Takip et
Arif YILDIZ
Arif YILDIZ
Adıyaman Üniversitesi
ozal.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Hedonik Tüketim Davranışları: Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Ve Adıyaman Üniversitesi Öğrencilerinin Hedonik Alışveriş Davranışlarında Demografik Faktörlerin Etkisinin …
HS Fettahlıoğlu, A Yıldız, C Birin
JASSS - The Journa Of Academic Social Science Studies, 307-331, 2014
71*2014
Kriz dönemlerinde tüketici davranışlarının incelenmesi
A Yıldız
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi 2 (3), 377-390, 2020
252020
Şehir Markalaşması Sürecinde Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçülmesi: Adıyaman İli Üzerine Bir Uygulama
A Yıldız
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
152017
X, Y ve Z kuşağı tüketicilerin nomofobi özelliklerinin karşılaştırması: Adıyaman ili üzerine bir uygulama
A Yıldız
Adıyaman Üniversitesi, 2019
122019
Reklam irritasyonundan marka irritasyonuna
HS Fettahlıoğlu, A Yıldız, C Birin
8*
İnternet Alışverişlerinde Algılanan E-Hizmet Kalitesi, Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakati İlişkisinin İncelenmesi: Adıyaman Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
A Yıldız, Ş Kuyucu
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (3), 2308-2343, 2021
72021
Girişimcilik Üzerine Temel Kavramlar: Girişim, Girişimci, Girişimcilik Kavramları
A Yıldız
Girişimcilik, KOBİ'ler, ve Strateji 1, 2015
72015
THE EFFECT OF UTILITARIAN MOTIVATIONS in ONLINE CONSUMPTION BEHAVIOR
A YILDIZ
Journal of Critical Reviews 7 (13), 981-988, 2020
52020
Örgütsel iletişimin çalışanların iş tatmini üzerine etkisi: Malatya Organize Sanayi Bölgesindeki orta ve büyük ölçekli işletmelerde bir uygulama
A Yildiz
52005
Tüketici Satın Alma Davranışlarında Faydacı ve Hedonik Tüketimin Etkisi
A Yıldız
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics 15 (2), 1023-1037, 2020
42020
The effect of pandemic on consumer preferences in the context of hedonic and utilitarian consumption
İ Erdoğan Tarakçı, A Yıldız
International Journal of Management, 2020
32020
TÜKETİCİLERİN BUZDOLABI TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: ADIYAMAN ÜZERİNE BİR UYGULAMA Öz
A Yavuz, A YILDIZ, K KILINÇ
Kesit Akademi Dergisi 6 (23), 149-168, 2020
2*2020
TÜKETİCİ SATIN ALMA NİYETİNDE İŞLETMELERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN ETKİSİ: BİR ALAN ARAŞTIRMASI
A YILDIZ, AK KARACIL
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 709-728, 2023
2023
TÜRKİYE’DE BANKALARIN FİNANSAL PERFORMANSLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN LİTERATÜR ANALİZİ
VE TÜRK, A YILDIZ
NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES 7 (16 …, 2022
2022
HEDONİK TÜKETİM DAVRANIŞLARI: KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ VE ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNİN HEDONİK ALIŞVERİŞ DAVRANIŞLARINDA DEMOGRAFİK FAKTÖRLERİN ETKİSİNİN …
A YILDIZ, HSFC BİRİN
The Journal of Academic Social Science Studies 8 (27), 307-331, 2019
2019
Pazarlama Fonksiyonu
HS Fettahlıoğlu, A Yıldız
İşletme Bilimine Giriş 1, 243-291, 2016
2016
İslami Finans Sistemi ve İslami Finans Sistemi'nde Kallanılan Finansal Araçlar: Dünyadaki Uygulamaları
M Yardımcıoğlu, A Yıldız
Muhasebe ve Finansta Güncel Sorunlar 1, 1-11, 2015
2015
The Relationship Between the Emotional Labor Behaviors of Sales Staff and Their Life Satisfaction: A Research in Free Pharmacies in TRB-1 Region in Turkey
A Yıldız, GB Gayır
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (1), 300-319, 0
RETRO PAZARLAMA
A YILDIZ
DEĞİŞEN PAZARLAMA ANLAYIŞI: MODERN PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI, 239, 0
İÇERİK PAZARLAMASI
ÖGDA YILDIZ, Ş Karagöz, B Uzmanı, ABD İşletme
DEĞİŞEN PAZARLAMA ANLAYIŞI, 75, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20