Follow
SEDA USTA GEZER
SEDA USTA GEZER
Unknown affiliation
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Investigation of preservice teachers’ reflective thinking tendencies in terms of various variances
C Poyraz, S Usta
International Journal on New Trends in Education and Their Implications 4 (2 …, 2013
372013
Yansıtıcı sorgulamaya dayalı genel biyoloji laboratuvarı etkinliklerinin fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı özyeterlik algıları, eleştirel düşünme …
SU Gezer
PQDT-Global, 2014
282014
A case study on preservice science teachers’ laboratory usage self efficacy and scientific process skills
SU Gezer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 1158-1165, 2015
262015
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TARİHİ MEKANLARA VE ESERLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
DÇ DİKYOL, İ Elif, U Seda
HAYEF Journal of Education 8 (2), 57-68, 2011
252011
Environmental Awareness and Sensitivity of the Gifted Students: “Science and Art Explorers in The Nature”
S Ayayadın Y., Ün D., Acar Şeşen, S., Usta Gezer, S., & Camcı Erdoğan
Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (2), 507, 2018
192018
The alternative evaluation tools choosen by social and science teacher candidates
S Usta, DÇ Dikyol, E İnce
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 3457-3462, 2010
182010
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları ve Üstbiliş Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
B Akçay, S Usta Gezer
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39, 1-23, 2020
72020
Öğretmen adayları için epistemolojik inançlar ölçeği uyarlama çalışması
B Akçay, SU Gezer, H Akçay
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 1514-1536, 2016
72016
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ve Bilimsel Süreç Becerilerinin EEG Ölçümleri ile İlişkilendirilmesi
BA ŞEŞEN, A MUTLU, SU GEZER, İ Elif
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (1), 171-185, 2020
32020
Yansıtıcı düşünme etkinlikleri ile zenginleştirilmiş react stratejisinin öğrencilerin yansıtıcı düşünmelerine etkisi
H ASLANGİRAY, SU GEZER
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 74-102, 2023
22023
Elementary school students’ perceptions about nature of scientific knowledge and some pseudoscientific ideas
BB Akçay, SU Gezer, B Kiras
Journal of Human Sciences 13 (1), 1208-1221, 2016
22016
The Effects Of Reflective İnquiry Based Activities’ On preservice science teachers’ biology laboratory concerns and critical thinking dispositions
F ŞAHİN, SU GEZER
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25-50, 2014
12014
The social and science teacher candidates‘ creativity on material using and designing
E İnce, S Usta, D Çığır Dikyol
Procedia - Social and Behavioral Sciences, Innovation and Creativity in …, 2010
12010
Intersection of different disciplines: Elements
F Şahin, A Sarı, S Demir, N Demirci, S Usta
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2992-2996, 2010
12010
Amino asitler arasındaki hidrofobik etkileşimlerin moleküler modelleme yoluyla incelenmesi
S Gezer
Ege Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020
2020
Fen Öğretiminde Okul Dışı Ortamlar ve Okul Dışı Öğrenme
S Usta Gezer
Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, 227-252, 2019
2019
İşbirlikli Öğrenme Ortamlarında Fen Öğretimi: Kuramdan Uygulamaya- Öğretmen Kılavuz Kitabı
FG Kırbaşlar, B Acar Şeşen, E İnce, A Mutlu, Ç Barış, F Avcı, S Usta Gezer
2018
Fen bilimleri öğretiminde yansıtıcı sorgulama
SU Gezer, F Şahin
Pegem Atıf İndeksi, 41-51, 2017
2017
DEVELOPMENT OF SCIENCE-PSEUDOSCIENCE SCALE FOR ELEMENTARY STUDENTS: WIDELY ACCEPTED OPINIONS SCALE
BB Akçay, SU Gezer, B Kiras
Tojet 2, 159-164, 2015
2015
FEN BİLGİSİ BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM GÖRDÜKLERİ PROGRAMLA İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ.
S USTA, C POYRAZ
UHBAB Journal 4 (11), 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20