Follow
Başar ALTUNTAŞ
Başar ALTUNTAŞ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Verified email at ahievran.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Covert marketing strategy and techniques
MŞ Akdoğan, B Altuntaş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 207, 135-148, 2015
492015
Y Kuşağının Mobil Öğrenme Uygulama Tercihini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
B Altuntaş
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 6 (6), 89-104, 2017
292017
Sosyal Pazarlamanın Yeni Aracı: Kitle Fonlaması
MH Karaarslan, B Altuntaş
20. Ulusal Pazarlama Kongresi / 20th National Marketing Conference, 487-497, 2015
272015
Türkiye’deki Seçilmiş Pazarlama Vakalarının Oyunlaştırma Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi Investigation Of The Selected Marketing Cases In Turkey Within The Concept Of Gamification
B ALTUNTAŞ, MH KARAARSLAN
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (17), 433-447, 2016
232016
Kullanıcıların Mobil Oyun Tercihinde Etkili Olan Faktör Düzeylerinin Öneminin Belirlenmesi
B Altuntaş, MH Karaarslan
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi / International Journal …, 2017
20*2017
Kariyer Tercihini Etkileyen Faktör Düzeylerinin Öneminin Konjoint Analizi ile Belirlenmesi
MH Karaarslan, B Altuntaş
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 5 (7), 1972-1988, 2016
152016
Kırşehir İli Kentsel Alanda Hane Halkının Kanatlı Et Tüketim Alışkanlıklarının ve Satın Alma Kararını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
B ALTUNTAŞ, HG DOĞAN
Journal of Agricultural Faculty of Gaziosmanpasa University 34 (2), 20-28, 2017
142017
Kırşehir koşullarında besi sığırcılığı yapan tarım işletmelerinin sorunları ve çözüm önerilerine yönelik tarımsal politika arayışları (Körpınar ve Taşlıtepe köyleri örneği)
HG Doğan, B Altuntaş
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, 2017
102017
Tüketicilerin Çevreci İşletmelere ve Ürünlere Karşı Tutumları: Ankara, İstanbul ve Kırşehir İllerinde Bir Uygulama
HÖ Özdemir, MH Karaarslan, B Altuntaş
Social Sciences 5 (4), 353-366, 2010
102010
A STUDY TO INVESTIGATE CONSUMERS’PERCEPTION TOWARDS THE GSM OPERATORS IN LOCAL MARKETS
B Altuntaş, MH Karaarslan, HÖ Özdemir
Business & Management Studies: An International Journal 3 (1), 39, 2015
4*2015
Örtülü pazarlama stratejisi ve örtülü pazarlama iletişim modeli önerisi
MŞ Akdoğan, B Altuntaş
20.Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiriler Kitabı, 279-282, 2015
32015
Tarımsal Kooperatifçiliğin Gelişimi ve Kırşehir İlinin Tarımsal Kooperatifçilik Potansiyelinin SWOT Analizi ile Değerlendirilmesi
B ALTUNTAŞ
Ahi Evran International Conference on Scientific Research, November 30 - 1-2 …, 2021
22021
Pazarlama İletişim Sürecinde Örtü Kullanımı: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Uygulama
B Altuntaş, MŞ Akdoğan
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 3 (2), 2016
22016
Örtülü pazarlama stratejisi: Stratejiye bağlı olarak tüketici tutumunun ve uygulanan tekniğin etkinliğinin araştırılması
B Altuntaş
Doktora Tezi Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
22014
Coğrafi (Menşe) İşaretli İspir Kuru Fasulyesinin Üretim, Pazarlama İmkânlarının Tespiti ve Ülke Ekonomisine Katkısının Artırılmasına Yönelik Öneriler
B ALTUNTAŞ, K Hüsamettin
Ahi Evran Akademi 4 (1), 39-48, 2023
12023
AFET KİTLEFONLAMASI: PAZARLAMA PERSPEKTİFİNDEN BİR MODEL ÖNERİSİ
MH KARAARSLAN, B ALTUNTAŞ
Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi 7 (Özel Sayı), 1-34, 2023
2023
Pazarlama Eğitimi ve Simülasyon
BA Mustafa Halid Karaarslan
İşletme Eğitimi ve Simülasyon, 37-65, 2023
2023
Z Kuşağının Organik Tarım Ürünleri Farkındalıkları ve Tüketim Alışkanlıklarının Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Örneği
B Altuntaş
Ahi Evran 3rd International Conference on Scientific Research 3 (1), 168-174, 2023
2023
Blok Zinciri Teknolojisi: Tarım-Gıda Tedarik Zinciri Yönetiminde Kullanılması Üzerine Bir Değerlendirme
B Altuntaş
Cumhuriyetin İkinci Yüzyılında Tarım Ekonomisi Çalışmaları, 241-266, 2023
2023
Döngüsel Ekonomi Modeli ve Yenilenebilir Enerji Kullanımı: Tarım Sektöründe Uygulanabilirliğinin İncelenmesi
B Altuntaş
Yenilenebilir Enerji: İktisat, Finans, Mühendislik ve Pazarlama …, 2022
2022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20