Takip et
Kerem Çolak
Kerem Çolak
Trabzon Üniversitesi
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlik uygulamasi dersi kapsaminda sosyal bilgiler öğretmen adaylarinin yeterliklerine yönelik uygulama öğretmenlerinin görüşleri
M AKPINAR, K Çolak, EÖ YİĞİT
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 36 …, 2014
892014
Tarih dersi sınav sorularının Bloom taksonomisinin bilişsel alan düzeyi açısından sınıflandırılması
K Çolak
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
732008
Sosyal bilgiler ile vatandaşlık ve demokrasi eğitimi derslerinde küresel vatandaşlık eğitimi (Yayımlanmamış doktora tezi)
K Çolak
Marmara Üniversitesi, İstanbul, 2015
59*2015
Farklı ülkelerin sosyal bilgiler öğretim programları
C Öztürk, H Deveci
Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2011
502011
Sosyal bilgiler derslerini veren öğretmenlerin küresel vatandaşlığa ve küresel vatandaşlık eğitimine bakışları
K Çolak, Y Kabapınar, C Öztürk
Eğitim ve Bilim 44 (197), 2019
49*2019
Fen ve sosyal bilimler kökenli öğretmen adaylarının bilim insanı algıları
Ü Mustafa, A KARAÇÖP, V GÖKSU, K ÇOLAK
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 205-226, 2017
322017
Democratic attitudes of social studies pre-service teachers
EÖ Yiğit, K Çolak
The International Journal of Research in Teacher Education 1 (4), 82-95, 2010
192010
Regional differences in environment education of primary education in terms of teacher conceptions
M Ürey, K Çolak, M Okur
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 795-799, 2009
172009
Sosyal bilgiler ders kitaplarında ve öğretmen adaylarının görüşlerinde yenilenebilir enerji kaynaklarının yeri
K Çolak, S KAYMAKCI, M AKPINAR
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 41 …, 2015
162015
The opinions of the pre-service teachers about e-democracy in Turkey
EÖ Yiğit, K Çolak
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 712-716, 2010
162010
TARİH ÖĞRETİMİ VE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI
T Belenli
Tarih Nasıl Öğretilir? 5, 56, 2021
102021
Altıncı Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarına UlaşmaDüzeylerine Yönelik Öğrenci Görüşleri
H Akengin, G Bengiç, K Çolak, TAŞ Erkan
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 34 …, 2011
102011
Panorama 1453 Tarih Müzesi’nin eğitimsel değeri ve müze hakkındaki öğrenci görüşleri
A Yılmaz, B Kaya, K Çolak
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi (7-9 Ekim 2009), 2009
82009
Sosyal bilgiler öğretim programında, ders kitaplarında ve öğretmen adaylarının görüşlerinde yenilenebilir enerji kaynaklarının yeri
K Çolak, S Kaymakcı, M Akpınar
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 20-22, 2012
72012
Comparison of Prospective Science and Social Studies Teachers' Knowledge Levels of and Misconceptions about Atmospheric Environmental Problems.
M Ürey, K Çolak, H Bozdemir Yüzbasioglu, S Kaymakci
International Electronic Journal of Environmental Education 10 (2), 216-236, 2020
62020
Content Analysis Regarding the Studies on Values and Values Education in Social Studies Education
SD Yavuz Akbaş, Kerem Çolak
International Online Journal of Educational Sciences 12 (2), 282-301, 2020
52020
Bilgi Toplumuna Geçiş Sürecinde STK’ların Sosyal Denetim Fonksiyonu
ZG Balkır, K Çolak
I. Ulusal Sivil Toplum Kuruluşları (STK) Kongresi Bildiriler Kitabı …, 2004
42004
Comparison of Knowledge Levels and Misconceptions of Science and Social Studies Prospective Teachers About Atmospheric Environmental Problems
Ü Mustafa, K ÇOLAK, HB YÜZBAŞIOĞLU, S KAYMAKCI
International Electronic Journal of Environmental Education 10 (2), 216-236, 2020
32020
The effect of using mnemonics on success in social studies
K Çolak, Rİ Aydın
The Journal of educaTional research 115 (3), 223-233, 2022
22022
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN KÜRESEL SORUNLAR
S DURMUŞ, K ÇOLAK
lnternational Journal of Geography and Geography Education, 145-160, 2021
22021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20