Follow
Şerife Kazancı Sunaoğlu
Şerife Kazancı Sunaoğlu
Verified email at bayburt.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
ÜRÜN YERLEŞTİRME VE REKLAMA İLİŞKİN TUTUMLARIN SATIN ALMA EĞİLİMİ VE MARKA İMAJI ÜZERİNE ETKİLERİ
P Başgöze, Ş KAZANCI
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 32 (1 …, 2014
552014
Sosyal Medya Algısının, Marka Kredibilitesinin ve Marka Prestijinin Satın Alma Eğilimi Üzerine Etkileri
Ş KAZANCI, P BAŞGÖZE
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 70 (2), 2015
48*2015
Yeniliği benimseyen kategorilerinin yenilikçi davranış güdüleri açısından farklılıkları: akıllı telefon kullanıcıları üzerinde bir inceleme
B Kavak, N Taner, Ş Kazancı
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi 2 (2), 91-121, 2016
222016
Hizmet pazarlaması güncel konular ve yaklaşımlar
L Özer, Ş KAZANCI, S YILMAZEL, T ŞEN KÜPELİ, D Kuş Demiray, ...
DETAY YAYINCILIK, 2016
212016
Pazarlama Bilim Dalında Yazılmış Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Bibliyometrik Profilinin İncelenmesi
B Kavak, Ş Kazancı Sunaoğlu
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi 55 (4), 2997-3021, 2020
132020
A Literature Review on “Brand” in between 2010-2015
B Kavak, Ş Kazancı, ET Şahin, N Tunçel
122015
Yeniliği Benimseyen Kategorilerinin Bütüncül ve Analitik Düşünme Açısından Farklılıkları Akıllı Telefonlar için Bir İnceleme
B Kavak, Ş Kazancı Sunaoğlu, N Taner
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 10 (20), 179-200, 2016
92016
KARANLIK ÜÇLÜ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM DAVRANIŞINA ETKİSİ
N ÖZDEMİR, ŞK SUNAOĞLU
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 377-397, 2023
62023
The effects of perceived brand globalness and local iconness on brand prestige and perceived quality: The role of consumers’ cultural identity
C Eryigit, SK Sunaoglu
Management and Marketing Journal 15 (2), 7-21, 2017
52017
LOJİSTİK PERFORMANS VE ULUSLARARASI TİCARET İLİŞKİSİ ÜZERİNE ALANYAZIN İNCELEMESİ
T BİLGİN, ŞK SUNAOĞLU
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 325-344, 2022
32022
Yeşil Tüketim
ŞK Sunaoğlu
Tüketici Davranışlarında Makro Trendler, 183-206, 2022
2*2022
The Journey of Customer Identification: A Systematic Literature Review and Directions for Further Investigation
M Vardarsuyu, Ş Kazancı Sunaoğlu
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 17 (2 …, 2022
22022
Müşteri Etkileşiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Müşteri Vatandaşlık Davranışının Aracı Rolü: E-Ticaret Pazaryerleri Üzerine Bir Araştırma
N Özdemir, Ş Kazancı Sunaoğlu
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 2022
22022
TÜKETİCİ-MARKA ÖZDEŞLEŞMESİNİN DAHA ÇOK ÖDEMEYE ETKİSİ: MATERYALİZM, BENZERLİKTEN KAÇINMA VE DÜRTÜSEL SATIN ALMANIN ROLÜ
ŞK SUNAOĞLU, M VARDARSUYU
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 15 (3), 773-802, 2022
12022
HİZMET SUNUMU SÜRECİNDE YAŞANAN OLUMLU VE OLUMSUZ DENEYİMLERİN TEKRAR SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKANIN ETİK ALGILANMASININ ARACI ROLÜ
Ş Kazancı Sunaoğlu
Yayınlanmamış Doktora Tezi, 2019
1*2019
Tüketicilerin Otomobil Satın Alma Kararını Etkileyen Kriterler İçin Otomobil Markalarının Algı Skorlarının Belirlenmesi: Bir Bulanık ELECTRE Uygulaması
N TUNÇEL, S BELBAĞ, M ÇİMEN, Ş KAZANCI SUNAOĞLU
12015
MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ARAŞTIRMALARININ GELİŞİMİ: SİSTEMATİK İNCELEME VE BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
ŞK SUNAOĞLU, N ÖZDEMİR
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2023
2023
Dijital Etkileyiciler ve Satın alma: Ulusal Literatürde Bir Meta analiz Çalışması
Ş Kazancı Sunaoğlu, N Özdemir
Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0 1, 191-214, 2023
2023
Sürdürülebilir Tüketim Çalışmalarının Pazarlamadaki Rolü: Bibliyometrik Analiz (2000-2023)
ŞK SUNAOĞLU
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 12 (2 …, 2023
2023
Yeşil Düşünmek Yeşil Satın Almamak: Yeşil Tüketim Boşluğu
Ş Kazancı Sunaoğlu
İktisadi ve Sosyal Alanda ÇEVRE VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ÇALIŞMALARI 1, 67-90, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20