Relationship between professional learning community, bureaucratic structure and organisational trust in primary education schools. F Kalkan Educational Sciences: Theory and Practice 16 (5), 1619-1637, 2016 | 108 | 2016 |
İlköğretim okulu müdürlerinin destekleyici davranışları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki İ GÜNBAYI, E DAĞLI, F KALKAN Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 4 (4), 575-602, 2013 | 52 | 2013 |
Mesleki ve teknik ortaöğretim okulu öğretmenlerin algılarına göre okul müdürlerinin liderlik stilleri ile örgütsel sinizm arasındaki ilişki N Güçlü, F Kalkan, E Dağlı Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (1), 2017 | 46 | 2017 |
İlköğretim Okullarında Mesleki Öğrenme Topluluğu İle Bürokratik Yapı Ve Örgütsel Güven Arasındaki İlişki F Kalkan Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 37 | 2015 |
The Relationship Between Teachers' Self-Efficacy Beliefs and Job Satisfaction Levels: A Meta-Analysis Study. F Kalkan Education & Science/Egitim ve Bilim 45 (204), 2020 | 36 | 2020 |
The Relationships between School Climate, School Belonging and School Burnout in Secondary School Students. F Kalkan, E Dagli International Journal of Contemporary Educational Research 8 (4), 59-79, 2021 | 35 | 2021 |
Examining the relation between humor acts of school principals and teachers’ exposure level to mobbing and organizational cynicism based on the perceptions of teachers N Cemaloğlu, F Kalkan, E Dağlı, A Çilek International Journal of Teaching and Education 2 (1), 2-17, 2014 | 28 | 2014 |
The Relationship Between Empowering Leadership Behaviors of School Principals and Teachers' Self-Efficacy Perceptions and Job Satisfaction Levels. E Dağlı, F Kalkan Education & Science/Egitim ve Bilim 46 (208), 2021 | 23 | 2021 |
Öğretmenlerin Öz Yeterlik İnançları ve İş Doyumu Düzeyleri Arasındaki İlişki: Bir Meta Analiz Çalışması F Kalkan Eğitim ve Bilim 45 (204), 2020 | 18 | 2020 |
Okul müdürlerinin güçlendirici liderlik davranışları ile öğretmenlerin öz yeterlik algıları ve iş doyumu düzeyleri arasındaki ilişki E Dağlı, F Kalkan Eğitim ve Bilim 46 (208), 2021 | 14 | 2021 |
İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ ÖĞRENME TOPLULUĞU ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. F Kalkan Electronic Turkish Studies 10 (11), 2015 | 9 | 2015 |
Views of Secondary School Students on Ideal Teacher Qualifications: A Phenomenological Analysis. F Kalkan, E Dagli International Journal of Evaluation and Research in Education 10 (1), 317-329, 2021 | 8 | 2021 |
Milli eğitim bakanlığı bilişim sisteminin bir alt sistemi olarak e-okul uygulamasına ilişkin ilköğretim okullarındaki yönetici, öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri: Bir durum … İ Günbayı, F Turan İlköğretim Online 12 (1), 1-22, 2013 | 7 | 2013 |
Öğretmenlerin müdür desteği algıları ile okulların akademik iyimserlik düzeyleri arasındaki ilişki F Kalkan, E Dağlı Yaşadıkça Eğitim 35 (2), 441-458, 2021 | 6 | 2021 |
The effect of gender on school administrators and teachers’ perceptions of learning organization: a meta-analysis study F Kalkan Egitim ve Bilim 42 (191), 2017 | 5 | 2017 |
Zümre öğretmenler kurulu toplantı tutanaklarına göre ilköğretim matematik dersinin planlanmasında alınan kararların analizi. F Turan 18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2009 | 5 | 2009 |
Cinsiyetin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin öğrenen örgüt algıları üzerine etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması F Kalkan Eğitim ve Bilim 42 (191), 2017 | 4 | 2017 |
The relationship between organisational support and teacher leadership perceptions of high school teachers E Dağlı, F Kalkan Kastamonu Eğitim Dergisi 29 (5), 987-999, 2021 | 3 | 2021 |
Examining the Relationship between Perceptions about School Principal Support and the Levels of Collective Responsibility for Primary School Teachers: Mixed-Method Research E DAĞLI, F KALKAN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1164-1217, 2021 | 2 | 2021 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin müdür desteği algıları ile kolektif sorumluluk düzeyleri arasındaki ilişki: Karma bir araştırma E Dağlı, F Kalkan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1164-1217, 2021 | 2 | 2021 |