Follow
Mustafa Mayda
Title
Cited by
Cited by
Year
Dijital Görsel Kültürde Dijital Ayak İzi Yönetimi
M MAYDA
Erciyes İletişim Dergisi 9 (2), 1031-1044, 2022
7*2022
Endüstri 4.0 sürecinde bir sanat olarak tasarım
M Mayda
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
52019
DİJİTAL SİNEMA VE DİZİ PLATFORMLARINDA TASARIMSAL EMPATİ
M MAYDA
International Design&Cinema Synposium, 283-292, 2021
3*2021
Endüstri 4.0 Sürecinde Tasarımda Dönüşüm
M MAYDA
TRANSFORMATION 6 (11), 1-21, 2019
32019
Dijital Radyo Platformlarında Tasarımsal Empati
M MAYDA
OPUS Journal of Society Research 19 (48), 588-602, 2022
2*2022
Tasarım 4.0 ve Dijital Empati
M MAYDA
Journal of Multidisciplinary Developments 4 (1), 49-56, 2019
2*2019
E-BÜLTEN HABER İÇERİKLERİNDE TASARIMSAL EMPATİ
M MAYDA
ASOS JOURNAL 10 (134), 210-232, 2022
12022
" Design Valley" Project as a Model Suggestion in the Industry 4.0 Process
M Mayda
Innovation and Global Issues 2: Congress Book, 83, 2018
12018
MEDYADA DÖNÜŞÜM VE DİJİTAL TASARIM KÜLTÜRÜ
M MAYDA
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 3, 190-211, 2023
2023
SOSYAL MEDYA İLE ÖĞRENME
M MAYDA
ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ, 293-312, 2023
2023
TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJISININ HIPERMEDYA KAPSAMINDA ETKILEŞIMLI DIJITAL DERGI YAYINCILIĞINDAKI UYGULAMA YÖNTEMLERI
M MAYDA
İLETİŞİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI TEORİ, ARAŞTIRMA VE DERLEMELER 1, 51-76, 2023
2023
TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN ÜNİVERSİTE-SANAYİ İLETİŞİM SÜREÇLERİNDEKİ UYGULAMA YÖNTEMLERİ
M MAYDA
Türkiye Medya Akademisi Dergisi 3 (6), 392-428, 2023
2023
GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI KAPSAMINDA REUTERS VE ANADOLU AJANSI’NIN MOBİL UYGULAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI TASARIMSAL ANALİZİ
M MAYDA
Erciyes Akademi 37 (3), 958-974, 2023
2023
DİJİTAL MEDYA TABANLI YENİ NESİL KOOPERATİFÇİLİK YAKLAŞIMI: KOOP 4.0
MM Özgün Çağlar Berkit
Düşünce Dünyasında Türkiz 14 (65), 135-178, 2023
2023
SOSYAL MEDYA REKLAM TASARIMINDA TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN UYGULANMASI
M MAYDA
9. ULUSLARARASI DEĞİŞEN DÜNYADA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 08-10 NİSAN 2023 …, 2023
2023
MARKALAŞMA YOLUNDA ÇANAKKALE İÇİN BİR DEĞER ÖNERİSİ: ULUSLARARASI TROYA ÖDÜLLERİ
M MAYDA
İletişim Perspektifinden Çanakkale’nin Değerleri, 121-142, 2022
2022
MARKALAŞMA YOLUNDA ÇANAKKALE İÇİN BİR DEĞER ÖNERİSİ: ULUSLARARASI TROYA ÖDÜLLERİ
M MAYDA
İletişim Perspektifinden Çanakkale’nin Değerleri, 2022
2022
İLETİŞİM FAKÜLTELERİNDE TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN UYGULANMASI
M MAYDA
International Marmara Social Sciences Congress (Imascon Autumn 2022), 488-496, 2022
2022
MİMARİ SUNUM SÜREÇLERİNİN GÖRSEL İLETİŞİM BOYUTUNUN TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODU İLE ÇÖZÜMLENMESİ
M MAYDA
8. ULUSLARARASI MİMARLIK VE TASARIM KONGRESİ, 214-220, 2022
2022
KENT MARKALAŞMA SÜRECİNDE TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME METODOLOJİSİNİN UYGULANMASI
M MAYDA
3RD INTERNATIONAL AZERBAIJAN CONGRESS ON HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES, 100-107, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20