Follow
Talat Aytan
Talat Aytan
Yildiz Technical University
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Aktif öğrenme tekniklerinin dinleme becerisi üzerindeki etkileri
T Aytan
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2011
1542011
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA DEĞER EĞİTİMİ
M Kaygana, Ş YAPICI, T Aytan
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 7), 657-669, 2021
752021
Aktif kelime hazinesini geliştirmeye yönelik bir etkinlik önerisi: Tabu
N Güney, T Aytan
The Journal of Academic Social Science, 617-628, 2019
632019
Teaching Vocabulary with Graphic Novels.
A Basal, T Aytan, İ Demir
English Language Teaching 9 (9), 95-109, 2016
582016
Türkçe öğretmen adaylarının web 2. 0 araçlarına yönelik algılarının incelenmesi
T Aytan
Journal of Turkish Studies 10 (7), 2015
542015
Using Web 2.0 tools in English language teaching
A Başal, T Aytan
Conference proceedings. ICT for language learning 372, 2014
532014
Evaluation of Electronic Writing Experiences of Turkish Teacher Candidates at WATTPAD Environment.
T Aytan
Higher Education Studies 7 (4), 1-8, 2017
352017
Türk Çocuk Edebiyatı Üzerine Bir Söz Varlığı Çalışması:Atasözleri
A Talat
Millî Eğitim Dergisi 3 (210), 2016
33*2016
Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin yazılı anlatımlarında karşılaşılan sorunlar (Yıldız Tömer örneklemi)
T Aytan, N Güney
International Journal of Languages’ Education and Teaching 3 (2), 275-288, 2015
302015
Aktif öğrenme tekniklerinin dinleme becerisi üzerindeki etkileri (Yayımlanmamış doktora tezi)
T Aytan
Selçuk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Konya, 2011
282011
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde dijital ortamlar
T AYTAN, NH AYHAN
International Journal of Bilingualism Studies 1 (1), 3-37, 2018
222018
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİ İLE İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMI İLİŞKİSİ.
N Güney, T Aytan, M Gün
Journal of International Social Research 3 (10), 2010
222010
Perceptions of prospective Turkish teachers regarding literature circles
T Aytan
International Journal of Educational Methodology 4 (2), 53-60, 2018
212018
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ULAM TEMELLİ SÖZCÜK ÖĞRETİMİNİN BAŞARIYA ETKİSİ
T Aytan, A Başal
EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 559-576, 2016
192016
Aktif öğrenme teknikleriyle dil bilgisi öğretimi
N Güney, T Aytan
Nobel Yayınları. Güvendir, E. & Yıldız, IG (2014). Dil edinimi. Anı Yayınları, 2013
182013
İlköğretim birinci kademede bitişik eğik yazı öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri. 9
T Aytan, N Güney, M Gün
Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 1111-1114, 2010
182010
2017 TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMINA GÖRE HAZIRLANAN 5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN TEMALARI VE TÜRLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
T Aytan, G Güneş
Kesit Akademi Dergisi, 256-275, 2022
172022
MÜZİKSEL-RİTMİK ZEKAYA YÖNELİK ETKİNLİKLERİN DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
N Güney, T Aytan, M Şengül
Education Sciences 9 (2), 120-134, 2014
172014
The Effect of a Listening Education Course on the Listening Behaviors of Prospective Turkish Teachers.
T Aytan
International Journal of Higher Education 5 (2), 254-262, 2016
152016
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ÖYKÜLEYİCİ METİN KAHRAMANLARININ ROL MODEL OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
T Aytan, MA Çalıcı, A Erdem
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 3 (2), 634-652, 2016
142016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20