Takip et
Ayşe ÇELİK YETİM
Ayşe ÇELİK YETİM
mu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiye’yi Ziyaret Eden Turistlerin Estetik Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma
S Oral, A Çelik
İşletme Araştırmaları Dergisi 5 (4), 170-190, 2013
812013
DESTİNASYON PAZARLAMA UNSURU OLARAK ETKİNLİK TURİZMİ VE ETKİLERİ - İSTANBUL ÖRNEĞİ
A Çelik
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, 2010
552010
Deneyimsel değer, tüketici tatmini ve tüketici sadakati arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
O Saime, AÇ Yetim
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (3), 469-497, 2014
532014
Kültür varlıkları ve müzelerin engelli turist ziyaretine uygunluğunu belirlemeye yönelik bir araştırma
N Şen, AÇ Yetim, NS Bilici
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2014
282014
Kongre etkinliklerinin deneyimsel değeri üzerine bir araştırma
AÇ Yetim
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 12 (2), 2015
132015
Turist Rehberleri Bakış Açısıyla Müze Deneyimi: Göreme Açık Hava Müzesi Örneği
A Çelik Yetim, M Umur
Bartın Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi 7 (14), 599-618, 2016
122016
Etkinlik Turizminin Algılanan Sosyo Ekonomik Etkilerini Belirlemeye Yönelik İstanbul Destinasyonunda Bir Araştırma
S Meydan Uygur, A Çelik
İşletme Fakültesi Dergisi, Dokuz Eylül Üniversitesi 11 (1), 35-50, 2010
8*2010
Determining the benefits of adventure tourism from a providers’ perspective in Fethiye
A Çelik Yetim
Journal of Business, Economics and Management: Current Issues 7 (1), 2-7, 2017
7*2017
Determining the Benefits of AdventureTourism from a Providers Perspective in Fethiye
A Çelik Yetim
5th World Conference on Business, Economics & Management 1 (1), 155, 2016
7*2016
Yerel Yönetim Bakış Açısıyla Etkinlik Turizmi Motivasyonlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
A Çelik, Z Göçmen
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik 48 (2), 70-89, 2013
5*2013
Erzincan İlinin Macera Turizmi Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
A Çelik Yetim, Ş Necibe
I. Uluslararası Erzincan Sempozyumu 2 (1), 1075-1084, 2016
32016
Paragliding accidents and injuries in Baba Mount Recreation Centre a cross sectional study
A Çelik Yetim
International Journal of Sport Studies 1 (6), 1-7, 2016
3*2016
Sorumlu turizm algısının turist davranışlarına etkileri: Fethiye destinasyonuna yönelik bir araştırma
T Hacıoğlu, AÇ Yetim
Turizm ve Araştırma Dergisi 8 (1), 42-69, 2019
22019
A study to determine the suitability of cultural heritage and museums for disabled tourist visitation
N Şen, AÇ Yetim, N Bilici
Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (1), 1-16, 2014
22014
A Focus on Far Eastern Tourists – Tour Operator Selection Criteria
A Çelik
İşletme Araştırmaları Dergisi 6 (1), 32-41, 2014
22014
TURİZM SEKTÖRÜNDE KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK UYGULAMALARININ SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: SARIGERME ÖRNEĞİ
M ÜRKMEZER, AÇ YETİM
Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi 6 (3), 469-482, 2023
2023
Restoranlarda Kullanılan Duyusal Marka Stratejileri: Balık Restoranlarına Yönelik Bir Uygulama
A Çelik Yetim, T Hacıoğlu
Innovation and Global Issues in Social Sciences III 1 (1), 895-911, 2018
2018
Paragliding Experience: Ölüdeniz Babadağ Sample
A Çelik Yetim, M Gök
Innovation and Global Issues in Social Sciences 1 (1), 1054-1060, 2018
2018
Global Journal of Business, Economics and Management
AC Yetim
Management 7 (1), 02-07, 2017
2017
SOSYAL AMAC BAĞLANTILI ETKİNLİKLERE KATILIMI ETKİLEYEN BAŞLICA MOTİVASYON FAKTORLERİ: FETHİYE YAŞAM İCİN YARIŞ ORNEĞİ.
A CELİK YETİM, D ATLAY IŞIK
Journal of International Social Research 9 (43), 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20