Aktif vatandaşlik eğitiminin sosyal bilgiler programindaki yeri C Kara, Y Topkaya, U Şimşek Journal of World of Turks/Zeitschrift für die Welt der Türken 4 (3), 2012 | 67 | 2012 |
POSTMODERNİZMİN İLKÖĞRETİM 6. VE 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA YANSIMALARI B Akpınar, Z Çakmak, C Kara Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 2010 | 26 | 2010 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ HAKKINDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ HT KARA The Journal of Academic Social Science Studies 5 (5 Issue 7), 663-678, 2019 | 25 | 2019 |
Global citizenship in technology age from the perspective of social sciences B Bulut, Z Çakmak, C Kara Procedia-Social and Behavioral Sciences 103, 442-448, 2013 | 24 | 2013 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarıyla “Yardımseverlik Değeri” Kazanmaları Hakkındaki Görüşleri C Kara, A Altıntaş, İF Kaya Mediterranean Journal of Educational Research 11 (22), 23-37, 2017 | 15 | 2017 |
Moral identity test (MIT) for children: reliability and validity K Coskun, C Kara Psicologia: Reflexão e Crítica 32, 7, 2019 | 14 | 2019 |
Değerler eğitimine sosyal psikolojik bir yaklaşım: Normatif sosyal etki ve bilgisel sosyal etkinin işlevsellliği C Kara, B Bulut, Y Topkaya, C Taşkıran Turkish Studies (Elektronik), 2014 | 13 | 2014 |
Sosyal bilgiler dersinde topluma hizmet uygulamaları ve sosyal kulüplerle değerler eğitimi B Bulut, C Kara IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1621-1628, 2012 | 13 | 2012 |
Demir eksikliği anemisinde demir sülfat ve demir hidroksit polimaltoz tedavilerinin etkinliğinin karşılaştırılması ve C vitaminin etkisi T Şaylı, Ö Aydın, R İzol, C Kara, S Sarıbaş Klinik Bilimler ve Doktor 5, 233-7, 1999 | 10 | 1999 |
Sulanır alanlarda su kullanım etkinliğinin (randıman) değerlendirilmesi R Kanber, K Öğretir, H Güngör, C Kara Köy Hizmetleri Araştırma Ana Projesi. Proje, 1996 | 10 | 1996 |
What happens during teacher–student interaction in the first year of primary school? A new explanation K Coşkun, C Kara SAGE Open 10 (2), 2158244020926566, 2020 | 9 | 2020 |
Impact of school closure due to COVID-19 on phonemic awareness of first-grade primary school children K Coskun, C Kara Humanities and Social Sciences Communications 9 (1), 1-9, 2022 | 8 | 2022 |
The impact of the COVID-19 pandemic on primary school students’ mathematical reasoning skills: a mediation analysis K Coşkun, C Kara UCL IOE Press, 2022 | 8 | 2022 |
The place of active citizenship education in the social studies curriculum C Kara, Y Topkaya, U Şimşek Zeitschrift Für Die Welt Der Türken Journal of World of Turks 4 (3), 147-159, 2012 | 8 | 2012 |
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programındaki kazanımların ön-son test sonuçlarına ve öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi C Kara Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Elazığ, 2004 | 7 | 2004 |
DEĞİŞEN BİREY-DEVLET İLİŞKİLERİ BAĞLAMINDA SOSYAL BİLGİLER, VATANDAŞLIK VE İSAN HAKLARI EĞİTİMİ. C KARA Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi (2146-4561) 6 (11), 2016 | 6 | 2016 |
Sahne sanatlarıyla sosyal bilgiler öğretimi C Kara, K Baş Pegem Atıf İndeksi, 419-452, 2017 | 5 | 2017 |
Opinions of prospective social studies teachers’ views about teacher practice course Y Topkaya, H Tokcan, C Kara The Journal of Academic Social Science Studies 5 (7), 663-678, 2012 | 5 | 2012 |
Liderliğin karanlık yüzü, toksik liderlik davranışının çalışanlar üzerine etkisi C KARA | 4 | 2022 |
Is It Possible to Teach Values without Social Psychology?. P Beckley, K Coskun, C Kara International Journal of Progressive Education 14 (6), 38-50, 2018 | 4 | 2018 |