Farkli programlardaki öğretmen adaylarinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarinin çeşitli değişkenler açisindan karşilaştirilmasi: Rize üniversitesi örneği F Camadan, A Duysak Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30-42, 2010 | 77 | 2010 |
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Aday Öğretmenler ve Diğer Paydaşların Görüşleri. C Topsakal, A Duysak Sakarya University Journal of Education 7 (3), 2017 | 19 | 2017 |
Üniversite öğrenci topluluklarının toplumsallaşmada yeri ve önemi İ Turan, A Duysak, İH Kuğuoğlu Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (6), 203-217, 2017 | 12 | 2017 |
Sınıf öğretmeni adaylarının birleştirilmiş sınıflı okul ziyareti yapmalarının onların bu okullara yönelik algıları üzerindeki etkileri (Rize örneklemi) O Albayrak, A Duysak, A Türkmen Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (7), 187-205, 2018 | 7 | 2018 |
Comparing pre-service teachers’ attitudes in the different programs toward teaching profession in terms of different variables: Example of Rize University F Camadan, A Duysak Sakarya University Journal of Education Faculty 20 (1), 30-42, 2010 | 7 | 2010 |
Opinions of candidate teachers and other stakeholders related to the candidate teacher training process C Topsakal, A Duysak Sakarya University Journal of Education 7 (3), 625-639, 2017 | 4 | 2017 |
SINIF VE ADAY SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YENİLENEN İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINA BAKIŞI C İpek, H ibrahim Sağlam, A Duysak Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 184-197, 2007 | 4 | 2007 |
Birleştirilmiş Sınıflı Okulların Algılanması: Kişiselleştirilmiş Öğrenme Sosyolojisi H TOLU, O ALBAYRAK, A TÜRKMEN, A DUYSAK Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (2), 270-283, 2021 | 1 | 2021 |
Perception of multigrade classes schools: sociology of personalized learning H Tolu, O Albayrak, A Türkmen, A Duysak HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2021 | 1 | 2021 |
AN INVESTIGATION OF THE MINISTRY OF NATIONAL EDUCATION COMMUNICATION CENTER (MEBIM)'ALO 147’(A SAMPLE OF RIZE PROVINCE) C TOPSAKAL, A DUYSAK International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 5 …, 2018 | | 2018 |
FARKLI PROGRAMLARDAKİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI: RİZE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ∗ F CAMADAN, A DUYSAK Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi; Sayı 20 (2010), 2013 | | 2013 |
Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Aday Öğretmenler ve Diğer Paydaşların Görüşleri Opinions of Candidate Teachers and Other Stakeholders Related to the Candidate Teacher … C TOPSAKAL, A DUYSAK | | |