Takip et
Murat ATEŞ
Murat ATEŞ
Türkçe Eğitimi doktoru, Necmettin Erbakan Üniversitesi
konya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin okuduğunu anlama düzeyleri ile Türkçe dersine karşı tutumları ve akademik başarıları arasındaki ilişki
M Ateş
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya, 2008
1792008
Eğitim bilişim ağında yer alan Türkçe dersi videoları üzerine bir inceleme
A Murat, A Çerçi, S Derman
Sakarya University Journal of Education 5 (3), 105-117, 2015
1022015
Türkçe öğretmenlerinin görsel okumayla ilgili görüşlerinin değerlendirilmesi
M Ateş, E Sur, H Çelik
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 6 (1), 1-15, 2020
182020
Türkçe öğretmenlerinin dinleme stillerinin incelenmesi
A Murat, A ERCAN
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 34 (2), 107-119, 2015
182015
Examination of the relationship between creative thinking skills and comprehension skills of middle school students
SUR Emine, A Murat
Participatory Educational Research 9 (2), 313-324, 2021
142021
Türkçe Öğretmenliği Lisans Programlarının Öğretmen Yeterlikleri Açısından İncelenmesi
M Ateş
The Journal of Academic Social Science Studies, 293-302, 2015
13*2015
The Effect Of The Teaching Activities Designed According To The 7e Model Of The Constructivist Approach On The Students’ Success İn The Turkish Lesson And The Durability İn The …
A Murat
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 335-346, 2017
12*2017
Ortaokullarda Dil Bilgisi Öğretiminde Buluş Yoluyla Öğretim Stratejisinin Öğrenci Başarısına Ve Kalıcılığa Etkisinin İncelenmesi
MA Osman YAKIŞAN
International Journal of Languages’ Education and Teaching 4 (5), 801-816, 2017
11*2017
Ziya Gökalp ve çocuk edebiyatı
M Ateş
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 95-114, 2005
112005
Ortaokul dil bilgisi konularının öğretim planlaması sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
A Murat, AG KARATAŞ, AU AŞCI
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 253-273, 2022
62022
Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerileri İle Sosyo-Ekonomik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
M Ateş
International Journal of Language Academy, 309-317, 2016
52016
Dil eğitiminde dijital öyküleme yönteminin kullanılması: sistematik derleme çalışması
A Murat
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-37, 2022
42022
A Systematic Review Regarding the Impact of Affective Factors on Reading Success.
E Sur, M Ates
International Online Journal of Education and Teaching 9 (4), 1480-1512, 2022
22022
Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Türkçe Derslerine İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi.
N Yıldız, M Ateş
Turkish Studies-Educational Sciences 16 (4), 2021
22021
Ziya Gökalp'in Çocuk Edebiyatıyla İlgili Görüşleri ve Eserleri
M Ateş
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi), Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2004
22004
Türkçe ders kitaplarının tema öğretimi açısından incelenmesi
U Feride, A Murat
International Journal of Languages' Education and Teaching 11 (2), 33-51, 2023
12023
An Examination Of Academic Studies Regarding Vocabulary Teaching In Secondary School Turkish Textbooks
A Murat, O YAKIŞAN
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 5 (2), 448-465, 2023
2023
Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Derse Hazırlık Bölümlerinin İncelenmesi
M Ateş, AU Aşcı
Ana Dili Eğitimi Dergisi 11 (3), 678-706, 2023
2023
Öğretmen Kılavuz Kitaplarının Kaldırılmasının Türkçe Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
M Acele, M Ateş
Journal of Turkology 31 (2), 533-553, 2021
2021
Grup Olarak Yazma Tekniğinin Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Öz Yeterliklerine Etkisinin İncelenmesi.
E YILDIRIM, M ATEŞ
International Journal of Language Academy 73 (3), 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20