Takip et
Ayhan İNCİRCİ
Ayhan İNCİRCİ
Ph.D. Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
ogr.duzce.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The future of education and skills: education 2030: the future we want
K Howells
https://www.oecd.org/education/2030-project/contact/E2030_Position_Paper_(05 …, 2018
1092018
Ortaöğretim Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
A İNCİRCİ, A İLĞAN, Ö SİREM, S BOZKURT
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 50-68, 2017
242017
The Effects of Writing to Learn (WTL) on Academic Achievement and Attitude to Lesson in English Classes.
A İncirci
Universal Journal of Educational Research 4 (9), 2163-2173, 2016
142016
State formation and the rise of elementary education at the periphery of Europe: the cases of Finland and Turkey 1860–1930
J Westberg, A İncirci, M Paksuniemi, T Turunen
Journal of Educational Administration and History 50 (3), 133-144, 2017
102017
Öğrenme amaçlı``mektup yazma etkinliği``nin İngilizce dersinde akademik başarıya, derse karşı tutuma ve üstbiliş düzeyine etkisi
A İncirci
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
102016
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Eski Türkler: Türkiye ve Türkmenistan
A Sinan, A İncirci, O Karadeniz, M Kapucubaş
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS) 2 (1), 70-85, 2018
82018
A Study of Developing Multicultural Awareness in Teacher Education: Watch, Write and Talk a Movie
O Karadeniz, A İncirci
Journal of Education and Practice 7 (34), 81-90, 2016
62016
10. Sınıf Ortaöğretim İngilizce Öğretim Programının Stufflebeam (CIPP) Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün Modeline Göre Değerlendirilmesi
RŞ PARMAKSIZ, A İNCİRCİ, F ZORLU
International Journal of Language Academy (IJLA) 4 (2), 153-173, 2016
52016
Öğrenme amaçlı yazma etkinliklerinin güdülenme ve öğrenme stratejilerine etkisi
A İncirci
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020
42020
The effect of applying the'writing letter'to learn in English class on the academic achievement, attitude to lesson and metacognition level
A İncirci
Msc Thesis, Bulent Ecevit University: Zonguldak, Turkey, 2016
32016
Democracy Related Units in Social Studies Curriculums Based on Self-Regulation Strategies: A Comparison of Turkey and Germany.
C Eker, A İncirci
Journal of Education and Training Studies 4 (9), 186-191, 2016
22016
Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı ve Başarısızlığını Etkileyen Faktörler
A İncirci
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1247-1285, 2021
12021
Factors affecting academic success and failure of secondary school students
A İncirli
Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty 22 (2), 1247-1285, 2021
12021
2015 ve 2017 İlkokul Birinci Sınıf Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
A İNCİRCİ, Ö SİREM, H SİREM
21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar …, 2020
12020
The Relationship Between Foreign Language Anxiety And Critical Thinking Tendency a Path Analysis
A İncirci, S Turan
International Journal of Eurosia Social Sciences (IJOESS) 9 (34), 2393-2405, 2018
12018
İngilizce Dersine İlişkin Başarı Testi Geliştirilmesi “Simple Past Tense Başarı Testi”
A İncirci
International Journal of Language Academy (IJLA) 4 (2), 298-309, 2016
12016
Comparison of the Impacts of Writing To Learn and Writing To Communicate Activities on Academic Achievement in TESL Classrooms
A Incirci
Arab World English Journal (AWEJ) 7 (3), 124-133, 2016
12016
Dalton (Plan) Approach
A İncirci
Student-Friendly Teaching Approaches, 144, 2022
2022
The Reggio Emilia Approach
A İncirci
Student-Friendly Teaching Approaches, 38, 2022
2022
The Effect of Writing To Learn Activities on Motivation Strategies
A İncirci, AK Vardar
Cukurova University Faculty of Education Journal 50 (2), 877-906, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20