Okuma-yazmaya hazırlık eğitim programının çocukların okuma yazma becerilerine etkisi V Bayraktar, F Temel Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (3), 8-22, 2014 | 68 | 2014 |
Okuma-yazmaya hazırlık eğitim programının anasınıfına devam eden 6 yaş grubu çocukların yazı farkındalığı becerilerine ve ilkokul birinci sınıftaki ses farkındalığı ve okuma … V Bayraktar Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 68 | 2013 |
Okul öncesi kurumlarda görev yapan öğretmenlerin aile katılım çalışmalarına yönelik tutumlarının incelenmesi V BAYRAKTAR, G GÜVEN, ZF TEMEL Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (2), 755-770, 2016 | 61 | 2016 |
Yazı farkındalığı becerileri V Bayraktar, Z TEMEL Hedef CS, 2018 | 25 | 2018 |
Erken okuryazarlık becerilerinin tarihsel gelişimi, kuramsal temelleri ve kapsamı B AKMAN, F TURAN, Z TEMEL, G AKOĞLU, H BEKİR, M SAÇKES, ... Hedef Cs, 2017 | 25 | 2017 |
Okul öncesi dönemdeki çocukların yazı farkındalığı becerilerinin gelişiminde etkileşimli kitap okumanın önemi V Bayraktar Çocuk ve Gelişim Dergisi 1 (1), 31-41, 2018 | 22 | 2018 |
Okul öncesi dönemde çocuk edebiyatı kavramı ve çocuk kitaplarının özellikleri Ö Alkan Ersoy, V Bayraktar Her yönüyle okul öncesi eğitim-4.(ss. 155-187). Ankara: Hedef Cs, 2015 | 21 | 2015 |
Annelerin öğrenim durumlarına göre çocuklarını kitapla buluşturma konusundaki durumlarının incelenmesi (Çalışma Kapsamı: 57 İl) Ö Ersoy, V Bayraktar İlköğretim Online 14 (4), 1406-1415, 2015 | 18 | 2015 |
Okul öncesi dönem çocuklarının yazı farkındalığı becerilerinin çocuk ve ebeveyn değişkenleri açısından incelenmesi V Bayraktar Eğitim ve Bilim 43 (196), 2018 | 14 | 2018 |
Investigating print awareness skills of preschool children in terms of child and parent variances V Bayraktar EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 43 (196), 2018 | 12 | 2018 |
RESİMLİ HİKÂYE KİTAPLARINDA SÖZEL MİZAH UNSURLARI R Dirican, H Bekır, V Bayraktar Motif Akademi Halkbilimi Dergisi 13 (29), 243-261, 2020 | 9 | 2020 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN ÇOCUK KİTABI SEÇİMİNDE KULLANDIKLARI ÖLÇÜTLERİN KIDEM DURUMUNA GÖRE İNCELENMESİ V BAYRAKTAR, S DEMİRİZ Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 21 (3), 791-811, 2017 | 9 | 2017 |
Çocukların devam ettikleri okul türüne göre annelerin çocuk kitapları hakkındaki görüşlerinin incelenmesi V BAYRAKTAR, Ö ERSOY Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (3), 1222-1234, 2018 | 8 | 2018 |
Okul öncesi dönemde çocuk edebiyatı kavramı ve çocuk kitaplarının özellikleri Ö ERSOY, V BAYRAKTAR Hedef CS, 2015 | 7 | 2015 |
Anasınıfına Devam Eden Çocukların Fonolojik Farkındalığı, Yazı Farkındalığı, Matematik Becerileri ve Fen Becerileri Arasındaki İlişkilerin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile … V Bayraktar Third Sector Social Economic Review 55 (1), 351-367, 2020 | 4 | 2020 |
The effect of the program of readiness education on the skills on reading-writing skills V Bayraktar, F Temel HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2014 | 4 | 2014 |
Technology use in family participation studies O BASİT, V BAYRAKTAR Current Advances in Education 743, 2016 | 3 | 2016 |
Language and early literacy in gifted children V BAYRAKTAR Current advances in education, 212, 2016 | 3 | 2016 |
Okul Öncesi Eğitimin Tanımı ve Önemi V BAYRAKTAR Vize Yayıncılık, 2016 | 3 | 2016 |
Bilgisayar Oyunlarının Çocukların ve Ergenlerin Gelişimleri Üzerindeki Etkileri V Bayraktar Samer Billimsel Yayınları, 2013 | 3 | 2013 |