Follow
mustafa seçkin şalvarlı
Title
Cited by
Cited by
Year
For Sustainable Development: Future Trends in Renewable Energy and Enabling Technologies
HŞ Mustafa Seçkin Şalvarlı
Renewable Energy Resources, Challenges and Applications, 2020
922020
An analysis of McKinsey 7-S model and its application on organizational efficiency
MS Salvarli, D Kayiskan
International Journal of Scientific and Technological Research 4 (7), 103-111, 2018
212018
Trends on energy policy and sustainable development in Turkey
H Salvarli, MS Salvarli
Energy Sources, Part B: Economics, Planning, and Policy 12 (6), 512-518, 2017
102017
Sürdürülebilir kalkınma için tersine lojistikte katı atık geri dönüşüm merkezlerinin önemi ve merkez seçimine ilişkin ahp yöntemiyle bir değerlendirme
MS Şalvarlı
Unpublished Master's Thesis, Manisa, Celal Bayar Üniversitesi Institute of …, 2015
62015
PAZARLAMA ALANINDA YAPAY ZEKANIN GELİŞEN ROLÜNE GENEL BİR BAKIŞ
MS Şalvarlı, D Kayışkan
İzmir Yönetim Dergisi 2 (2), 106-115, 2022
52022
Assessment of Renewable Energy Resources in Line with the Targets Specified in the Turkish Strategic Plan and Application of the AHP Method
H Salvarli, MS Salvarli
International Journal of Renewable Energy Research 8 (2), 1016-1024, 2018
32018
Evaluation of Sustainable Digital Agriculture Marketing Using The AHP Method
MS Şalvarlı
Journal of Marketing and Consumer Research, 29-37, 2023
22023
Sosyal medya pazarlama aktiviteleri ile satın alma niyeti arasındaki ilişkide marka kişiliğinin rolü: literatür araştırması
MS Salvarli, B Kartal
Business and Economics Research Journal 12 (3), 705-716, 2021
22021
For Sustainable Development: Future Trends in Renewable Energy and Enabling Technologies
M Şalvarlı, H Şalvarlı
intechopen, 2020
22020
SOME VIEWS ON RENEWABLE ENERGY MARKETING DUE TO CLIMATE CHANGE IMPACTS
MS Şalvarlı
WOJMUR – World Journal of Multidisciplinary Research, 6 (1), 161-180, 2023
12023
Sosyal Medya Pazarlama Aktiviteleri İle Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkide Marka Kişiliğinin Rolü: Literatür Araştırması
MS ŞALVARLI, B KARTAL
Business And Economics Research Journal 12 (3), 705-716, 2021
12021
The Role of Brand Personality in the Relationship Between Social Media Marketing Activities and Purchase Intention: A Literature Research (Sosyal Medya Pazarlama Aktiviteleri …
MS Salvarli, B Kartal
Business and Economics Research Journal 12 (3), 705-716, 2021
2021
II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLERDE KRİTİK TARTIŞMALAR KONGRESİ TAM METİN BİLDİRİLER KİTABI
B TUNÇSİPER
SOSYAL MEDYA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUMLARI ETKİLEYEN DEĞİŞKENLERİN, TÜKETİCİ ÖZELLİKLERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ Ali Naci KARABULUT
MS ŞALVARLI, D KAYIŞKAN
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–14