Takip et
Dr. Cemalettin Ayas
Dr. Cemalettin Ayas
sinop.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen ve öğrenci bakış açısıyla tablet PC ve etkileşimli tahta kullanımı: FATİH Projesi değerlendirmesi
S Pamuk, R Çakır, M Ergun, HB Yılmaz, C Ayas
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2013
3582013
Exploring relationships among TPACK components and development of the TPACK instrument.
AC PAMUK SÖNMEZ, ERGUN MUSTAFA, ÇAKIR RECEP, YILMAZ BAYRAM
Education and Information Technologies 20 (2), 241-263, 2015
3022015
Experiencing technology integration in education: children's perceptions.
A Baytak, B Tarman, C Ayas
International Electronic Journal of Elementary Education 3 (2), 139-151, 2011
2842011
The use of tablet PC and interactive board from the perspectives of teachers and students: Evaluation of the FATİH Project.
S Pamuk, R Cakir, M Ergun, HB Yilmaz, C Ayas
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (3), 1815-1822, 2013
2062013
An Examination of the Relationship between the Integration of Technology into Social Studies and Consructivist Pedagogies.
C Ayas
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 5 (1), 14-25, 2006
932006
Türkiye için yeni bir sosyo-bilimsel tartışma: Nükleer ile yaşam
H Eş, SI Mercan, C Ayas
Turkish Journal of Education 5 (2), 47-59, 2016
742016
İlköğretim Fen Ve Teknoloji İle Sosyal Bilgiler Ders Programlarında Oran Ve Orantı.
R Çeken, C Ayas
Gaziantep University Journal of Social Sciences 9 (3), 2010
292010
GOOGLE EARTH GÖRÜNTÜLERİNİN VE QGIS AÇIK KAYNAK KODLU CBS YAZILIMININ SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİNDE KULLANILMASI
C Ayas, H Kaya, B Taştan, A Özder
Marmara coğrafya dergisi, 43-60, 2015
162015
BU BENİM ESERİM” FEN BİLİMLERİ PROJELERİNDE VATANDAŞLIK EĞİMİ AÇISINDAN SOSYAL SORUMLULUK VE VATANDAŞLIK BİLİNCİ
C Ayas, R Çeken, H Eş, B Taştan
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1-19, 2013
142013
A new socio-scientific issue for Turkey: Life with nuclear
H Es, SI Mercan, C Ayas
Turkish Journal of Education 5 (2), 47-59, 2016
132016
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ COĞRAFYA ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ALGILARI
H Demi̇rkaya, C AYAS
Turkish Studies (Elektronik) 10 (11), 503-518, 2015
102015
The role of media in geography courses from the perspectives of pre-service social studies teachers
C Ayas
Journal of Social Studies Education Research 6 (1), 172-189, 2015
102015
İlköğretim fen ve teknoloji dersi programının uygulandığı yörenin coğrafi şartlarına göre uyarlanması
R Çeken, C Ayas
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 2010
102010
Comparing Issues Surrounding and Turkish and Japanese History Textbooks
B Tarman, C Ayas
History Education Research Journal 10 (1), 67-76, 2011
72011
Okul dışı sosyal bilgiler öğretiminde coğrafi alanlar. İçinde A. Şimşek & S. Kaymakçı
C Ayas, B Taştan
Okul dışı sosyal bilgiler öğretimi, 237-255, 2015
62015
Examining the place of geography in the American social studies curriculum and the efforts toward an effective teacher education in K-12 geography
C Ayas
Gaziantep University Journal of Social Sciences 7 (2), 367-381, 2008
62008
The impact of the Ohio graduation test on geography instruction as perceived by the secondary social studies teachers in Central Ohio
C Ayas
The Ohio State University, 2009
52009
Ogretmen ve ogrenci bakis acisiyla tablet PC ve etkilesimli tahta kullanimi: FATIH Projesi degerlendirmesi
S Pamuk, R Cakir, M Ergun, H Yilmaz, C Ayas
Educational Sciences: Theory and Practice 13 (3), 1815-1822, 2015
22015
Öğretmen Adaylarının köy kavramına yönelik düşüncelerinin metaforlar yolu ile analizi: Denizli ili örneği
N Bilgen, Ş Tezcan, A Karatepe, C Ayas
SDU International Journal of Educational Studies 1 (1), 36-44, 2014
22014
Teacher candidates’ thoughts regarding the concept of village through metaphors analysis: Denizli case
N Bilgen, Ş Tezcan, A Karatepe, C Ayas
SDU International Journal of Educational Studies 1 (1), 36-44, 2014
22014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20