Okul müdürlerinin kullandığı güç kaynakları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm algıları arasındaki ilişki Y Altınkurt, K Yılmaz, E Erol, ET Salalı Journal of Teacher Education and Educators 3 (1), 25-52, 2014 | 120* | 2014 |
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik motivasyonları Y Altınkurt, K Yılmaz, E Erol Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (1), 48-62, 2014 | 94 | 2014 |
Social media from the perspective of diffusion of innovation approach NG Kocak, S Kaya, E Erol The Macrotheme Review 2 (3), 22-29, 2013 | 39 | 2013 |
Eğitim fakültelerinde örgütsel iklim ile örgütsel politika algısı arasındaki ilişki E Erol Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 37* | 2014 |
İlköğretim okulu yöneticilerinin çatışma yönetimi stillerii ve bu çatışma yönetimi stillerinin öğretmenlerin stres düzeyine etkisi E Erol Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009 | 31 | 2009 |
Okul yöneticilerine uygulanan zorunlu yer değiştirme uygulaması hakkında okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri K Yılmaz, Y Altınkurt, T Karaköse, E Erol E-international Journal of Educational Research 3 (3), 65-83.25, 2012 | 30 | 2012 |
Okul yönetiminde kayırmacılık ve örgütsel adalet arasındaki ilişki: Afyonkarahisar ili örneği A Cesur, E EROL OPUS International Journal of Society Researches 15 (25), 3467-3496, 2020 | 29 | 2020 |
Türkiye’de Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi Anabilim Dalı Doktora Programlarında Tamamlanan Tezlerin Eğitim Sosyolojisi Kapsamında Değerlendirilmesi E Erol, E Tüzel Sosyoloji Dergisi 3 (30), 299-316, 2015 | 15 | 2015 |
Perceptions of Organizational Politics Scale (POPS) Questionnaire into Turkish: A Validity and Reliability Study E Erol International Journal of Assessment Tools in Education (IJATE) 1 (2), 58-78, 2015 | 15 | 2015 |
Organizational structure scale–University version E EROL, A ORDU European Journal of Educational Research 7 (4), 775-803, 2018 | 14 | 2018 |
POLİTİK TAKTİKLER ÖLÇEĞİ – ÜNİVERSİTE / FAKÜLTE VERSİYONUNUN GELİŞTİRİLMESİ (DEVELOPMENT OF POLITICAL TACTICS SCALE – UNIVERSITY/ FACULTY VERSION) E Erol Turkish Studies Educational Sciences 14 (3), 531-563, 2019 | 13 | 2019 |
Türkiye’de eğitim denetimi alanında yapılan lisansüstü tezlerin değerlendirilmesi Y Altınkurt, S Demir, S Akbaba Dağ, E Erol II. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 23-25, 2010 | 13 | 2010 |
Paternalistic leadership scale Turkish adaptation a validity–reliability study E EROL, I Senturk International Journal of Educational Methodology 4 (4), 267-285, 2018 | 10 | 2018 |
Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession Y Altınkurt, K Yılmaz, E Erol Trakya University Journal of Education 4 (1), 48-62, 2014 | 10 | 2014 |
Eğitim fakültelerinde örgütsel iklim ile örgütsel politika algısı arasındaki ilişki (Yayınlanmamış doktora tezi) E Erol Denizli Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Denizli, 2014 | 7 | 2014 |
Okul Müdürlerinin Kullandığı Güç Kaynakları İle Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Algıları Arasındaki İlişki Y ALTINKURT, K YILMAZ, E Erol, ET SALALI Journal of Teacher Education and Educators 3 (1), 25-52, 2014 | 7 | 2014 |
Pedagojik formasyon programi ogrencilerinin ogretmenlik meslegine yonelik motivasyonlari [Pedagogic formation program students’ motivations for teaching profession] Y Altinkurt, K Yilmaz, E Erol Trakya Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi 4 (1), 48-62, 2014 | 6 | 2014 |
Örgütsel Politika Algısı Ölçeğinin (POPS) Türkçe uyarlaması: geçerlik ve güvenirlik çalışması E Erol International Journal of Assessment Tools in Education 2 (1), 58-78, 2015 | 5 | 2015 |
Bazı Avrupa Birliği Ülkelerinde Okul Yöneticiliği (Politikaları) A Tanrıöğen, E Erol, DE Karaca VI. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 16-17, 2011 | 5 | 2011 |
School Principals’ Opinions on the Schooling in Turkey During the COVID-19 Pandemic E EROL, E Altunay Research in Educational Administration and Leadership 7 (2), 395-433, 2022 | 3 | 2022 |