Takip et
Halil ÇOKÇALIŞKAN
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARI, UYGULAMA ÖĞRETMENLERİ VE UYGULAMA ÖĞRETİM ÜYELERİ AÇISINDAN İŞLEVSELLİĞİ
İ Görgen, H ÇOKÇALIŞKAN, Ü KORKUT
Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 56-73, 2012
902012
Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri
Ö ÇELİK, A YORULMAZ, H ÇOKÇALIŞKAN
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20, 203-215, 2019
432019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri
A YORULMAZ, H ÇOKÇALIŞKAN
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 8-16, 2017
252017
Investigation of the Effect of Pre-Service Classroom Teachers' Critical Thinking Disposition on Their Media Literacy.
Ö Çelik, H Çokçaliskan, A Yorulmaz
International Journal of Evaluation and Research in Education 7 (3), 194-202, 2018
212018
Determination of Classroom Pre-Service Teachers’ State of Personal Innovativeness
A Yorulmaz, H Çokçalışkan, H Önal
Journal of Education and Training Studies 5 (1), 28-34, 2017
202017
Pre-Service Primary School Teachers' Metacognitive Awareness and Beliefs about Mathematical Problem Solving.
A Yorulmaz, H Uysal, H Çokçaliskan
Journal of Research and Advances in Mathematics Education 6 (3), 239-259, 2021
182021
Investigation of Pre-service Classroom Teachers’ Environmental Awareness and Attitudes
H ÇOKÇALIŞKAN, Ö ÇELİK
International Electronic Journal of Environmental Education 7 (2), 73-83, 2017
152017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Düşünmeleri İle Bireysel Yenilikçilikleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
A YORULMAZ, H ÇOKÇALIŞKAN, Ö ÇELİK
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 304-317, 2018
122018
Investigation of Primary School Students' Metacognitive Awareness and Decision-Making Skill.
BB Akaydin, A Yorulmaz, H Cokcaliskan
International Journal of Progressive Education 16 (4), 158-171, 2020
112020
PRE-SERVICE PRIMARY SCHOOL TEACHERS’BELIEFS ABOUT THE CONSISTENCY OF THE TEACHER TRAINING PROGRAM ON THE FORMATION OF THEIR TEACHER IDENTITY
Ö Çelik, A Yorulmaz, H Çokçalışkan
92021
The Relationship between the Pre-service Classroom Teachers’ Techno Pedagogical Instructional Competencies and Epistemological Beliefs
A Yorulmaz, S Can, H Çokçalişkan
Journal of Education and Training Studies 5 (9), 27-35, 2017
92017
Tematik portfolyo uygulamasının eğitimde ölçme ve değerlendirme dersindeki başarı, kalıcılık ve derse yönelik tutum üzerine etkisi
H Çokçalişkan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
82014
Özdüzenlemeli Fen Öğretiminin İlkokul Dördüncü Sinif Öğrencİlerinin Özdüzenleme Becerilerine, Bilimsel Süreç Becerilerine Ve Başarilarina Etkisi
H Çokçalışkan
PQDT-Global, 2019
62019
DETERMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS'ADEQUATE AND BALANCED EATING HABITS (THE CASE OF MUGLA).
S CAN, Ş CAN, H ÇOKÇALIŞKAN, E DURUKAN
Electronic Turkish Studies 12 (13), 2017
4*2017
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Eğitim Programlarında Drama Etkinliklerine Yer Verme Durumlarının İncelenmesi. IV
S Can, A Yorulmaz, H Çokçalışkan, R Kater, A Ünlü
Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4-7, 2012
32012
Activities Conducted in Primary School through the Eyes of Fourth Graders
A Yorulmaz, Z Kilic, FÖ ÜNSAL, H ÇOKÇALIŞKAN
EDUCATIONAL POLICY ANALYSIS AND STRATEGIC RESEARCH, 371, 2020
22020
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. VII. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 666-676
A Yorulmaz, H Çokçalışkan
22015
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerine Yönelik Özdüzenlemeli Öğrenme Envanteri’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
H ÇOKÇALIŞKAN, G Sakız, MC Doğan
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (28), 324-346, 2019
12019
Perceptions of the sustainable development goals: a Q-methodology study with Turkish preservice teachers
H Cokcaliskan, HZ Okulu, A Yorulmaz
Environmental Education Research, 1-19, 2024
2024
İlkokullarda Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
H ÇOKÇALIŞKAN, A YORULMAZ, BB AKAYDIN, H UYSAL
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 12 (3), 538-556, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20