Follow
SERTAÇ DOKUZLU
SERTAÇ DOKUZLU
Bursa Uludağ Üniversitesi
Verified email at uludag.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkiye'de tavuk eti tüketim alışkanlıkları ve marka tercihleri
S Dokuzlu, O Barış, C Hecer, M Güldaş
Uludağ Üniversitesi Ziraat Fakültesi Dergisi 27 (2), 83-92, 2013
532013
Geographical indications, implementation and traceability: Gemlik table olives
S Dokuzlu
British Food Journal 118 (9), 2074-2085, 2016
272016
Tüketicilerin yöresel ürün satın alma davranışları: DAP Bölgesi ürünleri
S DOKUZLU, B DEMİR, Ü Bilal, V GÜLER, S Yavuz, G YILDIZ, O AKSOY
Tarım Ekonomisi Dergisi 25 (1), 97-108, 2019
182019
Tarım Ürünleri Lisanslı Depoculuk Araştırması ve Ön Fizibilite Çalışması
S Dokuzlu
DOĞAKA, Ocak, 2014
72014
Competitiveness analysis of olive oil sector
E Durmuş, S Dokuzlu
Turkish Journal of Agriculture-Food Science and Technology 7 (9), 1354-1359, 2019
52019
CEVİZ DIŞ TİCARETİ VE DEĞER ZİNCİRİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
S DOKUZLU
Bahçe 49 (1), 11-24, 2020
32020
The agricultural credit system in the Ottoman Empire between 1863 and 1888
S Dokuzlu
Rural History 28 (2), 177-188, 2017
32017
Chicken meat consumption habits and brand preferences in Turkey.
S Dokuzlu, O Barıș, C Hecer, M Güldaș
32013
Food and agricultural product pilot selection for geographical indication projects
S Dokuzlu, P Jean-Claude, E Vandecandelaere, M Roggia, M Ricci, ...
New Medit: Mediterranean Journal of Economics, Agriculture and Environment …, 2020
12020
Coğrafi İşaretlerde Denetim Etkinliğini Artırma Yöntemleri
S DOKUZLU, İ SÖYLER
Tarım Ekonomisi Araştırmaları Dergisi 9 (EKS 1), 15-25, 2023
2023
Walnut foreign trade and factors affecting value chain.
S Dokuzlu
2020
Geographical Indications of Animal Originated Products in Turkey
S Dokuzlu, M Güldaş
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2019
2019
Türkiye’de tavuk eti tüketim alışkanlıkları ve marka tercihleri
KMY Okulu, S Dokuzlu, O Barış, C Hecer, M Güldaş
Uludağ Üniversitesi, 2013
2013
Türkiye’de Avokado Üretimi ve Dış Ticareti
ER Sultan, S DOKUZLU, A KARİMİ
Tarım Ekonomisi Araştırmaları Dergisi 9 (1), 81-95, 0
ZEYTİN AĞACI, DÜNYADA VE TÜRKİYE’DE HÂLÂ “ÖLÜMSÜZ” MÜDÜR?
R TUNALIOĞLU, S DOKUZLU
Tüketicilerin Yöresel Ürün Satın Alma Davranışları ve Doğu Anadolu Bölgesi Ürünleri1
S DOKUZLU, B DEMİR, UÜZFT Ekonomisi
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–16