihtiyaç algıları: Betimsel bir durum çalışması A İşcan, E Yağmur Şahin, F Kana, Ö Koçer International Journal of Social Science 6 (4), 1185-1198, 2013 | 19 | 2013 |
Türkçe öğretmeni adaylarinin çok boyutlu 21. Yüzyil becerilerinin belirlenmesi H GEÇGEL, K Fatih, YY VATANSEVER, F ÇALIK Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 9 (4), 1646-1669, 2020 | 17 | 2020 |
Türkçe öğretmeni adaylarının üstbiliş fakındalık düzeyleri F Kana Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (17), 66-81, 2015 | 16 | 2015 |
Argümantasyona dayalı dil eğitimi yaklaşımının Türkçe öğretmeni eğitiminde uygulanmasına yönelik karma gömülü deneysel çalışma F Kana Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 15 | 2013 |
Yazma tekniklerinin ortaokul öğrencilerinin bilgilendirici metin yazma becerisine etkisi GE Şener, F Kana Milli Eğitim Dergisi 50 (231), 353-382, 2021 | 14 | 2021 |
ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ ANAHTAR YETKİNLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. F KANA, B KİLER International Journal of Turkish Literature, Culture, Education 10 (2), 2021 | 14 | 2021 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL OYUNLARLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ MY USTABULUT, K Fatih Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 324-343, 2021 | 13 | 2021 |