Aktif öğrenme tekniklerinin dinleme becerisi üzerindeki etkileri T Aytan Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2011 | 154 | 2011 |
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA DEĞER EĞİTİMİ M Kaygana, Ş YAPICI, T Aytan The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 7), 657-669, 2021 | 75 | 2021 |
Aktif kelime hazinesini geliştirmeye yönelik bir etkinlik önerisi: Tabu N Güney, T Aytan The Journal of Academic Social Science, 617-628, 2019 | 63 | 2019 |
Teaching Vocabulary with Graphic Novels. A Basal, T Aytan, İ Demir English Language Teaching 9 (9), 95-109, 2016 | 58 | 2016 |
Türkçe öğretmen adaylarının web 2. 0 araçlarına yönelik algılarının incelenmesi T Aytan Journal of Turkish Studies 10 (7), 2015 | 54 | 2015 |
Using Web 2.0 tools in English language teaching A Başal, T Aytan Conference proceedings. ICT for language learning 372, 2014 | 53 | 2014 |
Evaluation of Electronic Writing Experiences of Turkish Teacher Candidates at WATTPAD Environment. T Aytan Higher Education Studies 7 (4), 1-8, 2017 | 35 | 2017 |
Türk Çocuk Edebiyatı Üzerine Bir Söz Varlığı Çalışması:Atasözleri A Talat Millî Eğitim Dergisi 3 (210), 2016 | 33* | 2016 |
Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin yazılı anlatımlarında karşılaşılan sorunlar (Yıldız Tömer örneklemi) T Aytan, N Güney International Journal of Languages’ Education and Teaching 3 (2), 275-288, 2015 | 30 | 2015 |
Aktif öğrenme tekniklerinin dinleme becerisi üzerindeki etkileri (Yayımlanmamış doktora tezi) T Aytan Selçuk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Konya, 2011 | 28 | 2011 |
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde dijital ortamlar T AYTAN, NH AYHAN International Journal of Bilingualism Studies 1 (1), 3-37, 2018 | 22 | 2018 |
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİ İLE İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMI İLİŞKİSİ. N Güney, T Aytan, M Gün Journal of International Social Research 3 (10), 2010 | 22 | 2010 |
Perceptions of prospective Turkish teachers regarding literature circles T Aytan International Journal of Educational Methodology 4 (2), 53-60, 2018 | 21 | 2018 |
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ULAM TEMELLİ SÖZCÜK ÖĞRETİMİNİN BAŞARIYA ETKİSİ T Aytan, A Başal EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 559-576, 2016 | 19 | 2016 |
Aktif öğrenme teknikleriyle dil bilgisi öğretimi N Güney, T Aytan Nobel Yayınları. Güvendir, E. & Yıldız, IG (2014). Dil edinimi. Anı Yayınları, 2013 | 18 | 2013 |
İlköğretim birinci kademede bitişik eğik yazı öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri. 9 T Aytan, N Güney, M Gün Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 1111-1114, 2010 | 18 | 2010 |
2017 TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMINA GÖRE HAZIRLANAN 5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN TEMALARI VE TÜRLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME T Aytan, G Güneş Kesit Akademi Dergisi, 256-275, 2022 | 17 | 2022 |
MÜZİKSEL-RİTMİK ZEKAYA YÖNELİK ETKİNLİKLERİN DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ N Güney, T Aytan, M Şengül Education Sciences 9 (2), 120-134, 2014 | 17 | 2014 |
The Effect of a Listening Education Course on the Listening Behaviors of Prospective Turkish Teachers. T Aytan International Journal of Higher Education 5 (2), 254-262, 2016 | 15 | 2016 |
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ÖYKÜLEYİCİ METİN KAHRAMANLARININ ROL MODEL OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA T Aytan, MA Çalıcı, A Erdem Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 3 (2), 634-652, 2016 | 14 | 2016 |