Takip et
Dr. Abdulkadir SAĞLAM
Dr. Abdulkadir SAĞLAM
Milli Eğitim Bakanlığı
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
21. yüzyıl becerileri bağlamında öğrenci, öğretmen ve eğitim ortamları
S Çiftçi, A Yayla, A Sağlam
502021
DEĞERLER EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİNİN VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
A Sağlam
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 20 (3), 723-742, 2016
372016
Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor Çalışması
A Saylık, N Saylık, A Sağlam
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal Of Education Faculty) 18 (1), 522-546, 2021
182021
Bilim ve sanat merkezi öğrencilerinin “bilsem” ve “okul” kavramlarına ilişkin algı düzeylerinin metaforlarla karşılaştırılması
SU Şükrü, A SAĞLAM, Y MUTLU
Journal of Gifted Education and Creativity 4 (3), 91-108, 2017
182017
KELİME TEKRAR TEKNİĞİNİN ÜÇÜNCÜ SINIF ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN AKICI OKUMA DÜZEYLERİNE ETKİSİ
A Sağlam, Ö Baş, H Akyol
Journal of History School (JOHS), 2020
14*2020
Okuma güçlüğü olan evde eğitim öğrencisinin okuma becerilerinin geliştirilmesi
Ö ERBASAN, A SAĞLAM
Temel eğitim 2 (1), 14-25, 2020
122020
Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği)
Ş Su, A Sağlam, R Su, O Kaynar
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 6 (II), 400-414, 2021
42021
Özel yetenekli öğrencilerin sınıf ortamındaki davranışlarına yönelik öğretmenlerin görüşleri
A SAĞLAM, İ POLAT
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 473-494, 2020
42020
Development of Verbal Games Achievement Test of Primary School 3rd Grade Science Lesson “Let’s Know About Substance” Unit
A Sağlam, İ Yüksel, Ö Erbasan
The Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews 4 (Special Issue …, 2021
32021
İlkokul ve ortaokullarda uygulanmakta olan sosyal kulüplerin işlevlerine yönelik öğretmen görüşleri
A SAĞLAM, A YAYLA
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (2), 279-296, 2014
32014
İlkokul ve ortaokullarda uygulanan sosyal kulüplerin işlevlerine yönelik öğretmen görüşleri
A SAĞLAM
EĞİTİM BİLİMLERİ, 2014
22014
DEDE KORKUT HİKAYÊLERİNİN METİNLERARASI ANLAYIŞLA İNCELENMESİ
GÖK Bilge, A SAĞLAM
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 11 (2), 554-572, 2022
12022
EĞİTİMDE ADAPTİF LİDERLİK VE COVİD-19 SÜRECİ
G TIRAŞ SAĞLAM, H SAĞLAM, F SOYCAN, A SAĞLAM
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES 7 …, 2021
1*2021
Effect of Poems Read with Fluent Reading Strategies on Reading Comprehension Skills of Primary School Students With and Without Giftedness
A SAĞLAM
International Journal of Education and Literacy Studies 11 (4), 13-23, 2023
2023
Özel Yetenekli Öğrencilerin Davranışsal Problemlerine Yönelik Müdahale Yöntemleri
A SAĞLAM
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 1192-1206, 2023
2023
Hayat Bilgisi Üçüncü Sınıf Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri
A Sağlam
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 1607-1621, 2023
2023
Evaluation of the support education room primary school Turkish activity book prepared for gifted ones in the context of the revised Bloom’s taxonomy
S Ciftci, A SAĞLAM, Ö ERBASAN
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 11 (2), 125-136, 2023
2023
Education-themed TED talks from the perspective of critical pedagogy
İ Polat, A Sağlam, S Çelik
Review of Education, Pedagogy, and Cultural Studies 45 (3), 310-332, 2023
2023
YABANCI DİL EĞİTİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARI KULLANIMININ YARARLARI VE ZORLUKLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
S ÇİFTCİ, A SAĞLAM
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 10 …, 2023
2023
Historical movies and TV series in the interest of the science of history: the opinions of gifted students
Ş Su, R Su, A Sağlam
Journal for the Child Development, Exceptionality and Education 4 (1), 57-68, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20