Öğretmenlerin örgütsel sinizm ve örgütsel sessizlik hakkındaki görüşleri ŞS Nartgün, V Kartal Bartın University Journal of Faculty of Education 2 (2), 47-67, 2013 | 199 | 2013 |
İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin örgütsel bağlılığa ilişkin algı düzeylerinin incelenmesi: Şırnak/İdil örneği ŞS Nartgün, İ Menep Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 7 (1), 288-316, 2010 | 118 | 2010 |
Öğretmenlerin örgütsel destek, örgütsel özdeşleşme ile örgütsel sinizm düzeylerine ilişkin görüşleri ŞS Nartgün, M Kalay Turkish Studies (Elektronik), 2014 | 106 | 2014 |
Eğitimi destekleme ve yetiştirme kurslarına ilişkin öğrenci ve öğretmen görüşleri ŞS Nartgün, Ü Dilekçi Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 2016 | 82 | 2016 |
Aday öğretmenlerin gözüyle Milli Eğitim Bakanlığına bağlı eğitim kurumlarına öğretmen atama esasları ŞS Nartgün Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 47-58, 2008 | 75 | 2008 |
Özel okul velilerinin beklentileri doğrultusunda okul imaji oluşturma Ş Nartgün, A Kaya Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (2), 153-167, 2016 | 73 | 2016 |
Öğretmenlerin örgütsel sessizlik ile iş yaşaminda yalnizlik düzeylerine ilişkin görüşleri ŞS NARTGÜN, S Demirer Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 139-156, 2012 | 72 | 2012 |
Lise öğrencilerinin akademik başarılarının akademik güdülenme ve akademik erteleme eğilimleri açısından incelenmesi Ş Nartgün, M Çakır Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (3), 379-391, 2014 | 61 | 2014 |
Development of teacher job performance scale and determining teachers' job performance level I Limon, ŞS NARTGÜN Journal of Theoretical Educational Science 13 (3), 564-590, 2020 | 46 | 2020 |
Problematic internet use and cyber bullying in vocational school students. ŞS Nartgün, M Cicioğlu International online journal of educational sciences 7 (3), 2015 | 41 | 2015 |
Öğretmen öznel iyi oluş ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması E Ergün, ŞS Nartgün Sakarya University Journal of Education, 2017 | 39 | 2017 |
Öğretmenlerin görüşlerine göre etik liderlik ve psikolojik dayanıklılık ilişkisi ŞS Nartgün, KD Mor Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (2 …, 2015 | 36 | 2015 |
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları ile güdülenme YE Ömür, ŞS Nartgün Eğitimde Politika Analizi 2 (2), 41-55, 2013 | 36 | 2013 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin hizmetiçi eğitim programlarının etkileri üzerine düşünceleri (Bolu İli Örneği) ŞS Nartgün Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 2006 | 36 | 2006 |
Öğretim elemanlarının örgütsel değerlere ilişkin görüşleri (Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi örneği) ŞS Nartgün Değerler Eğitimi Dergisi 4 (12), 129-148, 2006 | 34 | 2006 |
İnsani gelişim indeksi göstergeleri açısından AB üyesi ve AB üyeliğine aday ülkelerin karşılaştırılması ŞS Nartgün, MA Kösterelioğlu, M Sipahioğlu Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (1), 2013 | 32 | 2013 |
Okul yöneticilerinin kullandıkları örgütsel güç kaynakları ile otantik liderlik düzeylerine ilişkin öğretmen görüşleri ŞS Nartgün, Z Nartgün, UD Arıcı Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi 3 (2), 1-26, 2016 | 30 | 2016 |
Ahi Evran Üniversitesi Kaman meslek yüksekokulu öğrencilerinin sosyo-ekonomik düzeylerinin belirlenmesi ŞS Nartgün, E Yüksel Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 1-18, 2009 | 30 | 2009 |
Meslek yüksekokullarına sınavsız geçişte izlenen kriterlerin değerlendirilmesi Ş Nartgün, E Yüksel Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 189-205, 2009 | 28 | 2009 |
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SOSYALLEŞME VE ÖZDEŞLEŞME DÜZEYLERİ İLE BİRLİKTE ÇALIŞMA YETERLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ŞS Nartgün, S Demirer Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 237-269, 2016 | 27 | 2016 |