Follow
MELDA KARAGÖZ ORYAŞIN
MELDA KARAGÖZ ORYAŞIN
Dr. Öğr. Üyesi, İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkçe öğretiminde metin türüne uygun okuma eğitimi
DAK BAŞOĞUL, Ş DİLİDÜZGÜN, ZÇ EDİZER, M KARAGÖZ
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 165-185, 2019
232019
Türkçe ders kitaplarındaki dil bilgisi etkinliklerinin metinlerle ilişkisi
M Karagöz, U Oryaşın
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (2), 187-194, 2014
172014
Türkçe öğretiminde üstbilişsel okuma stratejileri ile okuma yöntem-tekniklerinin metin türüne göre değerlendirilmesi
ZÇ Edizer, Ş Dilidüzgün, DA Başoğul, M Karagöz, N Yücelşen
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 479-511, 2018
162018
İlköğretim 6-7-8. sınıflarda Türkçe dil bilgisi öğretiminde fiil
M Karagöz
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2013
152013
Türkçe ders kitaplarında yazınsal metinleri okuma-anlama etkinliklerinin öğrenciler üzerindeki şiddet etkisi
Ş DİLİDÜZGÜN, M KARAGÖZ, Ş GENÇ
Zeitschrift für die Welt der Türken/Journal of World of Turks 8 (3), 115-137, 2016
112016
Türk ve dünya klasikleriyle yapılandırılmış dil ve edebiyat öğretimi tasarısı: okulöncesinden yükseköğretime (bir eylem araştırması)
M Karagöz
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
82018
“Işın Çağı Çocukları” nın Bilim Kurgunun Temel Kavramları ve Çocuk/Gençlik Yazını Bağlamında İncelenmesi
M KARAGÖZ
Ana Dili Eğitimi Dergisi 3 (4), 41-48, 2015
82015
Karakter çözümlemelerinin kurgudaki yeri:“Bintepe’nin Hayaleti” Örneği
M Karagöz
HAYEF Journal of Education 11 (2), 189-203, 2014
82014
MEB 2013 okul öncesi eğitim programının uygulanışına ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
M Karagöz
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, Türkiye, 2019
62019
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Ders Planı Hazırlamadaki Yeterlikleri (Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Örneği).
M KARAGÖZ, DAK BAŞOĞUL, N YÜCELŞEN
International Journal of Language Academy 5 (7), 2017
62017
A study of tale reading dictionary framework of teaching vocabulary
M Karagöz, N Yücelşen, U Oryaşın
Procedia-Social and Behavioral Sciences 152, 943-949, 2014
52014
Türkçe ders kitaplarındaki okuma etkinliklerinde kullanılan üstbilişsel okuma stratejileri ile okuma yöntem-tekniklerinin metin türüne uygunluk bağlamında değerlendirilmesi
Z Çetinkaya Edizer, Ş Dilidüzgün, D Ak Başoğul, M Karagöz, N Yücelşen
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (29), 479-511, 2018
42018
The opinions of students about choosing thesis subjects in Turkish education and turkish as a foreign language department
N Yucelsen, M Karagoz, DA Basogul
The Anthropologist 22 (2), 219-226, 2015
22015
The relation of grammar activites with texts in the turkish textbooks
M Karagöz, U Oryanşın
Journal of Research in Education and Teaching 3 (2), 187-194, 2014
22014
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE-(I/A) r BİÇİMBİRİMİNİN ALIŞKANLIK İŞLEVİNİN ÖĞRETİLMESİNE YÖNELİK İŞE DAYALI DERS MALZEMELERİ
DAK BAŞOĞUL, U ORYAŞIN, M KARAGÖZ
Journal of World of Turks/Zeitschrift für die Welt der Türken 8 (1), 2016
12016
Ahmet Ümit'In
N YÜCELŞEN, M KARAGÖZ
FOLKLOR/EDEBİYAT 21 (81), 2015
12015
Cemal Süreya Şiirlerinde Özdeyişler.
M Karagöz, U Oryaşın
Dil ve Edebiyat Egitimi Dergisi 2 (12), 2014
12014
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA YAZINSAL METİNLERİ OKUMA-ANLAMA ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİ ŞİDDET ETKİSİ.
Ş DİLİDÜZGÜN, M KARAGÖZ, Ş GENÇ
Journal of World of Turks/Zeitschrift für die Welt der Türken 8 (3), 2016
2016
Ahmet Ümit’in “İstanbul Hatirasi” Adli Yapitinda Medeniyet Kavraminin Somut Göstergeleri
N Yücelşen, M Karagöz
Folklor/Edebiyat, 139, 2015
2015
METİNLERİN YORUMLANMASINDA METİN TONLARININ ÖNEMİ.
VD GÜNAY, M KARAGÖZ, U ORYAŞIN
Journal of International Social Research 7 (35), 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20