Okul yöneticilerinin kullandıkları güç türleri ile öğretmenlerin yaşadıkları yıldırma, örgütsel bağlılık ve örgütsel sinizm arasındaki ilişki T Atmaca Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 88 | 2014 |
The mediating role of self/everyday creativity and depression on the relationship between creative personality traits and problematic social media use among emerging adults K Kircaburun, MD Griffiths, F Şahin, M Bahtiyar, T Atmaca, ŞB Tosuntaş International Journal of Mental Health and Addiction, 1-12, 2020 | 43 | 2020 |
Velilerin öğretmenlere uyguladiği şiddete yönelik nitel bir araştirma T Atmaca, T Öntaş Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi 2 (1), 47-62, 2014 | 36 | 2014 |
Öğretmenlerin Kişilik Tipleri ile Mesleğe Yabancılaşma Arasındaki İlişki T Atmaca Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 491-506, 2020 | 35 | 2020 |
Öğretmenlerin Toplumsal Saygınlık ve İmajlarına Olumsuz Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi [Examining Factors That Negatively Affect Teachers' Social Dignity and Image] T Atmaca Yaşadıkça Eğitim 34 (1), 152-167, 2020 | 33 | 2020 |
Okur Öz Algısı Ölçeği-2'nin Türkçeye Uyarlanması. HK Keskin, T Atmaca İlkogretim Online 13 (1), 2014 | 29 | 2014 |
Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Davranışları ve Örgütsel Özdeşleşmeleri Arasındaki İlişki T Atmaca Anadolu Journal of Educational Sciences International 11 (1), 367-389, 2021 | 24 | 2021 |
Teacher self-efficacy and individual academic optimism as predictors of teacher professional learning: A structural equation modeling AÇ Kılınç, M Polatcan, T Atmaca, M Koşar Egitim ve Bilim 46 (205), 2021 | 20 | 2021 |
Self-Esteem of High School Students: A Structural Equation Modelling Analysis. T Atmaca, H Ozen Cypriot Journal of Educational Sciences 14 (3), 422-435, 2019 | 20 | 2019 |
Eğitimde Toplumsal Eşitsizliğin Kültürel Sermayenin Aktarımıyla Yeniden Üretilmesi (Doktora Tezi) T Atmaca Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 20* | 2019 |
Factors directing students to academic digital reading H Keskin, M Baştuǧ, T Atmaca Egitim ve Bilim 41 (188), 2016 | 19 | 2016 |
Öğretmen Mesleki Öğrenmesinin Yordayıcıları Olarak Öğretmen Öz Yeterliği ve Bireysel Akademik İyimserlik: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi AÇ Kılınç, M Polatcan, T Atmaca, M Koşar Eğitim ve Bilim 46 (205), 373-394, 2021 | 17 | 2021 |
ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİM İHTİYAÇ VE BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİ/TEACHERS'DETERMINATION OF NEEDS AND EXPECTATIONS OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT E Aslanargun, T Atmaca Asian Journal of Instruction (E-AJI) 5 (2), 50-64, 2017 | 17 | 2017 |
OLUMSUZ OKUL TUTUMU, OKULA YABANCILAŞMA VE ANTİ-SOSYAL DAVRANIŞIN ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN SUÇA EĞİLİMİNİ YORDAMA DÜZEYİ T Atmaca Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama 10 (19), 63-86, 2019 | 15 | 2019 |
Öğrencileri Akademik Dijital Okumaya Yönlendiren Unsurlar TA Hasan Kağan Keskin, Muhammet Baştuğ Eğitim ve Bilim 41 (188), 117-129, 2016 | 15 | 2016 |
Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi ve Örgütsel Muhalefet Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi T Atmaca Başkent University Journal of Education 8 (1), 11-31, 2021 | 14 | 2021 |
EĞİTİM VE İDEOLOJİ BAĞLAMINDA HESAP VEREBİLİRLİK VE NEOLİBERALİZM BAĞLANTISI T ÖNTAŞ, T ATMACA Turkish Studies (Elektronik) 11 (3), 1813-1828, 2016 | 13 | 2016 |
Sınıf öğretmeni adaylarının uygulama deneyimlerinin mesleki sosyalizasyon süreci olarak incelenmesi T Öntaş, T Atmaca, B Kaya Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 550-577, 2017 | 12 | 2017 |
Öğretmenlerin Yaptıkları Meslek Hatalarının Meslekî Öğrenme Bağlamında İncelenmesi T Atmaca Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED) 6 (1), 309, 2020 | 10 | 2020 |
Sınıfsal Habitus ve Amor Fati’nin kesişim noktası: Meslek lisesi öğrencilerinin gözünden dezavantajlı eğitim hayatlarının değerlendirilmesi T Atmaca Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (3), 899-920, 2019 | 10 | 2019 |