Takip et
güler erkal karaman
güler erkal karaman
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
hbv.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Mistakes encountered in manuscripts on education and their effects on journal rejections
E Celik, N Gedik, G Karaman, T Demirel, Y Goktas
Scientometrics 98, 1837-1853, 2014
202014
E-Ticaret sitelerinin kullanılabilirliğinin değerlendirilmesine yönelik ölçek geliştirme ve uygulama
E Özmen, GE Karaman, E Karaman
Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (12), 74-91, 2018
152018
Marka şehir olabilmenin yeni boyutu: Kullanılabilirlik
KG Yılmaz, E Karaman, G Karaman
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 1 (4), 69-76, 2013
132013
Sesli ve yazılı geri bildirimlerin öğrenci memnuniyet ve başarı düzeylerine etkisi
G Karaman
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, 2010
62010
Canlı ders etkileşim düzeyi belirleme ölçeğinin geliştirilmesi ve otomatik kestirim sisteminin tasarlanması
GE KARAMAN
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
52015
BİLİŞİM SİSTEMLERİ BAŞARISI VE ÖRGÜTSEL ATİKLİK: SİGORTA ŞİRKETLERİ ÜZERİNE İLİŞKİSEL ÇALIŞMA
İ Yıldız, GE Karaman, E Karaman
Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (11), 421-444, 2017
42017
ÜNİVERSİTE TANITIM FİLMLERİNDE DİKKAT ÇEKME UNSURU OLARAK HAREKETLİLİĞİN ÇEKİM VE KURGU AÇISINDAN İNCELENMESİ
A Ata, A Atik, G Karaman
Kesit Akademi Dergisi, 101-115, 2019
32019
Information Systems Success and Organizational Agility: A Correlational Study on Insurance Companies
I Yildiz, GE Karaman, E Karaman
22017
Öğrenci bilgi seviyesinin veri madenciliği yöntemleri ile belirlenmesi ve tahmin edilmesi
S Seven, T Aydın, G Karaman
SETSCI-Conference Proceedings 15, 36-39, 2023
12023
Ortaokul öğrencileri, rehber öğretmenleri, bilişim teknolojileri öğretmenleri ve yöneticilerinin siber zorbalık hakkındaki görüşleri: Keçiören ilçesi örneği
G Karaman
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
12016
Identification of Performance, Motivation, and Support Needs in Coding Education Provided for the Students with Mild Intellectual Disabilities
G Karaman, SS Seferoğlu
Educational Academic Research, 82-92, 2024
2024
Hafif Düzey Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Verilen Kodlama Eğitiminde Performans, Motivasyon ve Destek İhtiyaçlarının Belirlenmesi
G KARAMAN, S SEFEROĞLU
Educational academic research (Online), 2024
2024
İş Sağlığı ve Güvenliğinde Çalışan Eğitimleri
P BAYKAN
Akademisyen Kitabevi, 2022
2022
DİJİTAL SOSYOLOJİ ÇALIŞMALARI
A Zinderen
2021
The Scale for Determining The Factors Affecting The Students’ Choice of Formal and Distance Education in Secondary School
G Karaman, N Bora, S Seven
OPUS International Journal of Society Researches 18 (41), 3144-3171, 2021
2021
The Effect of Social Media-Supported Teaching on Students Satisfaction Levels: A Case Study of Instagram
G Karaman, E Özmen
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 593-612, 2021
2021
Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleriyle Kitlesel Açık Çevrimiçi Kursların Seçim Süreci
G Karaman, Ö Tuncer, E Özmen
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (4), 1695-1704, 2020
2020
MOOC VİDEOLARININ TERCİH EDİLMESİNİ ETKİLEYEN UNSURLARIN VERİ MADENCİLİĞİ TEKNİKLERİYLE İNCELENMESİ
G Karaman, A Ata
Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Sciences, 415-427, 2019
2019
EĞİK YAZI MI? DÜZ YAZI MI? GÖZ İZLEME CİHAZI İLE BİR PİLOT ÇALIŞMA
GE Karaman, O Çeliker, E Karaman, Ü Özen
Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi 2 (2), 234-245, 2016
2016
Effects of Written and Voice Asynchronous Feedbacks for assignments on Learning and Satisfaction in Face to Face Education
G KARAMAN, A Gulcu, E KARAMAN, S KARAMAN
2010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20