How transformational leadership influences teachers’ commitment and innovative practices: Understanding the moderating role of trust in principal AÇ Kılınç, M Polatcan, G Savaş, E Er Educational Management Administration & Leadership 52 (2), 455-474, 2024 | 76 | 2024 |
Öğretmenlerin Öğrenciye Yönelik Metaforlarının Belirlenmesine İlişkin Nitel Bir Araştırma F SEZGİN, D KOŞAR, S Koşar, E ER Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 600-611, 2017 | 62 | 2017 |
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması D Koşar, E Er, AÇ Kılınç, S Koşar İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (7), 21-40, 2017 | 49 | 2017 |
OKUL YÖNETİCİSİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE MENTÖRLÜK SÜRECİNİN İNCELENMESİ EER Ferudun SEZGİN, Serkan KOŞAR Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 1337-1356, 2014 | 47* | 2014 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin fakülte yaşamının niteliğine ilişkin memnuniyet düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi S Özdemir, AÇ Kılınç, Z Öğdem, E Er Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 228-235, 2013 | 47 | 2013 |
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Değişime Direnme Davranışları ile Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki T ÇALIK, S KOŞAR, AÇ KILINÇ, E ER | 47 | 2013 |
Teacher Perception On School Principal Communication: A Qualitative Study Of A Turkish Primary School F Sezgin, E Er IOJES, 2016 | 43* | 2016 |
ÖĞRETİM ELEMANLARININ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ. E Recepoğlu, AÇ KILINÇ, F Şahin, E Er Electronic Turkish Studies 8 (6), 2013 | 42 | 2013 |
Liselerde akademik başarısızlık: Nedenleri ve önlenmesine ilişkin öğretmen ve okul yöneticilerinin görüşleri F Sezgin, D Koşar, S Koşar, E Er İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 2016 | 35* | 2016 |
The relationship between principal leadership and teacher practice: Exploring the mediating effect of teachers’ beliefs and professional learning E Er Educational Studies 50 (2), 166-185, 2024 | 32 | 2024 |
Öğretmenlerin lisansüstü öğrenim görme nedenleri: Nitel bir araştırma D Koşar, E ER, ALİ KILINÇ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 53, 2020 | 32 | 2020 |
The relationship between bureaucratic school structures and teacher self-efficacy AÇ Kilinç, S Koşar, E Er, Z Öğdem McGill Journal of Education 51 (1), 615-634, 2016 | 32 | 2016 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin okulun değişime açıklığı ile değişim kapasitesi algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi T Çalık, E Er Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 20 (2), 151-172, 2014 | 32 | 2014 |
İlkokul öğretmenlerinin öğretmen liderliği ve politik beceri algılarının incelenmesi [Examining the primary school teachers views on teacher leadership and political skills] H Aslan, T Çalık, E Er Elementary Education Online 18 (3), 1087-1098, 2019 | 31 | 2019 |
OKUL YÖNETİCİLİĞİ GÖREVİNDEN ÖĞRETMENLİĞE DÖNÜŞ: YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ AÇ KILINÇ, S KOŞAR, E ER, D KOŞAR TÜBAV Bilim Dergisi 10 (3), 53-73, 2017 | 25 | 2017 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre okulun değişime açıklığı ile değişim kapasitesi arasındaki ilişkinin incelenmesi E Er Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2013 | 21 | 2013 |
Mapping the terrain of training and appointment of educational leaders in the Turkish context: An historical perspective AÇ Kılınç, E Er, K Beycioğlu Internationalisation of Educational Administration and Leadership Curriculum …, 2021 | 18 | 2021 |
YÜKSEK LİSANS YAPMAK: EĞİTİM YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM YAPMA NEDENLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA D Koşar, E Er, AÇ Klıınç Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 370-392, 2020 | 17 | 2020 |
Examining the relationships between primary school principals' power styles and teachers' professional behaviors S Koşar, AÇ KILINÇ, ER Emre, Z Öğdem, G Savaş Alberta Journal of Educational Research 60 (2), 322-338, 2014 | 15 | 2014 |
The Relationship between Teachers’ Perceptions of Organizational Culture and School Capacity for Change ZÖ Didem KOŞAR, Ali Çağatay KILINÇ, Serkan KOŞAR, Emre ER EBAD 6 (2), 39-59, 2016 | 14* | 2016 |