Follow
Fatma Kalkan
Fatma Kalkan
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
Verified email at alanya.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Relationship between professional learning community, bureaucratic structure and organisational trust in primary education schools.
F Kalkan
Educational Sciences: Theory and Practice 16 (5), 1619-1637, 2016
1082016
İlköğretim okulu müdürlerinin destekleyici davranışları ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
İ GÜNBAYI, E DAĞLI, F KALKAN
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 4 (4), 575-602, 2013
522013
Mesleki ve teknik ortaöğretim okulu öğretmenlerin algılarına göre okul müdürlerinin liderlik stilleri ile örgütsel sinizm arasındaki ilişki
N Güçlü, F Kalkan, E Dağlı
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 37 (1), 2017
462017
İlköğretim Okullarında Mesleki Öğrenme Topluluğu İle Bürokratik Yapı Ve Örgütsel Güven Arasındaki İlişki
F Kalkan
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
372015
The Relationship Between Teachers' Self-Efficacy Beliefs and Job Satisfaction Levels: A Meta-Analysis Study.
F Kalkan
Education & Science/Egitim ve Bilim 45 (204), 2020
362020
The Relationships between School Climate, School Belonging and School Burnout in Secondary School Students.
F Kalkan, E Dagli
International Journal of Contemporary Educational Research 8 (4), 59-79, 2021
352021
Examining the relation between humor acts of school principals and teachers’ exposure level to mobbing and organizational cynicism based on the perceptions of teachers
N Cemaloğlu, F Kalkan, E Dağlı, A Çilek
International Journal of Teaching and Education 2 (1), 2-17, 2014
282014
The Relationship Between Empowering Leadership Behaviors of School Principals and Teachers' Self-Efficacy Perceptions and Job Satisfaction Levels.
E Dağlı, F Kalkan
Education & Science/Egitim ve Bilim 46 (208), 2021
232021
Öğretmenlerin Öz Yeterlik İnançları ve İş Doyumu Düzeyleri Arasındaki İlişki: Bir Meta Analiz Çalışması
F Kalkan
Eğitim ve Bilim 45 (204), 2020
182020
Okul müdürlerinin güçlendirici liderlik davranışları ile öğretmenlerin öz yeterlik algıları ve iş doyumu düzeyleri arasındaki ilişki
E Dağlı, F Kalkan
Eğitim ve Bilim 46 (208), 2021
142021
İLKÖĞRETİM OKULU ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ ÖĞRENME TOPLULUĞU ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ.
F Kalkan
Electronic Turkish Studies 10 (11), 2015
92015
Views of Secondary School Students on Ideal Teacher Qualifications: A Phenomenological Analysis.
F Kalkan, E Dagli
International Journal of Evaluation and Research in Education 10 (1), 317-329, 2021
82021
Milli eğitim bakanlığı bilişim sisteminin bir alt sistemi olarak e-okul uygulamasına ilişkin ilköğretim okullarındaki yönetici, öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri: Bir durum …
İ Günbayı, F Turan
İlköğretim Online 12 (1), 1-22, 2013
72013
Öğretmenlerin müdür desteği algıları ile okulların akademik iyimserlik düzeyleri arasındaki ilişki
F Kalkan, E Dağlı
Yaşadıkça Eğitim 35 (2), 441-458, 2021
62021
The effect of gender on school administrators and teachers’ perceptions of learning organization: a meta-analysis study
F Kalkan
Egitim ve Bilim 42 (191), 2017
52017
Zümre öğretmenler kurulu toplantı tutanaklarına göre ilköğretim matematik dersinin planlanmasında alınan kararların analizi.
F Turan
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2009
52009
Cinsiyetin okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin öğrenen örgüt algıları üzerine etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
F Kalkan
Eğitim ve Bilim 42 (191), 2017
42017
The relationship between organisational support and teacher leadership perceptions of high school teachers
E Dağlı, F Kalkan
Kastamonu Eğitim Dergisi 29 (5), 987-999, 2021
32021
Examining the Relationship between Perceptions about School Principal Support and the Levels of Collective Responsibility for Primary School Teachers: Mixed-Method Research
E DAĞLI, F KALKAN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1164-1217, 2021
22021
İlköğretim okulu öğretmenlerinin müdür desteği algıları ile kolektif sorumluluk düzeyleri arasındaki ilişki: Karma bir araştırma
E Dağlı, F Kalkan
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1164-1217, 2021
22021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20