Takip et
Özkan Tütüncü
Özkan Tütüncü
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
An investigation of factors affecting job satisfaction
O Tutuncu, M Kozak
International Journal of Hospitality & Tourism Administration 8 (1), 1-19, 2007
2242007
Konaklama işletmelerinde başarım değerlemesi ve iş doyumu analizi
D Tarlan, Ö Tütüncü
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2001
2102001
Konaklama işletmelerinde insan kaynakları kapsamında işgücü devir hızının analizi ve Muğla bölgesi örneği
Ö Tütüncü, M Demir
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
1912003
Yiyecek içecek işletmelerinde müşteri tatmininin ölçülmesi
Ö Tütüncü
Turhan Kitabevi, 2001
1752001
Ağırlama işletmelerinde örgütsel sapma ile işten ayrılma eğilimi arasındaki ilişki
M Demir, Ö Tütüncü
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 21 (1), 64-74, 2010
165*2010
Turizmin yerel halk üzerindeki etkileri ve Kuşadası ilçesi uygulaması
U Çalışkan, Ö Tütüncü
IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, 23-27, 2008
1512008
Üniversite öğrencilerinin rekreasyon faaliyetlerine katılımını etkileyen unsurların analizi
Ö Tütüncü, İ AYDIN, D Küçükusta, A Nilgün, T İlkay
Spor Bilimleri Dergisi 22 (2), 69-83, 2011
1312011
Müşteri tatmini kapsamında öğrenci memnuniyetinin ölçülmesi ve dokuz eylül üniversitesi, sosyal bilimler enstitüsü uygulaması
Ö Tütüncü, Ö Doğan
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
1212003
Relationship between organizational commitment and EFQM business excellence model: A study on Turkish quality award winners
O Tutuncu, D Kucukusta
Total Quality Management 18 (10), 1083-1096, 2007
1172007
Konaklama işletmelerinde insan kaynakları yönetimi ve işgücü hareketlerinin analizi
Ö Tütüncü, M Demir
Turhan, 2002
1092002
Kar amacı gütmeyen yiyecek içecek işletmelerinde iş doyumunun analizi
Ö Tütüncü
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (3), 169-171, 2000
1092000
Ağırlama hizmetlerinde kalite sistemleri
Ö Tütüncü
Ankara: Detay Yayıncılık 1, 1-3, 2009
1062009
Rekreasyon ve rekreasyon terapisinin yaşam kalitesindeki rolü
Ö Tütüncü
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 23 (2), 248-252, 2012
1052012
Investigating the accessibility factors affecting hotel satisfaction of people with physical disabilities
O Tutuncu
International Journal of Hospitality Management 65, 29-36, 2017
962017
Hizmet işletmelerinde toplam kalite yönetimi kapsamında ISO 9001: 2000 ve bilgisayar destekli bir uygulama
Öİ Doğan, Ö Tütüncü
Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlük Yayınları 1, 2003
902003
Canonical correlation between job satisfaction and EFQM business excellence model
O Tutuncu, D Kucukusta
Quality & Quantity 44, 1227-1238, 2010
892010
Konaklama işletmelerinde duygusal zeka, örgütsel sapma, çalışma yaşamı kalitesi ve işten ayrılma eğilimi arasındaki ilişkinin analizi
M Demir
DEÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü, 2009
882009
Konaklama işletmelerinde örgütsel öğrenme, iş tutumları ve örgütsel sapma arasındaki ilişkinin analizi
N Avcı
Yayınlanmamış Doktora Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi: İzmir, 2008
872008
SA 8000 Sosyal sorumluluk standardı ile iş yaşamı kalitesi arasındaki ilişki
Ö Tütüncü
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
872008
iş Doyumunun Ölçülmesi: izmir İl Sınırlarında Faaliyet Gösteren Seyahat Acenteleri Üzerine Bir İnceleme
Ö Tütüncü, O Çiçek
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11 (2), 124-128, 2000
802000
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20