Follow
Beyza Gultekin
Beyza Gultekin
Other namesBeyza Ozyigit Gultekin, Beyza Özyiğit Gültekin
Verified email at hacettepe.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
The influence of hedonic motives and browsing on impulse buying
B Gultekin, L Ozer
Journal of Economics and Behavioral Studies 4 (3), 180-189, 2012
2262012
Pre-and post-purchase stage in impulse buying: The role of mood and satisfaction
L Ozer, B Gultekin
Journal of retailing and consumer services 22, 71-76, 2015
1742015
Genişletilmiş planlanmış davranış teorisi kapsamında yeşil yıldızlı otelleri tekrar ziyaret etme niyeti
Ö Leyla, Ü Kement, B Gültekin
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 33 (4 …, 2015
642015
The critical role of brand love in clothing brands
MU Turgut, B Gultekin
Journal of Business Economics and Finance 4 (1), 2015
612015
The logistics service providers during the COVID-19 pandemic: The prominence and the cause-effect structure of uncertainties and risks
B Gultekin, S Demir, MA Gunduz, F Cura, L Ozer
Computers & Industrial Engineering 165, 107950, 2022
602022
The global business handbook: The eight dimensions of international management
MJ Hooper
CRC Press, 2016
472016
Müşteri İlişkileri Yönetimi
B Gültekin, Ü Kement
Nobel Akademik Yayıncılık, 2018
212018
Influence of the love of money and morality on intention to purchase counterfeit apparel
B Gültekin
Social Behavior and Personality: an international journal 46 (9), 1421-1436, 2018
192018
Faydacı-hedonik güdüler, göz atma ve marka bilinirliğinin anlık alışverişe etkisine ilişkin bir model önerisi
B Gültekin
Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
16*2010
Bankacılık sektöründe müşteri değerinin marka algıları ve müşteri sadakati çerçevesinde incelenmesi
Ö Leyla, B Burul, B Gültekin
Sosyoekonomi 19 (19), 2013
142013
ERGENLERİN ÜRÜN YERLEŞTİRMEYE YÖNELİK TUTUM VE YERLEŞTİRİLEN ÜRÜNLERE YÖNELİK DAVRANIŞLARININ SOSYALLEŞME ARAÇLARI İLE AÇIKLANMASI
B Gültekin, E Özge
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 32 (1 …, 2014
92014
The role of brand loyalty, customer and brand related cues in the gas station industry in Turkey
B Gültekin, MÜ Turgut
The Business & Management Review 4 (3), 13, 2014
72014
Store image’s influence on perceived quality of store brands and store brand purchasing behavior
B Gültekin, L Özer
Mediterranean Journal of Social Sciences 3 (6), 189-195, 2012
72012
Mağaza İmajının Mağaza Markalı Ürünlerin Algılanan Kalitesine Etkisi Üzerine Hipermarketlerde Bir Uygulama
B Gültekin
Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2004
62004
Ulusal Pazarlama Kongrelerinde Sunulan Bildirilerin Kategorik Olarak İncelenmesi
Ö ÖZKAN TEKTAŞ, C ERYİĞİT, P BAŞGÖZE, B GÜLTEKİN
beta, 2016
52016
Repurchasing an environmental related crisis experienced automobile brand: An examination in the context of environmental consciousness, brand trust, brand affect, and …
B Gültekin, SI KİLİC
Sosyoekonomi 30 (51), 241-260, 2022
42022
Türkçe ve Yabancı Dilde Marka İsmi Kullanılmasının Algılanan Kalite ve Satın Alma İsteğine Etkisi
Ö Leyla, B Gültekin, S Aydin
Sosyoekonomi 23 (24), 131-142, 2015
42015
Yöre Dışı Alışverişin Tüketiciler Açısından İncelenmesi Kentsel Yöre Dışı Alışverişe Yönelik Bir Uygulama
N Uz, B Gültekin
42014
Location orientation of organic stores in low demand areas: a case study of a niche market
B Gültekin, MD De-Juan-Vigaray, A Espinosa Seguí
International Foundation for Research and Development (IFRD), 2013
42013
Customer Dissatisfaction and Responses: Moderator Roles of Blame Attribution and Negative Word of Mouth
B Gültekin, AY Güvercin
Sosyoekonomi 30 (53), 209-225, 2022
32022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20