Takip et
Osman Özdemir
Osman Özdemir
Şırnak Üniversitesi
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The determinants of relationship between marketing mix strategy and drivers of export performance in foreign markets: An application on Turkish clothing industry
TS Erdil, O Özdemir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 235, 546-556, 2016
692016
The Relationship with Ad Clicks and Purchase Intention: An Empiricial Study of Online Consumer Behaviour
Ş Erdem
13*2017
Destinasyon İmajının Turistlerin Memnuniyetine ve Tekrar Ziyaret Etme Niyetine Etkisi
O ÖZDEMİR
İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi 1 (1), 65-77, 0
9*
UNESCO Gastronomi Şehri Olmada Paydaş Farkındalığı: Kastamonu Örneği
O ÖZDEMİR, A AYDOĞDU
Journal of Applied Tourism Research 2 (1), 61-70, 2021
42021
Termal Turizm Deneyiminin Müşteri Sadakatine Etkisinde Yaşam Kalitesi ve Müşteri Memnuniyetinin Aracı Rolü: Afyonkarahisar Örneği
O Özdemir, B Sevim
OPUS International Journal of Society Researches 18 (41), 3609-3630, 2021
32021
Oyunlaştırma Uygulamalarının Marka Etkileşimi ve Marka Sadakati Üzerine Etkisi: Bursa İli Üzerine Bir Araştırma
O ÖZDEMİR, K ÖZDEMİR
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (2), 1712-1721, 2020
32020
The relationship between experiential marketing and corporate reputation: A research on Turkish operator companies
O Özdemir, Ş Erdem
European Journal of Interdisciplinary Studies 4 (2), 7-14, 2018
32018
The Effect Of Push And Pull Motivation On City Marketing: Research On Istanbul City”
O ÖZDEMİR
International Social Sciences Studies Journal 7 (83), 2249-2255, 2021
1*2021
Supply Chain Management Applications In Information Management
O ÖZDEMİR, K ÖZDEMİR
Data, Information and Knowledge Management, 2020
12020
Social Media Management in Family Businesses
O Özdemir, K Özdemir
Organizational Behavior and Management in Family Businesses, 159, 2022
2022
Nöropazarlama ve Paylaşım Ekonomisi İlişkisi
O Özdemir
Nöropazarlama Kavram ve Teori, 2022
2022
Şikâyet yönetiminin marka değerine etkisi: TRC3 bölgesi üzerine bir uygulama
R Bütün, O ÖZDEMİR
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi 5 (3), 677-690, 2022
2022
Yenilenebilir Enerji Teknolojileri ile İlgili Reklamların Müşteri Memnuniyetine Etkisinde Çevresel Endişe ve Yeşil Güvenin Aracı Rolü
O ÖZDEMİR, K ÖZDEMİR
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2022
2022
E-Ticaret
O Özdemir
Dijitalleşme: Multidisipliner Bir Bakış, 2021
2021
Dijital İçerik Pazarlaması
O Özdemir
Dijitalleşen Dünyada Pazarlama, 2021
2021
Pazarlama Lojistiği
O Özdemir
Lojistikte Farklı Yaklaşımlar, 2021
2021
A Theoretical Evaluation of Group Behavior on Social Media
O ÖZDEMİR
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 429-441, 2020
2020
Aile İşletmelerinde Pazarlama İletişimi
K ÖZDEMİR, O ÖZDEMİR
Aile İşletmelerinde Pazarlama ve Marka Yönetimi, 2020
2020
Aile İşletmelerinde Marka Kişiliği
O ÖZDEMİR, AE GÜNEY
Aile İşletmelerinde Pazarlama ve Marka Yönetimi, 2020
2020
Siyasal Pazarlama Reklamlarına Karşı Tutumun Seçmen Memnuniyeti ve Kararına Etkisi: 31 Mart 2019 İstanbul Yerel Seçimleri Üzerine Bir Araştırma
O ÖZDEMİR
Turkish Studies - Economics, Finance, Politics 15 (1), 429-439, 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20