2013 Okul öncesi eğitim programının değerler eğitimi bağlamında incelenmesi N Aral, G Kadan Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (1), 113-131, 2018 | 83 | 2018 |
Okul öncesi dönem çocuğu olan ebeveynlerin ebeveynlik tutumlarının incelenmesi E Alabay Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (2), 156-174, 2017 | 78 | 2017 |
Okul öncesi dönem 48-66 ay çocuklarına Etkileşimli Kitap Okuma Programı’nın yazı farkındalığına etkisinin incelenmesi M Efe, ZF Temel Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (2), 257-283, 2018 | 57 | 2018 |
Okul öncesi eğitim alan çocukların ve bulundukları sınıf ortamının yaratıcılık düzeyleri arasındaki ilişkisinin incelenmesi Z Yuvacı, HE Dağlıoğlu Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (2), 234-256, 2018 | 49 | 2018 |
İyi ebeveyn, çocuğu için her zaman her şeyi yapan ebeveyn değildir: Algılanan Helikopter Ebeveyn Tutum Ölçeği (AHETÖ) geliştirme çalışması H Yılmaz Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 3 (1), 3-31, 2019 | 48 | 2019 |
Okul öncesi eğitim kurumları bahçelerinin incelenmesi M Orçan Kaçan, M Halmatov, O Kartaltepe Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (1), 60-70, 2017 | 47 | 2017 |
Oyun temelli çevre etkinliklerinin okul öncesi çocukların çevresel farkındalıklarına etkisinin incelenmesi N Akbayrak, N Kuru Turaşlı Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (2), 239-258, 2017 | 45 | 2017 |
Okul öncesi dönemdeki çocukların sosyal problem çözme becerisinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Ş Bozkurt Yükçü, H Demircioğlu Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (2), 216-238, 2017 | 40 | 2017 |
Okul öncesi kaynaştırma sınıfında öğretmen N Metin Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (2), 428-439, 2018 | 37 | 2018 |
Okul öncesi dönem çocuklarının okula uyum sürecine ilişkin anaokulu öğretmenlerinin ve annelerinin görüşleri PB Kahraman Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (1), 3-20, 2018 | 36 | 2018 |
Etkileşim temelli erken çocuklukta müdahale programı'nın (ETEÇOM) otizm spektrum bozukluğu sergileyen çocukların sosyal etkileşim becerileri üzerindeki etkililiği ÖG Selimoğlu, S Özdemir Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (3), 514-555, 2018 | 34 | 2018 |
Okul öncesi fen ve doğa eğitimi araştırmalarına ilişkin bir tarama çalışması: Türkiye örneği G Güneş Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (1), 33-67, 2018 | 32 | 2018 |
Play and flow: Children’s culture and adults’ role M Göl-Güven Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (2), 267-281, 2017 | 28 | 2017 |
Okul öncesi sınıflarındaki öğrenme merkezlerinin durumunun belirlenmesi ve öğretmenlerin öğrenme merkezleri hakkındaki görüşlerinin incelenmesi O Ramazan, HA Çiftçi, M Tezel Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (2), 213-233, 2018 | 26 | 2018 |
Okul öncesi eğitimde proje yaklaşımı uygulamalarının temel bilimsel süreç becerilerini kapsama durumunun incelenmesi S Kefi Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (1), 3-18, 2017 | 26* | 2017 |
Timely promotion as a motivation factor for job performance among pre-primary school teachers: Observations from Tanzania LG Ndijuye, PB Tandika Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 3 (2), 440-456, 2019 | 24 | 2019 |
Children, mothers, and preschool teachers’ perceptions of play: Findings from Turkey and Norway A İvrendi, N Cevher-Kalburan, EBH Sandseter, R Storli, AH Sivertsen Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 3 (1), 32-54, 2019 | 23 | 2019 |
Erken çocukluk eğitimi için sürdürülebilir kalkınma: Türkiye kökenli yayınlara yönelik bir değerlendirme M Toran Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (1), 33-44, 2017 | 23 | 2017 |
Okul öncesi öğretmenlerinin çocuk hakları ve çocuk katılım hakkına ilişkin görüşlerinin incelenmesi İ Kozikoğlu Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 3 (2), 380-405, 2019 | 22 | 2019 |
Çocuk katılımı farkındalık ölçeği (ÇKFÖ): Ölçek geliştirme, güvenirlik ve geçerlik çalışması BD Polat, Ö Alkan Ersoy, M Toran Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 1 (2), 186-215, 2017 | 22 | 2017 |