Takip et
Alipaşa Ayas, Prof. Dr.
Alipaşa Ayas, Prof. Dr.
Educational Sciences (Science Education), Faculty of Education, Bilkent University
bilkent.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kuramdan uygulamaya fen ve teknoloji öğretimi
AP Ayas, S Çepni, AR Akdeniz, H Özmen, N Yiğit, HŞ Ayvacı
Pagem Akademi, 2004
959*2004
Fizik öğretimi
S Çepni, A Ayas, D Johnson, MF Turgut
Ankara: YÖK/Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, Hizmet Öncesi …, 1997
6561997
Fen bilimlerinde program geliştirme ve uygulama teknikleri üzerine bir çalışma: İki çağdaş yaklaşımın değerlendirilmesi
A Alipaşa
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (11), 1995
4411995
Effect of a virtual chemistry laboratory on students' achievement
Z Tatli, A Ayas
Journal of Educational Technology & Society 16 (1), 159-170, 2013
3752013
Development of the Turkish secondary science curriculum
A Ayas, S Çlepni, AR Akdeniz
Science Education 77 (4), 433-440, 1993
3721993
A comparison of level of understanding of eighth‐grade students and science student teachers related to selected chemistry concepts
M Calik, A Ayas
Journal of research in science teaching 42 (6), 638-667, 2005
3522005
Conceptual change achieved through a new teaching program on acids and bases
G Demircioglu, A Ayas, H Demircioglu
Chemistry Education Research and Practice 6 (1), 36-51, 2005
3342005
Turkish secondary students' conceptions of the introductory concepts
A Ayas, A Demirbas
Journal of Chemical Education 74 (5), 518, 1997
3321997
A review of solution chemistry studies: Insights into students’ conceptions
M Çalýk, A Ayas, JV Ebenezer
Journal of Science Education and Technology 14, 29-50, 2005
2562005
Eğitim bilimine giriş
H Ayhan
Şule, 1997
2541997
Kimya öğretimi
A Ayas, S Çepni, D Johnson, MF Turgut
Ankara: YÖK/Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme …, 1997, 1997
2531997
Günlük yaşamdaki olaylarin fen bilimleri öğretiminde kullanilmasi
B COŞTU, Ü Suat, AYAS, Alipaşa
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 197-207, 2007
2232007
Kavram yanilgilari ve olasi nedenleri: Kaynama kavrami
B COŞTU, A AYAS, Ü Suat
Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 123-136, 2007
2212007
The effect of the worksheets on students' achievement in chemical equilibrium
N Yildirim, K Sevil, A Alipaþa
Journal of Turkish Science Education 8 (3), 2011
1882011
KAVRAM ÖĞRETİMİNDE ÇALIŞMA YAPRAKLARININ
B COŞTU, FÖ KARATAŞ, A Ayas
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (14), 33-48, 2003
1842003
Lise kimya öğrencilerinin maddenin tanecikli yapısı kavramını anlama seviyelerine ilişkin bir çalışma
A Ayas, H Özmen
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 19 (2), 45-60, 2002
1772002
Investigating the effectiveness of a POE-based teaching activity on students’ understanding of condensation
B Coştu, A Ayas, M Niaz
Instructional Science 40, 47-67, 2012
1762012
Virtual laboratory applications in chemistry education
Z Tatli, A Ayas
Procedia-Social and behavioral sciences 9, 938-942, 2010
1572010
Promoting conceptual change in first year students’ understanding of evaporation
B Coştu, A Ayas, M Niaz
Chemistry Education Research and Practice 11 (1), 5-16, 2010
1552010
STUDENTS’DIFFICULTIES IN UNDERSTANDING OF THE CONSERVATION OF MATTER IN OPEN AND CLOSED-SYSTEM CHEMICAL REACTIONS
H ÖZMEN, A AYAS
Chemistry Education Research and Practice 4 (3), 279-290, 2003
1552003
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20