Follow
Doç. Dr. Neslihan SERÇEOĞLU
Doç. Dr. Neslihan SERÇEOĞLU
Atatürk Üniversitesi, Turizm Fakültesi
Verified email at atauni.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Duygu işçilerinde işe yabancılaşma: Hizmet sektöründe bir araştırma
U Kaya, N Serçeoğlu
Çalışma ve Toplum 1 (36), 311-346, 2013
2302013
Yöre halkının mutfak kültürünü tanıma durumunun tespit edilmesi: Erzurum ili örneği
N Serçeoğlu
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 2 (4), 36-46, 2014
1472014
Konaklama İşletmelerinde Çalışan İş Görenlerin Kişilik Özelliklerinin Hizmet Verme Yatkınlığı Üzerindeki Etkisi
N SERÇEOĞLU
Journal of Yaşar University 8 (31), 5253–5273, 2013
64*2013
Örgüt içi iletişim ve iletişim tatmini konaklama işletmelerinde bir uygulama
F Geçikli, N Serçeoğlu, Ç ÜST CAN
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 163-184, 2011
632011
Gastronomi turizmi ile şehir markalaşması ilişkisi: Atatürk Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
N Serçeoğlu, F Boztoprak, L TIRAK
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 4 (2), 94-114, 2016
552016
Erzurum’un Yenilebilir Otları ve Yemeklerde Kullanım Şekillerine Yönelik Bir Araştırma
N Çetinkaya, S Yıldız
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi 2 (Ek1), 482-503, 2018
482018
Konaklama işletmelerinde çalışan personelin işkoliklik eğilimleri ile hizmet odaklılık ilişkisi: TRA1 bölgesinde bir araştırma
N Serçeoğlu, GN Selçuk
Turizm Akademik Dergisi 3 (1), 39-55, 2016
402016
İşyeri Zorbalığının İşten Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisi: Konaklama İşletmelerinde Çalışan Personel Üzerine Bir Araştırma
N SERÇEOĞLU, I Zennübe, MY ÇETİNKAYA
The Journal of International Social Research 9 (45), 1099-1109, 2016
362016
Turizm Sektöründe Nitelikli İşgücü Açığına Yenilikçi Yaklaşım: Kapadokya Örneği
G Keskin, C Işık, N Serçeoğlu
Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Dergisi 4 (2), 27-48, 2015
33*2015
Somut Olmayan Kültürel Miras Unsuru Erzurum Lavaş (Acem) Ekmeğinin Turistik Ürüne Dönüştürülmesine Yönelik Bir Çalışma
N Çetinkaya, S Yıldız
Gastronomi Zirvesi- 22-25 Mart, Ankara, 2018
262018
Somut Olmayan Kültürel Miras Unsuru Erzurum Lavaş (Acem) Ekmeğinin Turistik Ürüne Dönüştürülmesine Yönelik Bir Çalışma
N Çetinkaya, S Yıldız
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi 2 (Ek1), 430-452, 2018
262018
Kişilik özelliklerinin algılanan aşırı nitelikliliğe etkisi: Konaklama işletmeleri çalışanları üzerine bir araştırma
EE Karaman, N Çetinkaya
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 3 (1), 13-33, 2019
182019
Gıda tercihinde duyuların rolü: tat duyusunun tat testi ile demografik özelliklere göre farklılığının tespiti
EE Karaman, N Çetinkaya
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (2), 883-898, 2020
172020
Mutluluğun İş Tatmini Üzerindeki Rolü: Erzurum İli Palandöken Kış Turizm Merkezinde Yer Alan Konaklama İşletmelerindeki Kadın Çalışanlar Üzerine Bir Uygulama
Z Işık, N Çetinkaya, MF Işık
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 21 (2), 457-471, 2017
172017
İnovasyonel Turizm: Çin Örneği
C IŞIK, N SERÇEOĞLU
Journal of Social Sciences Institute/Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (9), 2015
16*2015
Yavaş Şehir Hareketinin Yaşam Doyumu Üzerindeki Etkisi: Erzurum-Uzundere Halkının Tutum Ve Algıları Üzerine Bir Araştırma
MY ÇETİNKAYA, N SERÇEOĞLU, HA UZAN
The Journal of International Social Research 9 (45), 1065-1073, 2016
152016
YENİLEBİLİR YABANİ BİTKİLERİN GASTRONOMİK AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: ERZURUM UZUNDERE ÖRNEĞİ
N Kökler, Neslihan, Serçeoğlu
TurAR Turizm ve Araştırma Dergisi 11 (1), 50-74, 2022
142022
Orta Asya'dan Selçuklu'ya Anadolu Mutfağı
N Çetinkaya
Gastronomi ve Yiyecek Tarihi, 125-137., 2018
122018
Duygu İşçilerinin Perspektifinden Hizmet İnovasyon Davranışı: Yiyecek-İçecek İşletmelerine İlişkin Bir Araştırma
N Çetinkaya, A Şimşek, S Aydın
VII. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 20-21 Nisan, Hatay, 2018
92018
ERZURUM YÖRESEL YEMEKLERİNİN RESTORAN TERCİHİNE ETKİLERİ VE TEKRAR ZİYARET ETME NİYETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
F BOZTOPRAK, M KURNUÇ, N ÇETİNKAYA
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (4 …, 2017
92017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20