Takip et
Barış DEMİRCİ
Barış DEMİRCİ
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları
ogu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
FUAR ORGANİZASYONLARININ YEREL EKONOMİYE VE TEKRAR GELME NİYETİNE ETKİLERİ: BURSA ÖRNEĞİ
B Demirci, E Arslaner
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4 (2), 63-73, 2012
302012
Eskişehir'in somut olmayan kültürel mirası
A Koç
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, 2014
232014
Restoran işletmelerinde rol stresi ve lider-üye etkileşiminin işten ayrılma niyetine etkisi
B Demirci, C SEÇİLMİŞ
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 31 (3), 228-238, 2020
212020
Türkiye'nin önemli inanç turizmi merkezlerinden biri: Akdamar Kilisesi
F Kaya, D Cankül, B Demirci
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2013
182013
GASTRONOMİK DENEYİMLERİN TEKRAR ZİYARET NİYETİNE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
M Kaşlı, B Demirci, Ü Kement
15. Ulusal Turizm Kongresi, 479-491, 2014
172014
Yerli turistlerin yöresel yemek tüketimi motivasyonlarının gelecek niyetleri üzerine etkisi: Eskişehir örneği. 1
B Demirci, B Timur, C Yılmazdoğan, YE Oğuz
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, 19-21, 2015
152015
Türkiye’deki gastronomi müzelerinin web sitelerinin içerik analizi
B Demirci
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (2), 1184-1199, 2021
14*2021
FESTİVAL ALGISI, FESTİVAL MEMNUNİYETİ, FESTİVAL DEĞERİ VE AİDİYET İLİŞKİSİ: ESKİŞEHİR SOKAK LEZZETLERİ FESTİVALİ ÖRNEĞİ
B DEMİRCİ, OC YILMAZDOĞAN, E DÜŞMEZKALENDER
Business & Management Studies: An International Journal 8 (1), 1096-1112, 2020
102020
Turizmde Araştırma Temaları
B Demirci, A Solunoğlu
8*2021
Türkiye’de Gastronomi ve Mutfak Sanatları Eğitiminin Değerlendirilmesi
B Demirci, GS Sarıkaya, E Erol
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (4), 3311-3324, 2020
82020
Ekolojik farkındalığın çevre dostu rekreasyon davranışına etkisi: turizm eğitimi alan öğrenciler üzerine bir araştırma
Ü KEMENT, B DEMİRCİ
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 14 (3), 135-148, 2017
82017
Yerli ve yabancı turistlerin konaklama işletmelerinin restoranlarında verilen hizmetlere ilişkin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi
B Demirci
Yayımlanmamış Yüksek lisans Tezi), Ankara: Gazi Üniversitesi, 2012
82012
Profesyonel Turist Rehberlerinin Helal Ürün Algısı, Satın Alma ve Tavsiye Etme Niyetlerinin Belirlenmesi. 1
R Temizkan, R Çapacı, B Demirci, E Erol
International Halal Tourism Congress, 662-670, 2017
72017
Y ve Z kuşağının yeme davranışının belirlenmesi
GS Sarıkaya, B Demirci, E Erol
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel 4 (2), 329-342, 2021
62021
Evaluation of Consumer Complaints in Five-Star Hotels: The Case of Eskisehir
B Demirci, E Bayraktaroğlu, C Seçilmiş
Turizm Akademik Dergisi 2 (1), 15-21, 2015
62015
Gastronomi Turizminde Sokak Lezzetlerinin Önemi
B Demirci, M Karacaoğlu
Gastronomi Araştırmaları, 43-54, 2021
52021
Termal turizm kapsamında hamamlarla ilgili algıların gelecek niyeti üzerine etkileri
SP Temizkan, A Ekici, B Demirci
International Journal of Human Sciences 13 (1), 2232-2246, 2016
5*2016
Eskişehir’de Termal Su Kullanan Hamamların Turizm Açısından Değerlendirilmesi
SP Temizkan, A Ekici, B Demirci
Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi: Güncel Sorunlar, Eğilim ve Göstergeler …, 2015
52015
Türkiye'de Yenilebilir Bitkilerle İlgili Yapılan Araştırmaların Bibliyometrik Analizi
B Demirci, B Aktepe
Journal of Global Food Research 2 (1), 14-39, 2021
42021
Examining the Relationship Between Fast Food and Obesity: A Systematic Literature Review and Future Agenda
GS SARIKAYA, R Bölükbaş, İ Yazicioğlu, B Demirci
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 9 (4), 2441-2461, 2021
42021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20