Takip et
Tuncay Taşkın
Tuncay Taşkın
İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadi Enstitüsü
ogr.iu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sosyal Medyada Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketicilerin Marka Bilinirliliğine Etkisi Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma The Effects Of Social Media Marketing …
T Taşkın
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
102015
İşletmelerde Muhasebe, Finans ve İç Denetim Birimleri Performansının İşletme Yönetimi Başarısına Etkileri
ND Ömer Faruk AKBAŞ, Tuncay Taşkın
Topkapı Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 131 - 158, 2022
42022
İşletmelerin Çevresel Duyarlılıklarının Sürdürülebilirlik Raporlarına Yansıma Düzeyi: İlaç Endüstrisinde Kurumsal Sürdürülebilirlik Raporlarının İçerik Analizi
N DÖNMEZ, T TAŞKIN
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 221-241, 2023
32023
Aile Şirketlerinin Sürdürülebilirliğinin Kurumsallaşma ve Aile Anayasası Çerçevesince İncelenmesi
T Taşkın
İzmir Yönetim Dergisi 4 (1), 1 - 19, 2023
22023
İş Dünyasına Dijital Ekosisteme Uyumlu, Dijital İletişimde Yetkin İnsan Kaynağının Kazandırılması; Kiğılı Vaka Analizi
ND Tuncay Taşkın
Topkapı Sosyal Bilimler Dergisi 1 (2), 79-104, 2022
22022
The effect of social media on pre-and post purchasing behavior: Evidence from Turkey
CY Tuncay Taşkın
International Journal of Arts and Social Science 2 (5), 74-82, 2019
1*2019
YENİLENMİŞ ÜRÜNLERİN YÜKSELİŞİ: SÜRDÜRÜLEBİLİR EKONOMİYE YÖNELİK ÜRETİM VE TÜKETİM ÜZERİNE ÇÖZÜM ARAYIŞLARI
N SAYAN, T TAŞKIN
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 26 (1), 340-371, 2024
2024
BRICS-T Ülkelerinin E-Ticaret Potansiyellerinin Swot Analizi İle Değerlendirilmesi
TT Nurten Dönmez
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 9 (Sayı 3), 287-312, 2022
2022
Deneyimsel Pazarlama Aracı Olarak Metaverse: Metaverse Uygulamalarını Kullanan Markalar Üzerine Bir İnceleme
T Taşkın
V. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 114, 2022
2022
İletişim Eğitiminde Yeni Yaklaşım: Üniversitelerde Dijital İletişim Eğitimi Verilmesinin Önemi
ND Tuncay Taşkın
4. Mesleki Eğitim Kongresi, 63, 2022
2022
BRICS ÜLKELERİ VE TÜRKİYE'DE E-TİCARETİN COVİD-19 PANDEMİSİ GÖLGESİNDE KARŞILAŞTIRILMASI ÜZERİNE BİR İNCELEME
D Nurten, T Tuncay
İNFORMASİYA CƏMİYYƏTİNDƏ İQTİSADİYYATIN DAVAMLI İNKİŞAF PROBLEMLƏRİ, 155-162, 2021
2021
Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Bilinirliliğine Etkisi
T TAŞKIN
İksad Yayınevi ISBN: 978-625-8007-53-4, 2021
2021
Müşteri Tatmininin Marka Bağlılığına Etkisi: Akıllı Cihaz Kullanan Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
TU Tuncay Taşkın
Global Business Research Symposium June 13-14, 2016 in İstanbul, Turkey …, 2016
2016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–13