Kerem Çolak
Kerem Çolak
Trabzon Üniversitesi
Verified email at trabzon.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Tarih dersi sınav sorularının bloom taksonomisi’nin bilişsel alan düzeyi açısından sınıflandırılması
K Çolak, İH Demircioğlu
Milli Eğitim Dergisi 187 (3), 160-170, 2010
482010
Öğretmenlik uygulaması dersi kapsamında sosyal bilgiler öğretmen adaylarının yeterliklerine yönelik uygulama öğretmenlerinin görüşleri
M Akpınar, K Çolak, EÖ Yiğit
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2013
422013
Farklı ülkelerin sosyal bilgiler öğretim programları
C Öztürk, H Deveci
Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık, 2011
252011
Fen ve sosyal bilimler kökenli öğretmen adaylarının bilim insanı algıları
Ü Mustafa, A KARAÇÖP, V GÖKSU, K ÇOLAK
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 205-226, 2017
172017
Sosyal bilgiler ile vatandaşlık ve demokrasi eğitimi derslerinde küresel vatandaşlık eğitimi
K Çolak
Marmara Üniversitesi, 2015
152015
Democratic attitudes of social studies pre-service teachers
EÖ Yiğit, K Çolak
The International Journal of Research in Teacher Education 1 (4), 82-95, 2010
122010
Sosyal bilgiler derslerini veren öğretmenlerin küresel vatandaşlığa ve küresel vatandaşlık eğitimine bakışları
K Çolak, Y Kabapınar, C Öztürk
Eğitim ve Bilim 44 (197), 2019
10*2019
Regional differences in environment education of primary education in terms of teacher conceptions
M Ürey, K Çolak, M Okur
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 795-799, 2009
102009
The opinions of the pre-service teachers about e-democracy in Turkey
EÖ Yiğit, K Çolak
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 712-716, 2010
92010
Sosyal bilgiler ile vatandaşlık ve demokrasi eğitimi derslerinde küresel vatandaşlık eğitimi (Yayımlanmamış doktora tezi)
K Çolak
Marmara Üniversitesi, İstanbul, 2015
72015
Sosyal bilgiler öğretim programında, ders kitaplarında ve öğretmen adaylarının görüşlerinde yenilenebilir enerji kaynaklarının yeri
K Çolak, S Kaymakcı, M Akpınar
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu 2022, 2012
62012
Altıncı sınıf sosyal bilgiler dersi kazanımlarına ulaşma düzeylerine yönelik öğrenci görüşleri
H Akengin, G Bengiç, K Çolak, E Taş
52011
TARİH ÖĞRETİMİ VE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI
T Belenli
Tarih Nasıl Öğretilir? 5, 56, 2021
42021
Sosyal bilgiler ders kitaplarında ve öğretmen adaylarının görüşlerinde yenilenebilir enerji kaynaklarının yeri
K Çolak, S KAYMAKCI, M AKPINAR
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 41 …, 2015
32015
Cooperating Teachers’ Opinions about Social Studies Pre-Service Teachers’ Competencies in Teaching Practice Course
M AKPINAR, K ÇOLAK, EÖ YİĞİT
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 36 …, 2012
22012
Comparison of Knowledge Levels and Misconceptions of Science and Social Studies Prospective Teachers About Atmospheric Environmental Problems
Ü Mustafa, K ÇOLAK, HB YÜZBAŞIOĞLU, S KAYMAKCI
International Electronic Journal of Environmental Education 10 (2), 216-236, 2020
12020
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı’nda Yer Alan Değerler Kapsamında Yenisey Yazıtlarının İncelenmesi
A YILDIZ, K ÇOLAK
Değerler Eğitimi Dergisi 18 (40), 77-113, 2020
2020
Comparison of Prospective Science and Social Studies Teachers' Knowledge Levels of and Misconceptions about Atmospheric Environmental Problems.
M Ürey, K Çolak, H Bozdemir Yüzbasioglu, S Kaymakci
International Electronic Journal of Environmental Education 10 (2), 216-236, 2020
2020
Content Analysis Regarding the Studies on Values and Values Education in Social Studies Education
SD Yavuz Akbaş, Kerem Çolak
International Online Journal of Educational Sciences 12 (2), 282-301, 2020
2020
Social studies courses teachers' views on global citizenship and global citizenship education
C Öztürk, Y Kabapınar, K Çolak
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20