Follow
Hülya Taştan
Hülya Taştan
Verified email at mersin.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Kahramanmaraş’ta bulunan yiyecek içecek işletmelerine yönelik Trıpadvısor. com’da paylaşılan şikâyetlerin sınıflandırılması
H Taştan, O KIZILCIK
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 26 (1), 270-284, 2017
452017
Hatay’ın Unesco gastronomi şehri olması ile ilgili yerel restoran işletmelerinin farkındalığının değerlendirilmesi
H TAŞTAN, N İFLAZOĞLU
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 6 (Special Issue 3), 384-393, 2018
34*2018
SEYAHAT ACENTALARINDA UYGULANMAKTA OLAN MÜŞTERİ ŞİKÂYET ÇÖZÜM TÜRLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA.
K Unur, AC ÇAKICI, H Taştan
Balikesir University Journal of Social Sciences Institute 13 (24), 2010
242010
Seyahat acentalarının düzenlediği paket turlardaki müşteri şikayetleri ve çözüm önerileri: İstanbuldaki seyahat acentalarının şikayet-çözüm sistemleri üzerine bir araştırma
H Taştan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
222008
Tüketicilerin Sokak Lezzetlerine Yaklaşimlarinin Neofobi Tutumlari Açisindan Değerlendirilmesi
AG SOYLU, H TAŞTAN, E Fatma, E ASLANTÜRK
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (1), 151-167, 2020
132020
Algılanan restoran temizliğinin müşteri tatminine etkisi
AG SOYLU, H TAŞTAN
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research 4 (1), 86-105, 2020
102020
Adana lezzet festivaline katılan bireylerin festival algılarının belirlenmesi
H Taştan, AG Soylu, Ş Demir
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (71), 334-349, 2018
102018
Kısıtlar Teorisi Araçlarından DüĢünme Süreçlerinin Teorik Olarak Ġncelenmesi
H Taştan, EN Demircioğlu
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 23 (1), 61-74, 2014
102014
The impact of perceived cleanliness on customer satisfaction, revisiting intention and complaining behaviors: The case of restaurants by SOR Model
H Taştan, AG Soylu
Journal of multidisciplinary academic tourism 8 (1), 27-38, 2023
62023
Mağara Turizminin Motivasyon Faktörlerinin Belirlenmesi: Karaca Mağarasi Örneği
O Kızılcık, H Taştan
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019
62019
Yerel Yiyecek Tüketim Motivasyonlarının Analizi: Hatay Restoran Ziyaretçileri Üzerine Bir Uygulama (Analysis of Local Food Consumption Motivations: An Application on Hatay …
B DÖNMEZ, H TAŞTAN, AG SOYLU, A YETİM
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (2), 751-771, 2019
62019
DÜŞÜNME SÜRECİ ARAÇLARI VE KALİTE MALİYETLERİNİN BİRLİKTE KULLANILMASI: BİR OTEL İŞLETMESİNDE UYGULAMA
H Taştan, EN Demircioğlu
Muhasebe ve Denetime Bakış 46, 97-114, 2015
62015
Kısıt yönetiminde kalite maliyetlerinin kullanımı: Bir otel işletmesinde uygulama
H Taştan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
42014
Turizm Endüstrisinde Çalışan Mutfak Personellerinin Algıladıkları Psikososyal Risklerin Tespit Edilmesi: Mersin Otellerinde Bir Araştırma (Determination of Psychosocial Risks …
H TAŞTAN, S GÖKSAL
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 8 (2), 1016-1032, 2020
32020
Yiyecek içecek işletmelerinde sosyal medya kullanımı ve kriz yönetimi
E GÜRHANİ, H TAŞTAN
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research 3 (4), 612-623, 2019
32019
Fonksiyonel Gıdaların Yararlı Bulunması ve Kullanım Sıklığı İlişkisi, 1
AGN Şimşek, H Taştan, B Dönmez
Uluslararası Turizmin Geleceği Kongresi: İnovasyon, Girişimcilik ve …, 2017
22017
Sosyal İstenirliğin Çevreci Duyarlılık, Tutum ve Davranışlar Üzerindeki Etkisi; Doğa Tabanlı Tur Katılımcıları Örneği (Effect of Social Desirability on Environmental …
B ÇINAR, A DURAN, H TAŞTAN
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (3), 1727-1736, 2019
12019
Uluslararası fast food işletmelerinin hizmetleriyle ilgili müşteri şikâyetleri üzerine bir araştırma
H Taştan, A Soylu, Aİ Uygun
Futourism Congress, 624-630, 2018
12018
LOCAL FOOD AS A PULL UP FACTOR OF DESTINATIONS: A STUDY ON THE VISITORS OF A RESTAURANT SERVING HATAY’S ROOTED FOOD-BEVERAGES IN ISTANBUL
AG SOYLU, H TAŞTAN, A YETİM
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 29 (3), 474-491, 2020
2020
KIRSAL ALANLARDA GASTRONOMİ TURİZMİNİN ÖNEMİ: NARLIKUYU KAHVALTI
H TAŞTAN, S OYAN, G SEZER
V. DOĞU AKDENİZ TURİZM SEMPOZYUMU, 110, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20