İlköğretim Çağındaki Üstün Yetenekli Öğrencilerin Davranışsal Özelliklerinin Eğitim Ortamlarına Yansıması ve Ortaya Çıkabilecek Sorunlar. M Çitil Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 38 ((1),), 185-231, 2018 | 127 | 2018 |
Türkiye’de Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Politikalarının Değerlendirilmesi. M Çitil Milli Eğitim, 143-172, 2018 | 91* | 2018 |
Yasalar ve Özel Eğitim. M Çitil Vize 1, 108, 2013 | 59 | 2013 |
Üstün yetenekli öğrencilere sunulan olumlu davranışsal destek temelli problem davranışları önleyici sınıf yönetimi uygulamaları: Eylem araştırması M Çitil Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 39 | 2016 |
Cumhuriyetin İlanından Günümüze Kadar Türkiye’de Özel Eğitim (1923-2007) M Çitil Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Gazi Üniversitesi. Eğitim Bilimleri …, 2009 | 39 | 2009 |
ÖZEL EĞİTİM LİSANS DERSİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ DÜZEYLERİNE VE ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ M Çitil, T Karakoç, MS Küçüközyiğit Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 815-833, 2018 | 38 | 2018 |
Türkiye’de Engelli Hakları ve Engelliler Hukuku’nun Du M Çitil, MK Üçüncü Türkiye Adalet Akademisi Dergisi, 233-278, 2018 | 37 | 2018 |
Türkiye'de Özel Eğitim: Tarihsel, Politik ve Yasal Gelişmeler M Çitil | 37 | 2017 |
Examining various risk factors as the predictors of gifted and non-gifted high school students’ online game addiction HY Durak, EK Demirhan, M Citil Computers & Education 177, 104378, 2022 | 36 | 2022 |
ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON MERKEZİ ZİHİNSEL ENGELLİ BİREYLER DESTEK EĞİTİM PROGRAMI ÖÖKG MÜDÜRLÜĞÜ | 32 | 2016 |
Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde görev yapan öğretmenlerin aile eğitimi konusundaki yeterliliklerinin belirlenmesi H Sarı, Z Atbaşı, M Çitil Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 668-684, 2017 | 28 | 2017 |
Özel eğitim ve yardımcı teknolojiler S Çakmak, P Şafak, T Karakoç, M Çitil, MS Küçüközyiğit, C Aslan, ... Ankara: Vize Yayıncılık, 2016 | 26 | 2016 |
Engelli çocuk ve ergenlere sosyolojik bir yaklaşım İ Doğan, M Çitil Engelli çocuk ve ergenlerin hakları el kitabı içinde (ss. 27-44). Çocuk …, 2011 | 26* | 2011 |
Topluma hizmet uygulamalari K Kuzucu, ST Kamer, R Alabaş, M Çitil, D Dilek, Ü Polat Ankara: Pegema Yay› nc› l› k, 2009 | 26 | 2009 |
Engelli çocuğu olan ailelerin yapisi ve toplumsal ilişkilerinin belirlenmesi M Çitil, İ Doğan Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi 19 (43), 61-108, 2019 | 20 | 2019 |
Özel eğitim alanının kavramsal, tarihsel ve yasal temelleri M Çitil Türkiye’de Özel Eğitim Hizmetleri içinde (ss. 11-45). Ankara: Afşar Ofset …, 2020 | 16 | 2020 |
The Comparison of the Social Skills, Problem Behaviours and Academic Competence of Gifted Students and Their Non-Gifted Peers. M Citil, U Özkubat International Journal of Progressive Education 16 (6), 296-312, 2020 | 12 | 2020 |
Geçmişten Günümüze Türkiye’de Üstün Yeteneklilerin Eğitimi: Prof. Dr. Ayşegül Ataman ile Görüşme M Çitil Çocuk ve Medeniyet 5 (10), 511-524, 2020 | 10 | 2020 |
Positive Behavior Support-Based Pre-ventive Classroom Management Prac-tices for Gifted Students: An Action Research M Çitil, A Ataman Talent 9 (2), 102-130, 2019 | 9 | 2019 |
Engelli çocuğu olan ailelerin toplumsal yapısı ve eğitsel sorunları (Ankara ili örneği) M Çitil Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 9 | 2016 |