Takip et
Esen GURBUZ KARABACAK
Esen GURBUZ KARABACAK
pazarlama profesörü Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
nigde.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Siyasal pazarlama stratejik bir yaklaşım
E Gürbüz, ME İnal
Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2004
1402004
Tuketici Etnosentrizmi ve Davranis Niyetleri Arasindaki Farkliligin Belirlenmesinde CETSCALE Olcegi
M Akin, R Çiçek, E Gurbuz, ME İnal
Ege Academic Review 9 (2), 489-512, 2009
1242009
Hedef, seçmen: siyasal pazarlama yaklaşımı
C Polat, E Gürbüz, ME İnal
Nobel Yayın Dağıtım, 2004
962004
HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜ VE GRÖNROOS MODELİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Gürbüz, A Ergülen
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 173-190, 2006
942006
Retail store branding in Turkey: its effect on perceived quality, satisfaction and loyalty
E Gürbüz
EuroMed Journal of Business 3 (3), 286-304, 2008
782008
Algılanan hizmet kalitesinin tatmin ve davranışsal niyet üzerine etkisi: Niğde İlindeki süpermarketler üzerine ampirik bir çalışma
E Gürbüz, A Büyükkeklik, MY Avcılar, M Toksarı
Ege Akademik Bakış 8 (2), 785-812, 2008
702008
Theory of new product development and its applications
E Gurbuz
Marketing, 57-75, 2018
612018
Yükseköğretim kurumlarında hizmet kalitesi ölçü ve modelleri
EA Gürbüz, Esen
Detay Yayıncılık, 2008
452008
SİYASAL PAZARLAMANIN GELİŞMESİ VE İLKELERİ
ME İNAL, EG KARABACAK
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 153-160, 1996
291996
PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARI VE GÜVEN.
E GÜRBÜZ
Electronic Turkish Studies 13 (30), 2018
202018
DEVLET VE ÖZEL İLKÖĞRETİM OKULLARINDA HİZMET KALİTESİNİN KARŞILAŞTIRILMASINA İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
E Gürbüz
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 7 (1), 97-119, 2005
162005
ÜNİVERSİTE SANAYİ İŞBİRLİĞİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE ORTAK ARAŞTIRMA MERKEZİ’NİN KURULMASINA İLİŞKİN MODEL ÖNERİSİ
E Gürbüz, ET Uçurum
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 5 (2), 12-36, 2012
142012
Siyasal reklam araçlarının etkinliği üzerine bir çalışma: 3 Kasım 2002 milletvekili genel seçimleri Niğde örneği. 8
ME İnal, C Polat, E Gürbüz, M Akın
Ulusal Pazarlama Kongresi, 47-73, 2003
13*2003
Content Analysis of “Green” Claims in Advertisements
E Gurbuz, M Akin, O Karabag
European Journal of Social Sciences 31 (1), 58-66, 2012
122012
Otel İşletmelerine ilişkin müşteri pozitif yorum ve şikayetlerinin yoğunlaştığı konulara ilişkin nitel bir değerlendirme
E Gürbüz, GA Ormankıran
Journal of Applied Tourism Research 1 (1), 17-32, 2020
112020
İnşaat ve Enerji Sektöründe Beton Direk Üretimi Planlamasına Örnek Bir Model Önerisi: Tamsayılı Doğrusal Programlama
A Ergülen, E Gürbüz
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 13 (1), 1-15, 2006
112006
"Tüketicilerin korunması yönünden aldatıcı yanıltıcı reklamların etkileri: Gıda maddeleri üzerine bir araştırma"Yayımlanmamış Doktora Tezi
EG KARABACAK
Dokuz Eylül Üniversitesi, 1997
81997
BIST sürdürülebilirlik endeksindeki şirketlerin etkinliklerinin ölçülmesi: Veri zarflama analizi ile bir uygulama
E Gürbüz, H Dumlu
İşletme Araştırmaları Dergisi 10 (2), 223-244, 2018
72018
Halkın Polis Güçlerine ve Polis Hizmetlerine Bakış Açısı Üzerine Bir Araştırma: Niğde Örneği
ME İnal, E Gürbüz, M Peşmen
Amme İdaresi Dergisi 39 (3), 71-93, 2006
72006
The mediating effect of advanced manufacturing technologies on the competitive priorities and firm performance
E Gürbüz, Ö Demirer
Hitit University Journal of Social Sciences Institute 11 (3), 1681-1699, 2018
6*2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20