Takip et
Emre Er
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin Öğrenciye Yönelik Metaforlarının Belirlenmesine İlişkin Nitel Bir Araştırma
F SEZGİN, D KOŞAR, S Koşar, E ER
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 600-611, 2017
582017
Eğitim fakültesi öğrencilerinin fakülte yaşamının niteliğine ilişkin memnuniyet düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
S ÖZDEMİR, AÇ KILINÇ, Z ÖĞDEM, ER Emre
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 228-235, 2013
472013
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Değişime Direnme Davranışları ile Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki
T ÇALIK, S KOŞAR, AÇ KILINÇ, E ER
472013
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
D Koşar, E Er, AÇ Kılınç, S Koşar
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (7), 21-40, 2017
442017
Teacher Perception On School Principal Communication: A Qualitative Study Of A Turkish Primary School
F Sezgin, E Er
IOJES, 2016
41*2016
ÖĞRETİM ELEMANLARININ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ.
E Recepoğlu, AÇ KILINÇ, F Şahin, E Er
Electronic Turkish Studies 8 (6), 2013
392013
OKUL YÖNETİCİSİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE MENTÖRLÜK SÜRECİNİN İNCELENMESİ
EER Ferudun SEZGİN, Serkan KOŞAR
Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 1337-1356, 2014
382014
Liselerde akademik başarısızlık: Nedenleri ve önlenmesine ilişkin öğretmen ve okul yöneticilerinin görüşleri
F Sezgin, D Koşar, S Koşar, E Er
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 2016
34*2016
How transformational leadership influences teachers’ commitment and innovative practices: Understanding the moderating role of trust in principal
AÇ Kılınç, M Polatcan, G Savaş, E Er
Educational Management Administration & Leadership 52 (2), 455-474, 2024
302024
İlkokul Öğretmenlerinin Öğretmen Liderliği ve Politik Beceri Algılarının İncelenmesi.
H Aslan, T ÇALIK, E Er
Ilkogretim Online 18 (3), 2019
302019
The relationship between bureaucratic school structures and teacher self-efficacy
AÇ Kilinç, S Koşar, E Er, Z Öğdem
McGill Journal of Education 51 (1), 615-634, 2016
302016
İlköğretim okulu öğretmenlerinin okulun değişime açıklığı ile değişim kapasitesi algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
T Çalık, E Er
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 20 (2), 151-172, 2014
292014
Öğretmenlerin lisansüstü öğrenim görme nedenleri: Nitel bir araştırma
D Koşar, E ER, ALİ KILINÇ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 53, 2020
282020
The relationship between principal leadership and teacher practice: Exploring the mediating effect of teachers’ beliefs and professional learning
E Er
Educational Studies 50 (2), 166-185, 2024
222024
OKUL YÖNETİCİLİĞİ GÖREVİNDEN ÖĞRETMENLİĞE DÖNÜŞ: YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
AÇ KILINÇ, S KOŞAR, E ER, D KOŞAR
TÜBAV Bilim Dergisi 10 (3), 53-73, 2017
192017
İlköğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre okulun değişime açıklığı ile değişim kapasitesi arasındaki ilişkinin incelenmesi
E Er
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2013
192013
The Relationship between Teachers’ Perceptions of Organizational Culture and School Capacity for Change
ZÖ Didem KOŞAR, Ali Çağatay KILINÇ, Serkan KOŞAR, Emre ER
EBAD 6 (2), 39-59, 2016
14*2016
Examining the relationships between primary school principals' power styles and teachers' professional behaviors
S Koşar, AÇ KILINÇ, ER Emre, Z Öğdem, G Savaş
Alberta Journal of Educational Research 60 (2), 322-338, 2014
142014
YÜKSEK LİSANS YAPMAK: EĞİTİM YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM YAPMA NEDENLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
D Koşar, ER Emre, AÇ KLIINÇ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 370-392, 2020
132020
Mapping the terrain of training and appointment of educational leaders in the turkish context: An historical perspective
AÇ Kılınç, E Er, K Beycioğlu
Internationalisation of Educational Administration and Leadership Curriculum …, 2021
122021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20