21. yüzyıl becerileri bağlamında öğrenci, öğretmen ve eğitim ortamları S Çiftçi, A Yayla, A Sağlam | 50 | 2021 |
DEĞERLER EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİNİN VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ A Sağlam Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 20 (3), 723-742, 2016 | 37 | 2016 |
Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor Çalışması A Saylık, N Saylık, A Sağlam YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal Of Education Faculty) 18 (1), 522-546, 2021 | 18 | 2021 |
Bilim ve sanat merkezi öğrencilerinin “bilsem” ve “okul” kavramlarına ilişkin algı düzeylerinin metaforlarla karşılaştırılması SU Şükrü, A SAĞLAM, Y MUTLU Journal of Gifted Education and Creativity 4 (3), 91-108, 2017 | 18 | 2017 |
KELİME TEKRAR TEKNİĞİNİN ÜÇÜNCÜ SINIF ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN AKICI OKUMA DÜZEYLERİNE ETKİSİ A Sağlam, Ö Baş, H Akyol Journal of History School (JOHS), 2020 | 14* | 2020 |
Okuma güçlüğü olan evde eğitim öğrencisinin okuma becerilerinin geliştirilmesi Ö ERBASAN, A SAĞLAM Temel eğitim 2 (1), 14-25, 2020 | 12 | 2020 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği) Ş Su, A Sağlam, R Su, O Kaynar Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 6 (II), 400-414, 2021 | 4 | 2021 |
Özel yetenekli öğrencilerin sınıf ortamındaki davranışlarına yönelik öğretmenlerin görüşleri A SAĞLAM, İ POLAT Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 473-494, 2020 | 4 | 2020 |
Development of Verbal Games Achievement Test of Primary School 3rd Grade Science Lesson “Let’s Know About Substance” Unit A Sağlam, İ Yüksel, Ö Erbasan The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews 4 (Special Issue …, 2021 | 3 | 2021 |
İlkokul ve ortaokullarda uygulanmakta olan sosyal kulüplerin işlevlerine yönelik öğretmen görüşleri A SAĞLAM, A YAYLA Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 279-296, 2014 | 3 | 2014 |
İlkokul ve ortaokullarda uygulanan sosyal kulüplerin işlevlerine yönelik öğretmen görüşleri A SAĞLAM EĞİTİM BİLİMLERİ, 2014 | 2 | 2014 |
DEDE KORKUT HİKAYÊLERİNİN METİNLERARASI ANLAYIŞLA İNCELENMESİ GÖK Bilge, A SAĞLAM Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 11 (2), 554-572, 2022 | 1 | 2022 |
EĞİTİMDE ADAPTİF LİDERLİK VE COVİD-19 SÜRECİ G TIRAŞ SAĞLAM, H SAĞLAM, F SOYCAN, A SAĞLAM INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES 7 …, 2021 | 1* | 2021 |
Effect of Poems Read with Fluent Reading Strategies on Reading Comprehension Skills of Primary School Students With and Without Giftedness A SAĞLAM International Journal of Education and Literacy Studies 11 (4), 13-23, 2023 | | 2023 |
Özel Yetenekli Öğrencilerin Davranışsal Problemlerine Yönelik Müdahale Yöntemleri A SAĞLAM Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 1192-1206, 2023 | | 2023 |
Hayat Bilgisi Üçüncü Sınıf Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri A Sağlam Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 1607-1621, 2023 | | 2023 |
Evaluation of the support education room primary school Turkish activity book prepared for gifted ones in the context of the revised Bloom’s taxonomy S Ciftci, A SAĞLAM, Ö ERBASAN Journal for the Education of Gifted Young Scientists 11 (2), 125-136, 2023 | | 2023 |
Education-themed TED talks from the perspective of critical pedagogy İ Polat, A Sağlam, S Çelik Review of Education, Pedagogy, and Cultural Studies 45 (3), 310-332, 2023 | | 2023 |
YABANCI DİL EĞİTİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARI KULLANIMININ YARARLARI VE ZORLUKLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME S ÇİFTCİ, A SAĞLAM International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 10 …, 2023 | | 2023 |
Historical movies and TV series in the interest of the science of history: the opinions of gifted students Ş Su, R Su, A Sağlam Journal for the Child Development, Exceptionality and Education 4 (1), 57-68, 2023 | | 2023 |