Follow
Emre Er
Title
Cited by
Cited by
Year
How transformational leadership influences teachers’ commitment and innovative practices: Understanding the moderating role of trust in principal
AÇ Kılınç, M Polatcan, G Savaş, E Er
Educational Management Administration & Leadership 52 (2), 455-474, 2024
762024
Öğretmenlerin Öğrenciye Yönelik Metaforlarının Belirlenmesine İlişkin Nitel Bir Araştırma
F SEZGİN, D KOŞAR, S Koşar, E ER
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (3), 600-611, 2017
622017
Öğretmen Liderliğine İlişkin Yapılan Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
D Koşar, E Er, AÇ Kılınç, S Koşar
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (7), 21-40, 2017
492017
OKUL YÖNETİCİSİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE MENTÖRLÜK SÜRECİNİN İNCELENMESİ
EER Ferudun SEZGİN, Serkan KOŞAR
Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 1337-1356, 2014
47*2014
Eğitim fakültesi öğrencilerinin fakülte yaşamının niteliğine ilişkin memnuniyet düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
S Özdemir, AÇ Kılınç, Z Öğdem, E Er
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 228-235, 2013
472013
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Değişime Direnme Davranışları ile Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişki
T ÇALIK, S KOŞAR, AÇ KILINÇ, E ER
472013
Teacher Perception On School Principal Communication: A Qualitative Study Of A Turkish Primary School
F Sezgin, E Er
IOJES, 2016
43*2016
ÖĞRETİM ELEMANLARININ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ.
E Recepoğlu, AÇ KILINÇ, F Şahin, E Er
Electronic Turkish Studies 8 (6), 2013
422013
Liselerde akademik başarısızlık: Nedenleri ve önlenmesine ilişkin öğretmen ve okul yöneticilerinin görüşleri
F Sezgin, D Koşar, S Koşar, E Er
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 2016
35*2016
The relationship between principal leadership and teacher practice: Exploring the mediating effect of teachers’ beliefs and professional learning
E Er
Educational Studies 50 (2), 166-185, 2024
322024
Öğretmenlerin lisansüstü öğrenim görme nedenleri: Nitel bir araştırma
D Koşar, E ER, ALİ KILINÇ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 53, 2020
322020
The relationship between bureaucratic school structures and teacher self-efficacy
AÇ Kilinç, S Koşar, E Er, Z Öğdem
McGill Journal of Education 51 (1), 615-634, 2016
322016
İlköğretim okulu öğretmenlerinin okulun değişime açıklığı ile değişim kapasitesi algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
T Çalık, E Er
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 20 (2), 151-172, 2014
322014
İlkokul öğretmenlerinin öğretmen liderliği ve politik beceri algılarının incelenmesi [Examining the primary school teachers views on teacher leadership and political skills]
H Aslan, T Çalık, E Er
Elementary Education Online 18 (3), 1087-1098, 2019
312019
OKUL YÖNETİCİLİĞİ GÖREVİNDEN ÖĞRETMENLİĞE DÖNÜŞ: YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
AÇ KILINÇ, S KOŞAR, E ER, D KOŞAR
TÜBAV Bilim Dergisi 10 (3), 53-73, 2017
252017
İlköğretim okulu öğretmenlerinin algılarına göre okulun değişime açıklığı ile değişim kapasitesi arasındaki ilişkinin incelenmesi
E Er
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2013
212013
Mapping the terrain of training and appointment of educational leaders in the Turkish context: An historical perspective
AÇ Kılınç, E Er, K Beycioğlu
Internationalisation of Educational Administration and Leadership Curriculum …, 2021
182021
YÜKSEK LİSANS YAPMAK: EĞİTİM YÖNETİMİ ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM YAPMA NEDENLERİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA
D Koşar, E Er, AÇ Klıınç
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 370-392, 2020
172020
Examining the relationships between primary school principals' power styles and teachers' professional behaviors
S Koşar, AÇ KILINÇ, ER Emre, Z Öğdem, G Savaş
Alberta Journal of Educational Research 60 (2), 322-338, 2014
152014
The Relationship between Teachers’ Perceptions of Organizational Culture and School Capacity for Change
ZÖ Didem KOŞAR, Ali Çağatay KILINÇ, Serkan KOŞAR, Emre ER
EBAD 6 (2), 39-59, 2016
14*2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20