Gülten Dayıoğlu’nun Çocuk Öykülerinde Değer Eğitimi ve Öykülerin Türkçeye Katkısı B Gökçe İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler EnstitüsüYayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, 2008 | 58 | 2008 |
Gülten Dayıoğlu’nun çocuk öykülerinin “hikâye haritası” yöntemine göre incelenmesi ve genel bir değerlendirme B Gökçe, N Sis Turkish Studies-International Periodical For The Languages, Literature and …, 2011 | 51 | 2011 |
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Tartışmacı Metinlerinde Düşünceyi Geliştirme Yolları B Gökçe, S Çelebi Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 11-30, 2015 | 18* | 2015 |
Gülten Dayıoğlu’nun Çocuk Öykülerinde Yansımalar ve Kalıp Sözler N Sis, B Gökçe Turkish Studies-International Periodical For The Languages, Literature and …, 2009 | 18* | 2009 |
Metin ve Metin Türlerinin Eğitimde Kullanımı B Gökçe Etkinliklerle Hafta Hafta Yazılı Anlatım, 13-27, 2015 | 13* | 2015 |
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Kültürü Düzeylerininİncelenmesi Y Baki, B Gökçe Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi 6 (2), 353-375, 2020 | 10* | 2020 |
Türkçe Öğretmeni Adaylarının İkna Edici Hazırlıklı Konuşmalarında Bağdaşıklık ve Tutarlılık S Çelebi, B Gökçe International Journal of Language Academy 3 (4), 190-203, 2015 | 9 | 2015 |
Türkçe Ders Kitaplarındaki “Toplum Hayatı” Temalı Metinlerin Söz Varlığı Açısından Değerlendirilmesi B Gökçe International Journal of Language Education and Teaching 2, 150-164, 2014 | 9* | 2014 |
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Tartışmacı Metin Yazma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi B Gökçe, N Sis International Journal of Language Academy 5 (8), 143-168, 2017 | 8* | 2017 |
1925 yılında yayımlanan “Küçük mektebliye: Yeni millî kıraat” kitabının incelenmesi ve değerlendirilmesi B Gökçe Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi 1 (2), 1-39, 2012 | 8* | 2012 |
Reşat Nuri Güntekin’in “Aşk Mektupları” Adlı Öyküsüne Metin Dilbilimsel Bir Yaklaşım B Gökçe International Periodical For The Languages, Literature and History of …, 2014 | 7* | 2014 |
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Tartışmacı Metin Yazma Becerileri ile Bu Becerilere ilişkin Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri B Gökçe İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yayımlanmamış Doktora Tezi, 2016 | 5 | 2016 |
Dinleme-Söz Varlığı İlişkisi B Gökçe Pegem Akademi Yayıncılık, 2020 | 3 | 2020 |
Türkiye’de 2005-2019 Yılları Arasında İlkokulda Türkçe Öğretimine Yönelik Yapılan Araştırmalar Üzerine Bir Değerlendirme S Erdem, B Gökçe Paradigma Akademi, 2020 | 2 | 2020 |
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Duyulardan Hareketle Yazma Becerileri Üzerine Bir Değerlendirme B Gökçe, S Çelebi Kuram ve Uygulama Bağlamında Türkçe Öğretimi, 162-173, 2016 | 2 | 2016 |
Türkçe Eğitimi Bölümü ile Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü Öğrencilerinin Sıkça Karıştırılan Sözcükleri Tanıyabilme Düzeyleri B Gökçe, S Çelebi International Journal Of Languages Education And Teaching 3 (3), 86-101, 2015 | 2* | 2015 |
İlkokul 4. sınıf Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin tutarlılık görünümleri A Balci, B Gökçe RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi 31, 380-401, 2022 | 1 | 2022 |
Kanıtlayıcı Metinlerin Metin Dilbilimi Açısından Çözümlenmesi: “Bilgisayar Yalnızlığı” Örneği" B Gökçe International Journal of Language Education and Teaching 1, 10-34, 2013 | 1* | 2013 |
VİRÜS SALGININ TÜRKÇEYE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA B GÖKÇE, EE DÜĞDÜ International Journal of Language Academy 11 (48), 373-394, 2023 | | 2023 |
Türkçe Eğitiminde Bilişsel Davranışların Ölçülmesi B Gökçe Türkçe Eğitiminde Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, 415-442, 2023 | | 2023 |