Takip et
Ozlem Afacan
Ozlem Afacan
Professor of Science Education, Ahi Evran University
ahievran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim öğrencilerinin “fen ve teknoloji dersi” ve “fen ve teknoloji öğretmeni” kavramlarina yönelik metafor durumlari
Ö Afacan
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (19), 287-306, 2012
1402012
Effects of Brain-Based Learning Approach on Students' Motivation and Attitudes Levels in Science Class.
E Akyurek, O Afacan
Mevlana International Journal of Educations 3 (1), 104-119, 2013
1392013
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının mesleğe ilişkin tutumlarının incelenmesi
T Kartal, Ö Afacan
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (24), 76-96, 2011
1102011
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ "FEN" VE" FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENİ" KAVRAMLARINA YÖNELİK METAFOR DURUMLARI
Ö AFACAN
Education Sciences 6 (1), 1242-1254, 2011
842011
İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanına Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
H NUHOĞLU, Ö AFACAN
Journal of Kirsehir Education Faculty 12 (3), 2011
822011
Sürdürülebilir çevre eğitimi kapsamında tutum ölçeği geliştirme çalışması
Ö Afacan, MPD Güler
2nd International Conference on New Trends in Education and Their …, 2011
742011
İlköğretim öğrencilerinin bilim insani ve bilimsel bilgi hakkindaki görüşleri Kirşehir ili örneği
VH Kaya, Ö Afacan, D Polat, A Urtekin
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 305-325, 2013
662013
Preservice science teachers’ efficacy regarding a socioscientific issue: A belief system approach
A Kılınç, T Kartal, B Eroğlu, Ü Demiral, Ö Afacan, D Polat, ...
Research in Science Education 43, 2455-2475, 2013
632013
İlköğretim öğrencilerinin fen teknoloji toplum çevre ilişkisini algılama düzeyleri ve bilimsel tutumlarının tespiti
Ö Afacan
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2008
63*2008
Problems Encountered during the Scientific Research Process in Graduate Education: The Institute of Educational Sciences.
E Akyürek, Ö Afacan
Higher Education Studies 8 (2), 47-57, 2018
472018
Examining Turkish pre-service science teachers' technological pedagogical content knowledge (TPACK) based on demographic variables
T Kartal, Ö Afacan
Ekip Buro Makineleri A., 2017
422017
Investigation of social media addiction of high school students
O Afacan, N Ozbek
International Journal of Educational Methodology 5 (2), 235-245, 2019
412019
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin "Hücre Bölünmesi ve Kalıtım" Ünitesindeki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Anoloji ile Kavramsal Değişim Metinleri Kullanılarak Giderilmesi
E AKYÜREK, Ö AFACAN
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 2013
39*2013
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Küresel Isınma Konusundaki Zihinsel Modelleri
Z Emli, Ö Afacan
HAYEF Journal of Education 14 (1), 183-202, 2017
352017
Canlılar bilimi konusunda TIMSS-R (1999) soruları ile LGS (1999) sorularının karşılaştırmalı analizi
Ö AFACAN, H NUHOĞLU
Ahi Evran Üniversitesi KırĢehir Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 31-43, 2008
30*2008
The Effect of Quantum Learning Model on Science Teacher Candidates' Self-Efficacy and Communication Skills.
Ö Afacan, İ Gürel
Journal of Education and Training Studies 7 (4), 86-95, 2019
292019
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN YETERLİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ (KIRŞEHİR İLİ ÖRNEĞİ)
Ö AFACAN, A SELİMHOCAOĞLU
The Journal of Academic Social Science Studies 5 (5 Issue 8), 1-20, 2019
222019
Preservice science teachers' belief systems about teaching a socioscientific issue
A Kilinç, O Afacan, D Polat, PD Güler, K Yilditim, U Demiral, B Eroglu
Ekip Buro Makineleri A., 2014
222014
The impact of field trips on attitudes and behaviours related to sustainable environmental education
MPD Güler, Ö Afacan
World Applied Sciences Journal 23 (8), 1100-1105, 2013
202013
Fen bilgisi öğretmen adaylarının iletişim becerilerine ilişkin algılarının belirlenmesinde yaratıcı drama yönteminin kullanılması
Ö Afacan, F Turan
Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 33 (2), 211-237, 2012
16*2012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20