Öğretmenlik uygulamasi dersi kapsaminda sosyal bilgiler öğretmen adaylarinin yeterliklerine yönelik uygulama öğretmenlerinin görüşleri M AKPINAR, K Çolak, EÖ YİĞİT Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 36 …, 2014 | 89 | 2014 |
Tarih dersi sınav sorularının Bloom taksonomisinin bilişsel alan düzeyi açısından sınıflandırılması K Çolak Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008 | 73 | 2008 |
Sosyal bilgiler ile vatandaşlık ve demokrasi eğitimi derslerinde küresel vatandaşlık eğitimi (Yayımlanmamış doktora tezi) K Çolak Marmara Üniversitesi, İstanbul, 2015 | 59* | 2015 |
Farklı ülkelerin sosyal bilgiler öğretim programları C Öztürk, H Deveci Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2011 | 50 | 2011 |
Sosyal bilgiler derslerini veren öğretmenlerin küresel vatandaşlığa ve küresel vatandaşlık eğitimine bakışları K Çolak, Y Kabapınar, C Öztürk Eğitim ve Bilim 44 (197), 2019 | 49* | 2019 |
Fen ve sosyal bilimler kökenli öğretmen adaylarının bilim insanı algıları Ü Mustafa, A KARAÇÖP, V GÖKSU, K ÇOLAK Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 205-226, 2017 | 32 | 2017 |
Democratic attitudes of social studies pre-service teachers EÖ Yiğit, K Çolak The International Journal of Research in Teacher Education 1 (4), 82-95, 2010 | 19 | 2010 |
Regional differences in environment education of primary education in terms of teacher conceptions M Ürey, K Çolak, M Okur Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 795-799, 2009 | 17 | 2009 |
Sosyal bilgiler ders kitaplarında ve öğretmen adaylarının görüşlerinde yenilenebilir enerji kaynaklarının yeri K Çolak, S KAYMAKCI, M AKPINAR Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 41 …, 2015 | 16 | 2015 |
The opinions of the pre-service teachers about e-democracy in Turkey EÖ Yiğit, K Çolak Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 712-716, 2010 | 16 | 2010 |
TARİH ÖĞRETİMİ VE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI T Belenli Tarih Nasıl Öğretilir? 5, 56, 2021 | 10 | 2021 |
Altıncı Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımlarına UlaşmaDüzeylerine Yönelik Öğrenci Görüşleri H Akengin, G Bengiç, K Çolak, TAŞ Erkan Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 34 …, 2011 | 10 | 2011 |
Panorama 1453 Tarih Müzesi’nin eğitimsel değeri ve müze hakkındaki öğrenci görüşleri A Yılmaz, B Kaya, K Çolak IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi (7-9 Ekim 2009), 2009 | 8 | 2009 |
Sosyal bilgiler öğretim programında, ders kitaplarında ve öğretmen adaylarının görüşlerinde yenilenebilir enerji kaynaklarının yeri K Çolak, S Kaymakcı, M Akpınar Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 20-22, 2012 | 7 | 2012 |
Comparison of Prospective Science and Social Studies Teachers' Knowledge Levels of and Misconceptions about Atmospheric Environmental Problems. M Ürey, K Çolak, H Bozdemir Yüzbasioglu, S Kaymakci International Electronic Journal of Environmental Education 10 (2), 216-236, 2020 | 6 | 2020 |
Content Analysis Regarding the Studies on Values and Values Education in Social Studies Education SD Yavuz Akbaş, Kerem Çolak International Online Journal of Educational Sciences 12 (2), 282-301, 2020 | 5 | 2020 |
Bilgi Toplumuna Geçiş Sürecinde STK’ların Sosyal Denetim Fonksiyonu ZG Balkır, K Çolak I. Ulusal Sivil Toplum Kuruluşları (STK) Kongresi Bildiriler Kitabı …, 2004 | 4 | 2004 |
Comparison of Knowledge Levels and Misconceptions of Science and Social Studies Prospective Teachers About Atmospheric Environmental Problems Ü Mustafa, K ÇOLAK, HB YÜZBAŞIOĞLU, S KAYMAKCI International Electronic Journal of Environmental Education 10 (2), 216-236, 2020 | 3 | 2020 |
The effect of using mnemonics on success in social studies† K Çolak, Rİ Aydın The Journal of educaTional research 115 (3), 223-233, 2022 | 2 | 2022 |
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN KÜRESEL SORUNLAR S DURMUŞ, K ÇOLAK lnternational Journal of Geography and Geography Education, 145-160, 2021 | 2 | 2021 |