OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİ UYGULAMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ N AKCANCA, SA GÜRLER, H ALKAN Caucasian journal of science 4 (1), 1-19, 2017 | 38 | 2017 |
Okul öncesi eğitim kurumlarina devam eden çocuklarin motivasyon düzeyleri ile sosyal becerileri ve problem davranişlari arasindaki ilişkinin incelenmesi S Özbey, SA GÜRLER Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 8 (1), 587-602, 2019 | 30 | 2019 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmen yeterlilik algıları üzerine bir inceleme SA Gürler, B Tekmen Başkent University Journal of Education 7 (1), 158-168, 2020 | 15 | 2020 |
“İki Dilli Çocuklar için Türkçe Değerlendirme Aracı (İÇ-TDA)” nın Geliştirilmesi ve Geçerlik-Güvenirlik Çalışması F Temel, H Genç, Ü Akpınar, MA İnci, EK Özdemir, A Balcı, E Ertör, ... Ana Dili Eğitimi Dergisi 9 (3), 686-707, 2021 | 5 | 2021 |
Çocuk gelişimi programı öğrencilerinin çevresel tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi H Alkan, SA Gürler Journal of Preschool and Elementary Education,(1: 1), 64-74, 2020 | 4 | 2020 |
The relation between child raising attitudes of parents and their mediation role for the digital technology use of children SA Gürler, E Ömeroğlu Education and Information Technologies 28 (2), 2229-2243, 2023 | 2 | 2023 |
THE VIEWS OF PRESCHOOL TEACHERS REGARDING THE APPLICABILITY OF BLOCK-BASED CODING PROGRAMS. S AKTEMUR GÜRLER, E ÖMEROĞLU International Journal of Education Technology & Scientific Researches 7 (20), 2022 | 2 | 2022 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİ VE ÖN LİSANS ÇOCUK GELİŞİMİ PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ S AKTEMUR GÜRLER, N AKCANCA, M ALKAN, H ALKAN Electronic Turkish Studies 12 (28), 2017 | 2 | 2017 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yenilikçi Eğitim Uygulamalarına İlişkin Görüşleri A Kurupınar, T Kanmaz, SA Gürler MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 13 (1), 1-15, 2024 | | 2024 |
ANASINIFI ÖĞRETMENLERİNİN YARATICILIĞIN GELİŞİMİNİ OLUMSUZ YÖNDE ETKİLEYEN FAKTÖRLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (KARS-ANKARA ÖRNEKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI) SA GÜRLER, EUSÇ GÜNEYSU The Journal of Academic Social Science 4 (35), 556-564, 2019 | | 2019 |
Blok temelli kodlama programı ile verilen fen eğitiminin çocukların bilimsel süreç becerilerine etkisi S Aktemur Gürler Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 0 | | |