Toplumsal Cinsiyet Eşitliğinin Ortaöğretim Düzeyinde Sosyolojik Öğretimi İ Üstündağ Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 5 | 2017 |
ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET ALGISI: ANKARA HÜSEYİN GAZİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ ÖRNEĞİ. S BÜYÜKALAN FİLİZ, Y KANLI, İ ÜSTÜNDAĞ, B DEMİRCAN Electronic Turkish Studies 13 (19), 2018 | 2 | 2018 |
ORTAÖĞRETİM DÜZEYİNDEKİ MANTIK TERİMLERİNİN ESKİ VE YENİ KULLANIMLARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME EZ DUMAN, İ ÜSTÜNDAĞ Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 22 (2), 531-556, 2018 | 2 | 2018 |
Ortaöğretim Sosyoloji Ders Kitabında Değerler Analizi İ Üstündağ Yıldırım Felsefe Grubu Eğitimi Alanında Çalışmalar, 2022 | | 2022 |
Toplumsal Cinsiyet Eğitiminin Düzey ve İçeriğinin Tartışmalı Yönlerine İlişkin Bir İhtiyaç Analizi İ Üstündağ Yıldırım Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022 | | 2022 |
Eleştirel ve Feminist Pedagojinin Ortak Yönleri ve Feminist Pedagojinin Uygulanabilirliği İ Üstündağ Yıldırım 2nd International Social and Educational Conference, 2022 | | 2022 |
KUZEY AVRUPA ÜLKELERİNDEKİ TOPLUMSAL CİNSİYET EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖRNEK UYGULAMALARIN TÜRKİYE İLE KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ İ Üstündağ, B ZABUN The Journal of Academic Social Science, 591-614, 2021 | | 2021 |
Toplumsal Değişmeye Paralel Olarak Cumhuriyetten Günümüze Lise Sosyoloji Ders Kitaplarındaki Kadın İmgesinin İncelenmesi İ Üstündağ Felsefe Grubu Eğitimi Üzerine Yazılar, 117-138, 2019 | | 2019 |
Toplumsal Cinsiyetin Eğitim Yoluyla İdeolojik Yeniden İnşası: Cumhuriyet Dönemi İlk Ders Kitaplarında Kadın İmgesi İ Üstündağ, B Zabun Sanatın Gölgedeki Kadınları, 245-258, 2018 | | 2018 |
Ortaöğretim Anadolu İmam Hatip Lisesi Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algısı S FİLİZ, Y KANLI, İ ÜSTÜNDAĞ, B DEMİRCAN Journal of Turkish Studies 13 (19), 2018 | | 2018 |
Bir Kadın Hakkı Olarak Öz-savunma: Kampüs Cadıları Ankara Öz-savunma Atölyesi Örneği İ Üstündağ, G Akbulut 8. Ulusal Sosyoloji Kongresi, 586-593, 2016 | | 2016 |
Eğitimde Toplumsal Cinsiyet Eşitliğinin Ana Akımlaştırılmasının Önemine Dair Uzman Görüşlerinin Değerlendirilmesi İÜ Yıldırım, B Zabun Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 22 (1), 642-659, 0 | | |