Oyunun üç kuşaktaki değişimi B Tuğrul, HG Ertürk, Ş Özen Altınkaynak, G Güneş The Journal of Academic Social Science Studies 27 (1), 1-16, 2014 | 152 | 2014 |
Teaching the concept of time: A steam-based program on computational thinking in science education K Bati, MI Yetişir, I Çalişkan, G Güneş, E Gül Saçan Cogent Education 5 (1), 1507306, 2018 | 73 | 2018 |
Öğretmen Adaylarının Temel Astronomi Konularında Bilgi Seviyeleri ile Bilimin Doğası ve Astronomi Öz-Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi G Güneş Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010 | 56 | 2010 |
Özel gereksinimli bireyler hakkındaki görüşlere ilişkin metafor çalışması D Açar, G Kaya, G Güneş Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 16 (62), 935-944, 2017 | 36 | 2017 |
Okul öncesi fen ve doğa eğitimi araştırmalarına ilişkin bir tarama çalışması: Türkiye örneği G Güneş Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (1), 1-35, 2018 | 29 | 2018 |
Is the digitalization of play technological mutation or digital evolution? G Güneş Early Child Development and Care, 2020 | 19 | 2020 |
Picture of the Creativity B Tuğrul, H Uysal, G Güneş, NŞ Okutan Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3096-3100, 2014 | 19 | 2014 |
0–12 YAŞ ÇOCUKLARDA PROBLEM DAVRANIŞLARI OLUMLU YÖNDE GELİŞTİRME SÜRECİ G Güneş, K Gülçin, A Davut Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 167-187, 2018 | 15 | 2018 |
An Examination of the Epistemological Views and Learning Styles of Pre-Service Teachers G Güneş, K Batı, M Katrancı The International Journal of Progressive Education 13 (3), 112-128, 2017 | 15 | 2017 |
Çocukların Epistemolojik Görüşlerinin ve Öğrenme Stillerinin Öklidyen Geometrisinde Modellenmesi G Güneş Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 13 | 2014 |
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öğrenme Stillerinin İncelenmesi G Güneş, S Erkan Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 13-24, 2017 | 12 | 2017 |
Oyun algısı ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlilik ve güvenirlik çalışması G Güneş, B Tuğrul, E Demir Öztürk Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 4 (1), 29-51, 2020 | 11 | 2020 |
Is Chess Just a Game, or is it a Mirror that Reflects the Child's Inner World? G Güneş, B Tuğrul International Journal of Research in Education and Science 3 (2), 438-451, 2017 | 11 | 2017 |
Small Astronomers G Uludağ, G Güneş, B Tuğrul, NS Erkan, H Tokuç Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3060-3066, 2014 | 11 | 2014 |
A play, tens of teachers and hundreds of their ideas about child who doesn’t play G Güneş, T Belma Cyprus International Conference on Education Research (CY-ICER 2012), 2012 | 11 | 2012 |
Development of a Scale on Scientific Epistemological Views and Investigation of Epistemological Views of Prospective Teachers. G Gunes, K Bati International Journal of Research in Education and Science 4 (2), 391-408, 2018 | 9 | 2018 |
A comparative analysis of the effect of students’ affective characteristics on their science performance between countries based on PISA 2015 data K Batı, Mİ Yetişir Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (4), 999-1014, 2019 | 8 | 2019 |
Preschoolers’ Thoughts on the Concept of Time G Güneş, V Şahin The Journal of Genetic Psychology, 1-25, 2020 | 7 | 2020 |
The algorithm of mathematical modelling for learning styles of pre-school children G Güneş, V Şahin Education 3-13 International Journal of Primary, Elementary and Early Years …, 2018 | 7 | 2018 |
Challenges of COVID-19: Preschool Teachers’ Views and Experiences During the Quarantine G Güneş, M Toran Yaşadıkça Eğitim 36 (1), 146-161, 2022 | 6 | 2022 |