Resources of mathematics self-efficacy and perception of science self-efficacy as predictors of academic achievement D Kaya, HC Bozdağ European Journal of Contemporary Education 18 (4), 438-451, 2016 | 57* | 2016 |
Yedinci sınıf öğrencilerinin basınç konusundaki kavramsal anlamaları ve kavram yanılgılarının matematiksel hatalar açısından incelenmesi D Kaya, HC Bozdağ, G Ok Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2018 | 21 | 2018 |
Üç aşamalı kavramsal ölçme aracı ile öğrencilerin sindirim sistemi konusundaki kavram yanılgılarının tespiti HC Bozdağ Bartin University Journal of Faculty of Education 6 (3), 2017 | 21* | 2017 |
5. sınıf öğrencilerinin fen bilimlerine yönelik motivasyonları, tutumları ve fen başarıları arasındaki ilişki HC Bozdağ Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (3), 720-740, 2019 | 13 | 2019 |
Dört aşamalı kavramsal ölçme aracı ile sekizinci sınıf öğrencilerinin hücre bölünmeleri konusundaki bilgi farkındalıkları ile kavram yanılgılarının belirlenmesi HC Bozdağ, G Ok Sakarya University Journal of Education 8 (2), 202-223, 2018 | 7 | 2018 |
5. sınıf fen bilimleri dersi öğrencilerinin ters yüz sınıf modeline yönelik görüşleri HC Bozdağ, S Türkoğuz International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education …, 2021 | 5 | 2021 |
Ters yüz sınıf modeline yönelik dijital içerik tasarımı: Biyoloji dersi örneği HC Bozdağ, İ Gökler Journal of Computer and Education Research 11 (21), 335-355, 2023 | 3 | 2023 |
Bibliometric analysis of studies on the flipped classroom model in biology teaching HC Bozdağ, S Türkoğuz, İ Gökler JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia) 7 (3), 275-287, 2021 | 3 | 2021 |
Covid-19 pandemisi döneminde öğrencilerin uzaktan eğitime yönelik görüşlerinin cinsiyet ve sınıf düzeyine göre incelenmesi S Türkoğuz, K Sarı, HC Bozdağ, G Ok Educational Reflections 6 (1), 1-9, 2022 | 2 | 2022 |
A rasch model analysis of primary school students' conceptual understanding levels of the concept of light HC Bozdağ, S Türkoğuz International Online Journal of Primary Education 10 (1), 160-179, 2021 | 2 | 2021 |
Altıncı sınıf öğrencilerinin hücre konusundaki bilgi farkındalıkları ile kavram yanılgılarının dört aşamalı test ile belirlenmesi HC Bozdağ, G Ok Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (1), 200-226, 2019 | 2* | 2019 |
Ters-yüz sınıf modelinin biyoloji öğretiminine yönelik etkilerinin incelenmesi HC Bozdağ Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2023 | | 2023 |
Biyoloji öğretiminde ters yüz sınıf modeline yönelik dijital içerik tasarımı HC Bozdağ, İ Gökler 4. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı …, 2022 | | 2022 |
Öğrencilerin zihinsel modellerinin rasch analizine göre geliştirilen dört aşamalı hücre tanı testi ile incelenmesi HC Bozdağ, İ Gökler Anadolu Öğretmen Dergisi 6 (1), 31-57, 2022 | | 2022 |
Development of distance education opinion scale during the pandemic. HC Bozdağ, S Türkoğuz, G Ok Journal on School Educational Technology 16 (3), 2020 | | 2020 |