Türkçe öğretiminde metin türüne uygun okuma eğitimi DAK BAŞOĞUL, Ş DİLİDÜZGÜN, ZÇ EDİZER, M KARAGÖZ Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 165-185, 2019 | 23 | 2019 |
Türkçe ders kitaplarındaki dil bilgisi etkinliklerinin metinlerle ilişkisi M Karagöz, U Oryaşın Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (2), 187-194, 2014 | 17 | 2014 |
Türkçe öğretiminde üstbilişsel okuma stratejileri ile okuma yöntem-tekniklerinin metin türüne göre değerlendirilmesi ZÇ Edizer, Ş Dilidüzgün, DA Başoğul, M Karagöz, N Yücelşen Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 479-511, 2018 | 16 | 2018 |
İlköğretim 6-7-8. sınıflarda Türkçe dil bilgisi öğretiminde fiil M Karagöz Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2013 | 15 | 2013 |
Türkçe ders kitaplarında yazınsal metinleri okuma-anlama etkinliklerinin öğrenciler üzerindeki şiddet etkisi Ş DİLİDÜZGÜN, M KARAGÖZ, Ş GENÇ Zeitschrift für die Welt der Türken/Journal of World of Turks 8 (3), 115-137, 2016 | 11 | 2016 |
Türk ve dünya klasikleriyle yapılandırılmış dil ve edebiyat öğretimi tasarısı: okulöncesinden yükseköğretime (bir eylem araştırması) M Karagöz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 8 | 2018 |
“Işın Çağı Çocukları” nın Bilim Kurgunun Temel Kavramları ve Çocuk/Gençlik Yazını Bağlamında İncelenmesi M KARAGÖZ Ana Dili Eğitimi Dergisi 3 (4), 41-48, 2015 | 8 | 2015 |
Karakter çözümlemelerinin kurgudaki yeri:“Bintepe’nin Hayaleti” Örneği M Karagöz HAYEF Journal of Education 11 (2), 189-203, 2014 | 8 | 2014 |
MEB 2013 okul öncesi eğitim programının uygulanışına ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi M Karagöz Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, Türkiye, 2019 | 6 | 2019 |
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Ders Planı Hazırlamadaki Yeterlikleri (Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Örneği). M KARAGÖZ, DAK BAŞOĞUL, N YÜCELŞEN International Journal of Language Academy 5 (7), 2017 | 6 | 2017 |
A study of tale reading dictionary framework of teaching vocabulary M Karagöz, N Yücelşen, U Oryaşın Procedia-Social and Behavioral Sciences 152, 943-949, 2014 | 5 | 2014 |
Türkçe ders kitaplarındaki okuma etkinliklerinde kullanılan üstbilişsel okuma stratejileri ile okuma yöntem-tekniklerinin metin türüne uygunluk bağlamında değerlendirilmesi Z Çetinkaya Edizer, Ş Dilidüzgün, D Ak Başoğul, M Karagöz, N Yücelşen Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (29), 479-511, 2018 | 4 | 2018 |
The opinions of students about choosing thesis subjects in Turkish education and turkish as a foreign language department N Yucelsen, M Karagoz, DA Basogul The Anthropologist 22 (2), 219-226, 2015 | 2 | 2015 |
The relation of grammar activites with texts in the turkish textbooks M Karagöz, U Oryanşın Journal of Research in Education and Teaching 3 (2), 187-194, 2014 | 2 | 2014 |
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE-(I/A) r BİÇİMBİRİMİNİN ALIŞKANLIK İŞLEVİNİN ÖĞRETİLMESİNE YÖNELİK İŞE DAYALI DERS MALZEMELERİ DAK BAŞOĞUL, U ORYAŞIN, M KARAGÖZ Journal of World of Turks/Zeitschrift für die Welt der Türken 8 (1), 2016 | 1 | 2016 |
Ahmet Ümit'In N YÜCELŞEN, M KARAGÖZ FOLKLOR/EDEBİYAT 21 (81), 2015 | 1 | 2015 |
Cemal Süreya Şiirlerinde Özdeyişler. M Karagöz, U Oryaşın Dil ve Edebiyat Egitimi Dergisi 2 (12), 2014 | 1 | 2014 |
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA YAZINSAL METİNLERİ OKUMA-ANLAMA ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİ ŞİDDET ETKİSİ. Ş DİLİDÜZGÜN, M KARAGÖZ, Ş GENÇ Journal of World of Turks/Zeitschrift für die Welt der Türken 8 (3), 2016 | | 2016 |
Ahmet Ümit’in “İstanbul Hatirasi” Adli Yapitinda Medeniyet Kavraminin Somut Göstergeleri N Yücelşen, M Karagöz Folklor/Edebiyat, 139, 2015 | | 2015 |
METİNLERİN YORUMLANMASINDA METİN TONLARININ ÖNEMİ. VD GÜNAY, M KARAGÖZ, U ORYAŞIN Journal of International Social Research 7 (35), 2014 | | 2014 |