Follow
TAMER ERGİN
TAMER ERGİN
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa Eğitim Bilimleri Dr. Öğretim Üyesi
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Bilişsel değerlendirme sistemi (cognitive assessment system-CAS) beş yaş çocukları üzerinde geçerlik, güvenirlik bir norm çalışması
T Ergin
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
492003
Bilişsel gelişim
T Ergin
Gelişim psikolojisi içinde, 104-143, 2020
172020
Görsel okuma programının okul öncesi dönem hazırlık sınıfı öğrencilerinin bilişsel işlem performansları üzerine etkisi
T Ergin
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, 2015
112015
Çocukların bilişsel işlemlerini değerlendirmede yeni bir yaklaşım: PASS teorisi ve bilişsel değerlendirme sistemi (CAS)
T Ergin
HAYEF Journal of Education 1 (2), 223-245, 2004
82004
İlköğretim 3. sınıf öğrencilerinin problem kurma becerileri ile bilişsel işlemlerden eşzamanlılık ve planlama arasındaki ilişki
D Gülten, H Ergin, T Ergin
Anadolu Üniversitesi VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 27-29, 2007
62007
Okul olgunluğu ve okula hazırlık
T Ergin
Yayınlanmamış Ders Notları, İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim …, 2005
62005
Bireysel Farklılıkları Oluşturan Temel Bilişsel Süreçlerin Akademik Başarı İle İlişkisi
T Ergin, N Karaca, D Tangil
MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı Orta Öğretimde Yeniden Yapılanma …, 2004
62004
Eğitsel rehberlik: Bilişsel işlevlerden akademik becerilere
T Ergin
Pegem Atıf İndeksi, 69-97, 2018
52018
Okul öncesi dönem çocukları için çoklu zekâ uygulamaları
T Ergin
HAYEF Journal of Education 2 (1), 135-145, 2005
52005
Bilişsel Değerlendirme Sistemi Beş Yaş Çocukları Üzerinde Geçerlik, Güvenirlik ve Norm Çalışması
T Ergin
Yayımlanmamış Doktora Tezi. İstanbul: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2003
52003
Öğretmenlerin Psikolojik Gereksinmeleri
T Ergin
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, 1993
51993
Bireysel Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
T Ergin
Gelişim psikolojisi, 261-290, 2014
42014
Hiperaktif ve Özel Öğrenme Güçlüğü olan öğrencilerin bilişsel davranış örüntüsü
T Ergin, A Hareketlilik
Sapiens Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Dergisi, 2005
32005
Testing the Effectiveness of PASS Theory-Based Cognitive Games on Students' Cognitive Processing Areas and Academic Performance.
T Ergin
Journal of Hasan Ali Yücel Faculty of Education/Hasan Ali Yücel Egitim …, 2021
12021
HAYEF: Journal of Education
ZÇ SEZGİN, C GÜNEŞ
2022
YBT-PASS Bilişsel Müdahale Programı’nın Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Bilişsel İşlem Alanları Düzeylerine Etkisi
T Ergin
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 356-376, 2022
2022
Comparison of the Cognitive Processing Structures of Students Diagnosed With Attention Deficit Hyperactivity Disorder, and Specific Learning Disorder According to Cognitive …
T Ergin
Alpha Psychiatry 22 (3), 142, 2021
2021
Çocuk ve Ergenlerde Duygusal ve Davranışsal Bozukluklar
T ERGİN
Nobel Yay, 0
Öğretmenlerin psikolojik gereksinmeleri (Resmi liselerde, özel liselerde ve lise öğrencilerini üniversite giriş sınavlarına hazırlayan dershanelerde çalışan öğretmenlerin …
T Ergin
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0
Okulöncesi Dönem Çocuğunun Gelişimsel Özellikleri
T ERGİN
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20