Follow
SELÇUK DEMİR
SELÇUK DEMİR
Şırnak Üniversitesinde Doç. Dr.
Verified email at sirnak.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The relationship between psychological capital and stress, anxiety, burnout, job satisfaction, and job involvement.
S Demir
Eurasian Journal of Educational Research 75, 137-153, 2018
2082018
The role of self-efficacy in job satisfaction, organizational commitment, motivation and job involvement
S Demır
Eurasian Journal of Educational Research 20 (85), 205-224, 2020
1962020
Etik iklim ile öğretmen ve öğrencilerin güven ve motivasyon düzeyleri arasındaki ilişki
S Demir, M Karakuş
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 21 (2), 183-212, 2015
412015
SAHİP OLDUKLARI PSİKOLOJİK SERMAYENİN ÖĞRETMENLERİN İŞTEN AYRILMA NİYETLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
F TÖREMEN, S DEMİR
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (34), 166-179, 2016
302016
A model of attitudinal outcomes of teachers' psychological capital
M Karakus, A Ersozlu, S Demir, M Usak, H Wildy
Psihologija 52 (4), 363-378, 2019
252019
Okul yöneticilerinin kullandıkları motivasyonel dil ile öğretmen motivasyonu arasındaki ilişki
S Demir
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (5), 633-638, 2018
252018
Okul yöneticilerinin kullandıkları motivasyonel dil ile öğretmen motivasyonunun incelenmesi
S Demir
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
212018
Okul yöneticilerinin motivasyonel dili ile öğretmen öz yeterliği arasındaki ilişki üzerine bir çalışma
S Demir
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 177-183, 2018
202018
Structural capital’s contribution to teacher’s job satisfaction: The mediating role of organizational commitment
S Demir
International Journal of Educational Methodology 4 (4), 195-203, 2018
162018
Etik iklim ve okuldan ayrılma niyeti arasındaki ilişki: Örgütsel bağlılığın aracılık rolü
S DEMİR
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (3), 824-838, 2019
152019
Örgütsel destek, örgütsel özdeşleşme ve işe yabancılaşma arasındaki yapısal ilişkiler
S DEMİR
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 288-300, 2020
102020
Lider-üye etkileşiminin öğretmen stres, tükenmişlik ve depresyonu üzerindeki rolü
S DEMİR
Ege Eğitim Dergisi 20 (1), 291-304, 2019
102019
The relationship between ethical climate and trust and motivation levels of teachers and students
S Demir, M Karakuş
Educational Administration: Theory and Practice 21 (2), 183-212, 2015
102015
Organizational Trust Perception and Innovative Behaviours of Teachers.
S Demir
European Journal of Educational Management 4 (1), 25-33, 2021
92021
Kolektif öğretmen yeterliğinin öğretmen iş doyumundaki rolü üzerine yapısal eşitlik modellemesi
S Demir
OPUS International Journal of Society Researches 10 (17), 444-463, 2019
92019
Entelektüel sermaye ile öğretmenlerin iş doyumları arasındaki ilişki üzerine bir çalışma
S Demir
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 205-215, 2018
92018
Teachers’ perception on the relationship between change leadership and organizational commitment
AC Savas, E Kosker, S Demir, N Utar
International Journal of Educational Methodology 1 (1), 9-18, 2015
92015
Lider-Üye Etkileşim Kuramı ve Bazı Çıktıları
S Demir
Anı Yayıncılık, 2021
82021
Etik iklimin öğretmen ve öğrencilerin güven ve motivasyon düzeyleri üzerindeki etkisi
S Demir
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
82014
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SİNİZM TUTUMLARI İLE ÖRGÜTSEL ÖZDEŞLEŞME DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
S Demir
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (1), 67-82, 2021
62021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20