Follow
cihan kara
cihan kara
Eğitim Fakültesi Doçent Doktor, Artvin Çoruh Üniversitesi
Verified email at artvin.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Aktif vatandaşlik eğitiminin sosyal bilgiler programindaki yeri
C Kara, Y Topkaya, U Şimşek
Journal of World of Turks/Zeitschrift für die Welt der Türken 4 (3), 2012
672012
POSTMODERNİZMİN İLKÖĞRETİM 6. VE 7. SINIF SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINA YANSIMALARI
B Akpınar, Z Çakmak, C Kara
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 2010
262010
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİ HAKKINDA SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
HT KARA
The Journal of Academic Social Science Studies 5 (5 Issue 7), 663-678, 2019
252019
Global citizenship in technology age from the perspective of social sciences
B Bulut, Z Çakmak, C Kara
Procedia-Social and Behavioral Sciences 103, 442-448, 2013
242013
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamalarıyla “Yardımseverlik Değeri” Kazanmaları Hakkındaki Görüşleri
C Kara, A Altıntaş, İF Kaya
Mediterranean Journal of Educational Research 11 (22), 23-37, 2017
152017
Moral identity test (MIT) for children: reliability and validity
K Coskun, C Kara
Psicologia: Reflexão e Crítica 32, 7, 2019
142019
Değerler eğitimine sosyal psikolojik bir yaklaşım: Normatif sosyal etki ve bilgisel sosyal etkinin işlevsellliği
C Kara, B Bulut, Y Topkaya, C Taşkıran
Turkish Studies (Elektronik), 2014
132014
Sosyal bilgiler dersinde topluma hizmet uygulamaları ve sosyal kulüplerle değerler eğitimi
B Bulut, C Kara
IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 1621-1628, 2012
132012
Demir eksikliği anemisinde demir sülfat ve demir hidroksit polimaltoz tedavilerinin etkinliğinin karşılaştırılması ve C vitaminin etkisi
T Şaylı, Ö Aydın, R İzol, C Kara, S Sarıbaş
Klinik Bilimler ve Doktor 5, 233-7, 1999
101999
Sulanır alanlarda su kullanım etkinliğinin (randıman) değerlendirilmesi
R Kanber, K Öğretir, H Güngör, C Kara
Köy Hizmetleri Araştırma Ana Projesi. Proje, 1996
101996
What happens during teacher–student interaction in the first year of primary school? A new explanation
K Coşkun, C Kara
SAGE Open 10 (2), 2158244020926566, 2020
92020
Impact of school closure due to COVID-19 on phonemic awareness of first-grade primary school children
K Coskun, C Kara
Humanities and Social Sciences Communications 9 (1), 1-9, 2022
82022
The impact of the COVID-19 pandemic on primary school students’ mathematical reasoning skills: a mediation analysis
K Coşkun, C Kara
UCL IOE Press, 2022
82022
The place of active citizenship education in the social studies curriculum
C Kara, Y Topkaya, U Şimşek
Zeitschrift Für Die Welt Der Türken Journal of World of Turks 4 (3), 147-159, 2012
82012
İlköğretim 7. sınıf sosyal bilgiler öğretim programındaki kazanımların ön-son test sonuçlarına ve öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
C Kara
Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Elazığ, 2004
72004
DEĞİŞEN BİREY-DEVLET İLİŞKİLERİ BAĞLAMINDA SOSYAL BİLGİLER, VATANDAŞLIK VE İSAN HAKLARI EĞİTİMİ.
C KARA
Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi (2146-4561) 6 (11), 2016
62016
Sahne sanatlarıyla sosyal bilgiler öğretimi
C Kara, K Baş
Pegem Atıf İndeksi, 419-452, 2017
52017
Opinions of prospective social studies teachers’ views about teacher practice course
Y Topkaya, H Tokcan, C Kara
The Journal of Academic Social Science Studies 5 (7), 663-678, 2012
52012
Liderliğin karanlık yüzü, toksik liderlik davranışının çalışanlar üzerine etkisi
C KARA
42022
Is It Possible to Teach Values without Social Psychology?.
P Beckley, K Coskun, C Kara
International Journal of Progressive Education 14 (6), 38-50, 2018
42018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20