Follow
Barış DEMİRCİ
Barış DEMİRCİ
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları
Verified email at ogu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
FUAR ORGANİZASYONLARININ YEREL EKONOMİYE VE TEKRAR GELME NİYETİNE ETKİLERİ: BURSA ÖRNEĞİ
B Demirci, E Arslaner
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi 4 (2), 63-73, 2012
292012
Eskişehir'in somut olmayan kültürel mirası
A Koç
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, 2014
232014
Restoran işletmelerinde rol stresi ve lider-üye etkileşiminin işten ayrılma niyetine etkisi
B Demirci, C SEÇİLMİŞ
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 31 (3), 228-238, 2020
212020
Türkiye'nin Önemli İnanç Turizmi Merkezlerinden Biri: Akdamar Kilisesi
K Fazıl, D Cankül, B Demirci
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi …, 2013
182013
GASTRONOMİK DENEYİMLERİN TEKRAR ZİYARET NİYETİNE ETKİSİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
M Kaşlı, B Demirci, Ü Kement
15. Ulusal Turizm Kongresi, 479-491, 2014
172014
Yerli turistlerin yöresel yemek tüketimi motivasyonlarının gelecek niyetleri üzerine etkisi: Eskişehir örneği. 1
B Demirci, B Timur, C Yılmazdoğan, YE Oğuz
Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, 19-21, 2015
152015
Türkiye’deki gastronomi müzelerinin web sitelerinin içerik analizi
B Demirci
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 5 (2), 1184-1199, 2021
14*2021
FESTİVAL ALGISI, FESTİVAL MEMNUNİYETİ, FESTİVAL DEĞERİ VE AİDİYET İLİŞKİSİ: ESKİŞEHİR SOKAK LEZZETLERİ FESTİVALİ ÖRNEĞİ
B DEMİRCİ, OC YILMAZDOĞAN, E DÜŞMEZKALENDER
Business & Management Studies: An International Journal 8 (1), 1096-1112, 2020
102020
Türkiye’de Gastronomi ve Mutfak Sanatları Eğitiminin Değerlendirilmesi
B Demirci, GS Sarıkaya, E Erol
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (4), 3311-3324, 2020
82020
Ekolojik farkındalığın çevre dostu rekreasyon davranışına etkisi: turizm eğitimi alan öğrenciler üzerine bir araştırma
Ü KEMENT, B DEMİRCİ
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 14 (3), 135-148, 2017
82017
Yerli ve yabancı turistlerin konaklama işletmelerinin restoranlarında verilen hizmetlere ilişkin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi
B Demirci
Yayımlanmamış Yüksek lisans Tezi), Ankara: Gazi Üniversitesi, 2012
82012
Profesyonel Turist Rehberlerinin Helal Ürün Algısı, Satın Alma ve Tavsiye Etme Niyetlerinin Belirlenmesi. 1
R Temizkan, R Çapacı, B Demirci, E Erol
International Halal Tourism Congress, 662-670, 2017
72017
Y ve Z kuşağının yeme davranışının belirlenmesi
GS Sarıkaya, B Demirci, E Erol
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel 4 (2), 329-342, 2021
62021
Evaluation of Consumer Complaints in Five-Star Hotels: The Case of Eskisehir
B Demirci, E Bayraktaroğlu, C Seçilmiş
Turizm Akademik Dergisi 2 (1), 15-21, 2015
62015
Gastronomi Turizminde Sokak Lezzetlerinin Önemi
B Demirci, M Karacaoğlu
Gastronomi Araştırmaları, 43-54, 2021
52021
Termal turizm kapsamında hamamlarla ilgili algıların gelecek niyeti üzerine etkileri
SP Temizkan, A Ekici, B Demirci
International Journal of Human Sciences 13 (1), 2232-2246, 2016
5*2016
Eskişehir’de Termal Su Kullanan Hamamların Turizm Açısından Değerlendirilmesi
SP Temizkan, A Ekici, B Demirci
Avrasya Uluslararası Turizm Kongresi: Güncel Sorunlar, Eğilim ve Göstergeler …, 2015
52015
Türkiye'de Yenilebilir Bitkilerle İlgili Yapılan Araştırmaların Bibliyometrik Analizi
B Demirci, B Aktepe
Journal of Global Food Research 2 (1), 14-39, 2021
42021
Examining the Relationship Between Fast Food and Obesity: A Systematic Literature Review and Future Agenda
GS SARIKAYA, R Bölükbaş, İ Yazicioğlu, B Demirci
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 9 (4), 2441-2461, 2021
42021
Eskişehir'deki Yiyecek İçecek İşletmelerinin Instagram Kullanımının İçerik Analizi Yöntemi ile İncelenmesi (The Study of Instagram Usage of Food and Beverage Enterprises in …
B DEMİRCİ, A DELİORMANLI, Y ÖZHASAR
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 8 (4), 3347-3361, 2020
42020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20