E-kitap okuyucuların kullanım deneyimlerine yönelik alanyazın incelemesi G Yıldırım, S Karaman, E Çelik, M Esgice 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22-24, 2011 | 29 | 2011 |
Etkileşimli tahtaların öğretim süreçlerine katkıları Ö Baydaş, M Esgice, Ö Kalafat, Y Göktaş 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22-24, 2011 | 26 | 2011 |
Açık ve uzaktan eğitim öğrencilerinin okul bırakma sebepleri M Esgice Yükseklisans Tezi, 2015 | 20 | 2015 |
Open education faculty and distance education students' dropout reasons: The case of a Turkish State University M Gunduz, S Karaman Open Praxis 12 (1), 7-25, 2020 | 10 | 2020 |
Problems, expectations, and amendments regarding distance education legislation in higher education institutions in Turkey ME GUNDUZ, E Kursun, S Karaman, T Demirel Turkish Online Journal of Distance Education 21 (4), 173-194, 2020 | 9 | 2020 |
A literature review: e-book readers’ usingexperience’, 5thInternationalComputer&Instructional Technologies Symposium, 22-24 September G Yıldırım, S Karaman, E Çelik, M Esgice ELAZIĞ, 2011 | 2 | 2011 |
A Content Analysis of 2012-2017 Decade Academic Achievement Researches M GÜNDÜZ, Ö KALAFAT, İ REİSOĞLU, Y GÖKTAŞ Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (2), 596-612, 2020 | 1 | 2020 |
A Proposal for Policy Framework and Emergency Action Plan after Covid-19 for Distance Education Practices in Higher Education M Yavuz, M Gündüz, SÇ Karabey, YZC Uğurhan, S Karaman, E Kurşun, ... Asian Journal of Distance Education, 2024 | | 2024 |
Pandemide Yönetici Olmak: Yükseköğretimde Yönetici Deneyimlerinin İncelenmesi M GÜNDÜZ, M YAVUZ, SÇ KARABEY, YZC UĞURHAN, E KURŞUN, ... Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 13 (3), 440-454, 2023 | | 2023 |
Sanal sınıflarda Eş Zamanlı Sesli Yanıt Verme (ESEY) uygulamasının değerlendirilmesi ve kabul edilme düzeyinin incelenmesi M Gündüz Atatürk Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Bilgisayar ve Öğretim …, 2022 | | 2022 |
An Evaluation on Open and Distance Learning (ODL) Textbooks M Yavuz, M HASANÇEBİ, M GÜNDÜZ, S KARAMAN Kastamonu Eğitim Dergisi 29 (5), 974 - 986, 2021 | | 2021 |